Luin äskettäin, että vauvan syntymäaikaa voi ennustaa siitä, milloin tuntee eka liikkeet: Ensisynnyttäjä 4½ ja muut 5kk ennen syntymää. Mainittiin kyllä, että on hieman epätarkka ennustus. Onko jollain pitänyt paikkansa? Laskeskelin, että mun vauva ton mukaan syntyis jo vk 37.
eka liikkeet+syntymä
7
688
Vastaukset
- .....
No mulla ainakaan ei pidä paikkaansa. Ton teorian mukaan mulla ois pitäny vauvan syntyä rv 38....mutta nyt ollaan jo 40 5
- On näitä
kansantaruja vaan. Mullakin eka liikkui niin, että ois pitänyt syntyä viikolla 37, mutta 40 1 tuli.
- Hmm
No siis haloo nehän on tilastoja. Eli keskimäärin isossa joukossa ennustaa.. Ei se tarkoita että jokaisella pitää näin olla tai koko teoria voidaan heittää menemään..
- *___*
Oon kuullut saman jutun, tuon mukaan vaavin ois pitänyt syntyä rv 36, nyt rv 38 menossa. Neuvolassa kertoivat, että aiemmin laskettu aika osaksi määriteltiinkin liikkeiden tuntemisen mukaan, mutta nykyään kun ultrat ym. niin niillä saadaan se tarkempi laskettu aika!
- mut synty rv40+5
että näin luotettava..
- tytteli
Siis miten laskea en ymmärrä nsisynnyttäjä 4,5kk niinku mitä?
jos on tuntenut liikkeet viikolta 15 ja eka tulossa tämän mukaan lapsi syntyisi koska?- *___*
Mun ymmärtääkseni 4,5 kk eteenpäin tuosta liikkeiden tuntemisajankohdasta, eli jos olet nyt toukokuun puolessa välissä tuntenut ekat liikkeet, sen mukaan vauva syntyisi syys-lokakuun vaihteessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069