Millasia unelmia teillä miehet on? Haaveita, toteutumattomia toiveita...
Kysyin sitä taannoin omalta siipaltani ja hän meni hiljaiseksi ja mutisi, että jaa unelmiako, en mä vaan tiedä... Aijon kysyä sitä uudelleen myöhemmin, jos vaikka innostuis unelmoimaan ääneen.
Ja ajatellaan nyt hiukan laajemminkin kuin vain, että minkä näkösen naisen haluaisin vierelleni/sänkyyni.
Unelmoikaa.
Unelmia??
10
922
Vastaukset
- sinkkumies 74
tyttöystävä,vaimo,perhe,lapsia(naisella voi olla niitä valmiina)..siihe pari lisää vielä..siinähän noi suurimmat toteutumattomat ovatkin.
- tsippa
uuu toivottavasti tarkotat joko tyttöystävä TAI vaimo, ei tyttöystävä, vaimo. Vaimolla saa olla lapsia ennestään, mutta tyttöystävällä ei.
- scale
Hassua nyt kun sitä kysyt, ei meinaa tulla mieleen oikeen mitään. No ne tavalliset kliseet, kauheesti pätäkkää, että pääsis kiertään maailmaa. Olen sitten varmaan kohtuullisen tyytyväinen olotilaani.
- Kolli_Kellinen
Haluaisin tehdä mielenkiintoista, mielekästä, humaania ja sopivan haasteellista työtä ja saada uusia kokemuksia sekä työni kautta että muutenkin, esimerkiksi matkustelemalla ja harrastamalla monipuolisesti.
Haluaisin, että joka aamu olisi uusi mahdollisuus ja täynnä lupaavaa odotusta.
Haluaisin mukavan, hauskan, fiksun, empaattisen ja luotettavan naisen kumppanikseni, jakamaan arkea ja juhlaa kanssani.
Haluaisin, että kotini olisi kuin muumitalo: Elämänmakuinen, viihtyisä, turvallinen, sopivan kulturelli, moniarvoinen ja suvaitsevainen.- haluaisin
että olisit kymmenen vuotta nuorempi;)
- .Hane.
Mä haluisin tehdä harrastuksesta duunin ittelleni. Sit mä unelmoin prätkästä taas kerran (nuoruuden kalliit huvit takas).
Tänään unelmoin kesälomastakin kun duuni ottaa niin pannuun...
Sellasta. Muutamia haaveita on vielä toteuttamatta, yksi on Porsche 911. Sellaisen vielä joskus hankin.
edes jollain tapaa realistisia unelmia / haaveita meikäläisellä on vaan yksinkertaisesti äkkirikastua voittamalla esim. lotosta.Totaalisen järjettömien päiväunien kastiin taas menee aikakoneen keksiminen,matkustus 10 vuotiaaksi,vielä armottomampi kitaran soiton treenaus ja sit kun homma ois todella hanskassa siirtyisin johonkin kunnon klassikko bändiin kitaristiksi aikakoneen avulla (esim. Metallica,Pink Floyd,Ozzyn kitaristiksi yms. yms.) Todella realistinen haave muuten :-)
- Micke.
Mäkin haluun kunnon auton joku päivä, avomersu ois aika kähee. Samaten prätkän hankintaa mäkin olen suunnitellut, mut muija hannaa vastaan. Jossakin vaiheessa olis kiva saada asunto johon kuuluu autotalli tms., että pääsis rassaileen koneita omaan valtakuntaan jonne akoilla ei ole asiaa.
Ehkä olis kiva saada poika, jolle sitten opettais juttuja...no sen nyt sitten näkee.
;o) - PitkäPete
Saispa vuoden palkallista vapaata, huitelisin maailmalle tapaamaan ihmisiä, oppimaan kieliä.
Tekisin fyffeekin niin ettei tarttis enää duuniin palata. Vois heittää kellonkin hemmettiin ja elää sisäisen kellonsa mukaan.
(haukotus)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943672
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453030Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.852578- 612368
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512331Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172307- 1172208
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202207Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642050