Olis kiva keskustella "naamatusten" . . ajattelin kirjoittajien kokoontumisajoja. Kesälomien aikaan. .. ilman nimmaria. .yövyttäis jossakin . . juotavaksi . mitä nyt kukin juo . unohtamatta syömistä.. ehken hyvä paikka olis Forssa. . voitais. . käydä . työväentalolla, jossa on Suomen sosiaalidemokraatinen puolue perustettu . . paikallaan olis käyntin -18 uhrien haudoilla . . jättäen kukkaset heille. uhreja he olivat . unohtamatta talvi ja jatkosodan uhreja. mietintään . pyydän.
Palstalaiset
7
333
Vastaukset
ajatusta!
- kansalaiset
en ole varma teenkö oikein. . jos teen . näin
Suomalaisia on valinneet tien . .
tie tuntuu oikealta. .?. !
Annetaan arvo. kanssaihmiselle , ., tasa-arvoon pyrimme
Niin monta... miten käynyt on.
Hyvä meidän on elää - kaunihimpi
kansalaiset kirjoitti:
en ole varma teenkö oikein. . jos teen . näin
Suomalaisia on valinneet tien . .
tie tuntuu oikealta. .?. !
Annetaan arvo. kanssaihmiselle , ., tasa-arvoon pyrimme
Niin monta... miten käynyt on.
Hyvä meidän on elääTeitähän jo kaksi, älkää nyt ainakaan samassa sängyssä yöpykö
- Lentoemäntä
Pyydänkin muutaman stuertinkin kirjoittamaan tälle palstalle niin hekin voivat tulla tapaamiseen.
- Matilaine
Siul, jos miekii tuun?
- B-mies
Ikävä kyllä, tulevan kesän retki suuntautuu Jyväskylän kesään. Tarkootus on mennä sinne kuuntelemaan Duon Ari Numminen et Hannu Kella esittämiä vanhoja punaisten lauluja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427