eka liikkeet+syntymä

mopo

Luin äskettäin, että vauvan syntymäaikaa voi ennustaa siitä, milloin tuntee eka liikkeet: Ensisynnyttäjä 4½ ja muut 5kk ennen syntymää. Mainittiin kyllä, että on hieman epätarkka ennustus. Onko jollain pitänyt paikkansa? Laskeskelin, että mun vauva ton mukaan syntyis jo vk 37.

7

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

No mulla ainakaan ei pidä paikkaansa. Ton teorian mukaan mulla ois pitäny vauvan syntyä rv 38....mutta nyt ollaan jo 40 5

• On näitä

kansantaruja vaan. Mullakin eka liikkui niin, että ois pitänyt syntyä viikolla 37, mutta 40 1 tuli.

• Hmm

No siis haloo nehän on tilastoja. Eli keskimäärin isossa joukossa ennustaa.. Ei se tarkoita että jokaisella pitää näin olla tai koko teoria voidaan heittää menemään..

• *___*

Oon kuullut saman jutun, tuon mukaan vaavin ois pitänyt syntyä rv 36, nyt rv 38 menossa. Neuvolassa kertoivat, että aiemmin laskettu aika osaksi määriteltiinkin liikkeiden tuntemisen mukaan, mutta nykyään kun ultrat ym. niin niillä saadaan se tarkempi laskettu aika!

• mut synty rv40+5

että näin luotettava..

• tytteli

Siis miten laskea en ymmärrä nsisynnyttäjä 4,5kk niinku mitä?
      jos on tuntenut liikkeet viikolta 15 ja eka tulossa tämän mukaan lapsi syntyisi koska?

• *___*

Mun ymmärtääkseni 4,5 kk eteenpäin tuosta liikkeiden tuntemisajankohdasta, eli jos olet nyt toukokuun puolessa välissä tuntenut ekat liikkeet, sen mukaan vauva syntyisi syys-lokakuun vaihteessa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe