Muutama kymmenen tuhatta euroa!!!!!
Mikä erottaa 20v ja 40v
35
2455
Vastaukset
- Kolli_Kellinen
Toivoin, että yli 4-kymppinen nainen olisi tasapainoinen, luotettava, jämäkkä, järkevä ja tietäisi jo vihdoin mitä elämältään haluaa, mutta näemmä erehdyin pahasti. Ihan yhtä eksyksissä ja ailahtevien viettiensä varassa ne törmäilevät kuin 2-kymppisetkin.
- nainen, alle 40 vielä
olla just 40 v. ku se pahin kriisi naisen elämässä pamahtaa päälle.
Voi sattua vaikka ja mitä.
Ympärillä tuttavapiirissä kuhisee koko ajan.
Miehille se tulee kai kymmenen vuoden viiveellä, ellei ole päällä sitten alituiseen,,,,, - orange-x
Voi,ei kai se noin pahasti kuitenkaan ole...?
Vaikken ihan nelikymppinen olekaan (lähestyn kyllä hurjaa vauhtia), niin hei - kyllä tässä iässä jo tietää ja ottaa sen minkä haluaa. Ei tuulet päätä heiluttele :)
Eksyksissä? No ei kyllä ole ainakaan Orange, paitsi joskus autolla jossain jumalan selän takana.
Mistä moinen...? Et kuulosta yhtään omalta itseltäsi? - Kolli_Kellinen
orange-x kirjoitti:
Voi,ei kai se noin pahasti kuitenkaan ole...?
Vaikken ihan nelikymppinen olekaan (lähestyn kyllä hurjaa vauhtia), niin hei - kyllä tässä iässä jo tietää ja ottaa sen minkä haluaa. Ei tuulet päätä heiluttele :)
Eksyksissä? No ei kyllä ole ainakaan Orange, paitsi joskus autolla jossain jumalan selän takana.
Mistä moinen...? Et kuulosta yhtään omalta itseltäsi?Tervetuloa takaisin joukkoon tummaan. Toivottavasti sinulla oli antoisa reissu.
Elämä heittelee ja kevät keikuttaa. Lupaava parisuhde jonka varaan olin laskenut aika paljon, kariutui viime viikonloppuna siihen, että minulle selvisi että minua on petetty.
Yritän taistella vihan tunteita ja katkeroitumista vastaan parhaan kykyni mukaan, vaikka toisaalta tekisi mieli jo heittää pensselit santaan ja todeta, ettei tässä julmassa maailmassa voi luottaa kehenkään muuhun kuin itseensä. - outsider
Kolli_Kellinen kirjoitti:
Tervetuloa takaisin joukkoon tummaan. Toivottavasti sinulla oli antoisa reissu.
Elämä heittelee ja kevät keikuttaa. Lupaava parisuhde jonka varaan olin laskenut aika paljon, kariutui viime viikonloppuna siihen, että minulle selvisi että minua on petetty.
Yritän taistella vihan tunteita ja katkeroitumista vastaan parhaan kykyni mukaan, vaikka toisaalta tekisi mieli jo heittää pensselit santaan ja todeta, ettei tässä julmassa maailmassa voi luottaa kehenkään muuhun kuin itseensä.tämän appelsiinin viestin ja toivon, että vastoinkäymisistä huolimatta et katkeroidu ja jatkat vaan yrittämistä. Oletko ihan varma tapahtuneesta?
- Kolli_Kellinen
outsider kirjoitti:
tämän appelsiinin viestin ja toivon, että vastoinkäymisistä huolimatta et katkeroidu ja jatkat vaan yrittämistä. Oletko ihan varma tapahtuneesta?
(Ex)naiseni tunnusti, että hänen exänsä oli ollut hänen luonaan yökylässä. Yritti aluksi äkistä, että "mitään ei ollut tapahtunut", mutta tarkemmissa kuulusteluissa selvisi että se johtui yksinomaan siitä ettei sillä miehellä ollut seissyt kun se oli ollut niin kännissä. Yritys oli kai kuitenkin ollut kova molemmin puolin. Mielestäni huono puolustus sanoa ettei mitään ollut tapahtunut jos se johtui yksinomaan toimimattomista vehkeistä. Ja ihan yhtä huono puolustus sanoa, että "asia vain tapahtui" koska tavattiin baarissa ja yksi asia johti toiseen... Mielestäni tuollainen vähättely on mahdollisesti jopa loukkaavampaa kuin itse pettäminen.
- orange-x
Tervetuloa takaisin joukkoon tummaan. Toivottavasti sinulla oli antoisa reissu.
Yritän taistella vihan tunteita ja katkeroitumista vastaan parhaan kykyni mukaan, vaikka toisaalta tekisi mieli jo heittää pensselit santaan ja todeta, ettei tässä julmassa maailmassa voi luottaa kehenkään muuhun kuin itseensä.Voi KK...enpä tiedä mitä sanoa. Tässä vaiheessa ei kai mitkään sanat auta, aika tekee tehtävänsä, kipeää se tietysti tekee.
Voi että kyllä meitä naisia on moneen mopoon.En olisi,historiaasi vähän tuntien, toivonut että sinulle näin taas käy.
Miten osaisin auttaa muuten kuin sanomalla että voimia,koeta jaksaa tunti kerrallaan. Saat monta lämmintä ajatusta ja halausta täältä. On ainakin yksi joka seuraa mukanasi vaikket sitä tiedäkään. - mieleen, että
(Ex)naiseni tunnusti, että hänen exänsä oli ollut hänen luonaan yökylässä. Yritti aluksi äkistä, että "mitään ei ollut tapahtunut", mutta tarkemmissa kuulusteluissa selvisi että se johtui yksinomaan siitä ettei sillä miehellä ollut seissyt kun se oli ollut niin kännissä. Yritys oli kai kuitenkin ollut kova molemmin puolin. Mielestäni huono puolustus sanoa ettei mitään ollut tapahtunut jos se johtui yksinomaan toimimattomista vehkeistä. Ja ihan yhtä huono puolustus sanoa, että "asia vain tapahtui" koska tavattiin baarissa ja yksi asia johti toiseen... Mielestäni tuollainen vähättely on mahdollisesti jopa loukkaavampaa kuin itse pettäminen.
miksi hyville miehille osuu tuollaiset naiset ja vastaavasti hyville naisille huonot miehet.
No, joskus vielä sen täytyy osua kohdakkain oikeinpäin. - orange-x
Tämä oli niin törkeää, että en jaksa uskoa että antaisin moista tempausta anteeksi. Miten on sinun laita; vieläkö yrität vai onko koko juttu jo historiaa? Kuvottava juttu, kertakaikkiaan... Miten voi olla noin julma toista kohtaan? Parikymppisenä nuo sekoilut vielä menee nuoruuden ja tyhmyyden piikkiin mutta että vielä nelikymppisenä sekoilee kuin murrosikäinen, ja vielä kehtaa höpöttää ettei miehellä seissyt... Voi saakeli, sietäisi saada isän kädestä tuo naikkoinen :(
- Kolli_Kellinen
orange-x kirjoitti:
Voi KK...enpä tiedä mitä sanoa. Tässä vaiheessa ei kai mitkään sanat auta, aika tekee tehtävänsä, kipeää se tietysti tekee.
Voi että kyllä meitä naisia on moneen mopoon.En olisi,historiaasi vähän tuntien, toivonut että sinulle näin taas käy.
Miten osaisin auttaa muuten kuin sanomalla että voimia,koeta jaksaa tunti kerrallaan. Saat monta lämmintä ajatusta ja halausta täältä. On ainakin yksi joka seuraa mukanasi vaikket sitä tiedäkään.Voinhan kutsua sinua ystäväkseni, vaikka tunnenkin sinut vain viestien välityksellä?
Ajatuksesi ja virtuaalihalauksesi lämmittävät silti mieltäni aivan yhtä paljon kuin jos tuntisimme lähemminkin. On mukava tietää, että ajattelet minua... :) - Kolli_Kellinen
orange-x kirjoitti:
Tämä oli niin törkeää, että en jaksa uskoa että antaisin moista tempausta anteeksi. Miten on sinun laita; vieläkö yrität vai onko koko juttu jo historiaa? Kuvottava juttu, kertakaikkiaan... Miten voi olla noin julma toista kohtaan? Parikymppisenä nuo sekoilut vielä menee nuoruuden ja tyhmyyden piikkiin mutta että vielä nelikymppisenä sekoilee kuin murrosikäinen, ja vielä kehtaa höpöttää ettei miehellä seissyt... Voi saakeli, sietäisi saada isän kädestä tuo naikkoinen :(
Enpä usko voivani antaa anteeksi, oli se sen verran törkeä ja ajattelematon temppu. Tiesin, että tämä nainen on sosiaalinen, kiihkeän impulsiivinen ja joskus vähän edesvastuutonkin (ainakin ikäisekseen), mutta en silti uskonut käyvän näin. Kuitenkin suhteemme oli kestänyt jo vuoden ja kuvittelin että olimme molemmat onnellisia ja olin oppinut luottamaan häneen. Vasta viikko sitten haaveilimme yhteisestä tulevaisuudesta ja nyt sitten matto vedetään ykskaks jalkojen alta. Perhana sentään. Kyllä elämä on outoa ja välillä niin epäreilua.
- Kolli_Kellinen
mieleen, että kirjoitti:
miksi hyville miehille osuu tuollaiset naiset ja vastaavasti hyville naisille huonot miehet.
No, joskus vielä sen täytyy osua kohdakkain oikeinpäin.Kiitos kannustuksesta sinullekin :)
Eiköhän se kesä tule kuitenkin, tästäkin huolimatta. - outsider
viime aikoina miettinyt, että miksi pettämisestä tehdään niin iso numero, kun se kumminkin on aivoton lisääntymisvietti joka siihen ajaa, ei järki tai sydän. No tuskinpa kumminkaan itsekään olisin viilipyttynä vaan päinvastoin ja itse tiedät parhaiten suhteenne. Yksin olemisessa on kyllä puolensa.
Tunnen tosi vähän naisia, jotka olis pettäneet miestään (tai en yhtäkään), kyllä se aina on ollut päinvastoin. Mutta mistäpä sitä toisaalta niin tarkkaan tuntee toisten asiat, eipä sellaisilla asioilla kerskailla naisporukoissa.
Koitahan kestää. - muutkin
Voinhan kutsua sinua ystäväkseni, vaikka tunnenkin sinut vain viestien välityksellä?
Ajatuksesi ja virtuaalihalauksesi lämmittävät silti mieltäni aivan yhtä paljon kuin jos tuntisimme lähemminkin. On mukava tietää, että ajattelet minua... :)ajattelee sua, enempi kun ehkä uskotkaan... ; )
Ei muuta kun voimia sulle, koita saada se katkeruus ja pettymys kanavoitua jotenki ulos ettei se jää muhimaan pinnan alle räjähtääkseen jonain päivänä silmille!
Perseet olalle vois olla oiva ensiapu, mutta vain ensiapu tavaks ei kannata ottaa.
Parempaa kevättä sinne! - Kolli_Kellinen
muutkin kirjoitti:
ajattelee sua, enempi kun ehkä uskotkaan... ; )
Ei muuta kun voimia sulle, koita saada se katkeruus ja pettymys kanavoitua jotenki ulos ettei se jää muhimaan pinnan alle räjähtääkseen jonain päivänä silmille!
Perseet olalle vois olla oiva ensiapu, mutta vain ensiapu tavaks ei kannata ottaa.
Parempaa kevättä sinne!Kiitos välittämisestä :)
Kyllä se keli tästä vielä kesäksi muuttuu.
Avioeron jälkeen tuli jo ryvettyä niin pohjamudissa, että minua ei saa täysin tolaltaan enää varmaan mikään ihmissuhdesotku. Ja mikä ei tapa, se karaisee...eikös niin?
Perseet olalle-menetelmä ei ole kuulunut surutyömenetelmiini. Pyrin noudattamaan juoma-asioissa suuren johtajan U.K.Kekkosen elämänohjetta: "Ilooni juon, suruuni en koskaan". - Mintsu
Totta turiset. Samoin raivostuttava fraasi on
"Se ei merkinnyt mitään". Miksi sitten pettää, jos se ei edes merkinnyt mitään? Arggggh.
Älä nyt koko naisjoukolle kuitenkaan katkeroidu ja toivotan lisäksi sitkeyttä päästä asian yli.
- Nainen_40v.
Kyllä siihen aika paljon muutakin mahtuu. On suurta ajatuksen ja mielikuvituksen köyhyyttä jos ainoastaan raha on se, jolla erotat parikymppisen nelikymppisestä.
Otetaan esimerkki. Olin parikymppisenä kurvikas opiskelija jolla ei kauheasti rahaa ollut mutta muuten kyllä iloa ja onnea, pikku murheita joskus - täyttä elämää jokatapauksessa ja elinvoimaa.
Nyt olen kutistunut puoleen entisestä, tienaan paremmin kuin 4 hoitsua yhteensä ja pääosin siitä aiheutuu pelkkää päänvaivaa. Surun ja ilon tasapaino heilahtaa helposti sinne surun puolelle. Läheisten menetykset alkaa tässä iässä, velvollisuudet moninkertaistuu ja pitäisi vaan olla pirun onnellinen ettei rahasta ole puutetta.
Antaisin oikean käteni jos saisin edelleen olla se elämää pursuava parikymppinen tyhjätasku,vailla huolen häivää - taskut täynnä iloa ja elämän valoa.
Rahalla ei ole p*skankaan väliä silloin kun ongelmat ei häviä vaikka uisit miljoonissa.
Se kannattaa aina silloin tällöin mielessä...- beo
Eroa on tottahan toki, raha ei oo se juttu. 2-kymppisenä tuli toimeen millä oli tultava ja 4-kymppisenä on tuiltava toimeen sillä mitä ansaitsee. *vastaa puhelimeen:jookulta, tuon 30 eeroo* *vastaa uudelleen puhelimeen: joo rakas tuona bussirahaa ja romppurahaa*
Höh, 2-kymppisenä, kurvit oli kohdallansa, luonne ihan takapuolesta: ujo, hiljanen, itsetunto nollassa. Murheita esim liikapaino jota ei todella ollut grammaakaan. Murheena miesystävä joka rakasti mutta en itse uskonut kun itsetunto oli maan rakosessa enkä itse osannut itseänikään rakastaa...¨
Nyt elämä on mallillaan. Elämänkokemus on tuonut varmuutta ja itsetunto on kohdallaan. Olen tyytyväinen työhöni, lapsiini (vaikka ne kuluttaa ihan sikana, eli rahaa sais tulla hiukka enemmän), miesystävään, seksiin, harrastuksiin, ystäviin, hyvään musiikkiin, hyviin kirjoihin, elokuviin.... ja tähän vartaloon joka ei todella ole sama kuin kakskymppisenä oli, mutta se pelaa ja se on mun ;)
KAikkea on, mitään en tarvii lisää ollekakseni onnellisempi.
Kakskybäsenä mikään ei ollut näin hyvin ja erinomaista.
Takas 2-kybäseks ? *värisee* Kuulkaa, ei kiitos. - minäkään
beo kirjoitti:
Eroa on tottahan toki, raha ei oo se juttu. 2-kymppisenä tuli toimeen millä oli tultava ja 4-kymppisenä on tuiltava toimeen sillä mitä ansaitsee. *vastaa puhelimeen:jookulta, tuon 30 eeroo* *vastaa uudelleen puhelimeen: joo rakas tuona bussirahaa ja romppurahaa*
Höh, 2-kymppisenä, kurvit oli kohdallansa, luonne ihan takapuolesta: ujo, hiljanen, itsetunto nollassa. Murheita esim liikapaino jota ei todella ollut grammaakaan. Murheena miesystävä joka rakasti mutta en itse uskonut kun itsetunto oli maan rakosessa enkä itse osannut itseänikään rakastaa...¨
Nyt elämä on mallillaan. Elämänkokemus on tuonut varmuutta ja itsetunto on kohdallaan. Olen tyytyväinen työhöni, lapsiini (vaikka ne kuluttaa ihan sikana, eli rahaa sais tulla hiukka enemmän), miesystävään, seksiin, harrastuksiin, ystäviin, hyvään musiikkiin, hyviin kirjoihin, elokuviin.... ja tähän vartaloon joka ei todella ole sama kuin kakskymppisenä oli, mutta se pelaa ja se on mun ;)
KAikkea on, mitään en tarvii lisää ollekakseni onnellisempi.
Kakskybäsenä mikään ei ollut näin hyvin ja erinomaista.
Takas 2-kybäseks ? *värisee* Kuulkaa, ei kiitos.haluaisi takaisin parikymppiseksi kuin ehkä sillä sopivalla hetkellä, kun potuttaa kaikki asiat.*hymy*
- pikku vippi
Jos sulla on liikaa rahaa, niin vippaa tänne...;)
- Rouva67
Eipä ollut parikymppisenä vielä oikein mitään omaisuutta, joku vanha autonräppänä vain ja vuokralla tuli asuttua. Että niin ne on ajat muuttuneet ja hyvä näin. Elämä silloin oli ihan kivaa, mutta nyt elämä on aivan mahtavaa :) Eikä siis vain tuon "kertyneen omaisuuden" takia...
- Urpo
Meinasin heittää härskin vitsin, mutta hillitsin itseni. Jos kauniisti sanotaan, maanvetovoima vaikuttaa 40v enemmän kuin 20v naiseen.
- beo
.... noi rinnat roikkuu, ikävä juttu. Mut kun elämässä on muutakin kuin rinnat :)
Ja takapuoli kans, mut so what.
Muunmuassa sen takia yli 4-kybänen nainen nauttii seksistä kun se ei enää aktin aikana anna ajatusten harhailla teemoissa "miltä mä näytän", "näytänkö lihavalta" tai "tää asento saa mut näyttämään hirveeltä". - Urpo
beo kirjoitti:
.... noi rinnat roikkuu, ikävä juttu. Mut kun elämässä on muutakin kuin rinnat :)
Ja takapuoli kans, mut so what.
Muunmuassa sen takia yli 4-kybänen nainen nauttii seksistä kun se ei enää aktin aikana anna ajatusten harhailla teemoissa "miltä mä näytän", "näytänkö lihavalta" tai "tää asento saa mut näyttämään hirveeltä".Vai niin. Pitäiskö kokeilla yli 40v naista jos seksi ois mahtavaa..;)
- beo
Urpo kirjoitti:
Vai niin. Pitäiskö kokeilla yli 40v naista jos seksi ois mahtavaa..;)
... jos joku suostuu kokeilemaan niin kokeile. Ihan tutkittu juttu, lehdet olleet pullollaan näistä asioista - totta muuten, seksi on PALJON parempaa nyt kun "silloin" :)
- eroitus!
ette ymmärtäneet mitä hain! Jos mies iskee Naisen, niin se 20v tulee muutamaa kymmentä tuhatta euroa kalliimmaksi!!!!!!!!!!!
- beo
ei tajuttu; laitas vähän lisää selvitystä :P
En ymmärrä vieläkään. Mikä siinä nuoremmassa maksaa enemmän? Eikö asia ole pikemminkin toisinpäin?
- sonni
40 naisella on rintojen välissä jotai mitä 20 ei ole..nimittäin napa..=)
- Ihan pihalla!
.....
- M27
No, 40-kymppiset naiset ovat kypsempiä ajatusmaailmaltansa, eivät ota liian isoa stressiä muutamasta liikakilosta ja ovat kautta linjan vapautuneempia. Niin, ainakin ne naiset mistä mulla on kokemuksia, se on se elämänkokemus.
Heitä on tavallaan helpompaa lähestyä (tässä en tarkoita umpijurrissa lähestymistä) ja jutella erilaisista asioista (muusta kuin tosi-TV sarjoista) kuin 20-kymppisiä, jotka ovat pahimmillaan epävarmoja isin pikku prinsessoja.
Siinä muutama eroavaisuus. Ai niin, se 40-kymppisten naisten tietty rentous muuten heijastuu sitten positiivisella tavalla noihin petipuuhiinkin ;-). - rinnoissa!
Ehkä myös löysä perä. Minkäköhän itkun saan tälläkin viestillä aikaan. Pahoittelen totuutta jo valmiiksi niille jotka eivät sitä kestä.
- juujaa
40-vuotiaana jo ymmärrä, että meistä jokainen vanhenee. Ihminen kulkee kohti kuolemaansa asteittain rapistuen.
- tosimies.
Nelimyppiset muijat alkaa näyttämään pirun rumilta ja ryppysiltä jo.
- Mutta kovasti
ovat haluttua hyvää nuortenmiesten keskuudessa ;).
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943712
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453104Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.942687Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572400- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1252305
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212254Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070