pääskysiä jo Suomessa tänä keväänä?
Itse en ole nähnyt vielä kumpiakaan, mutta kuulin molempia nähdyn jo Tuusulan ja Rusutjärvellä. Kattohaikaroita en ole vielä koskaan nähnyt Suomessa ja olin hämmästynyt niistä kuultuani.
Onkohan niitä enemmänkin?
Oletko nähnyt kattohaikaroita tai
5
235
Vastaukset
Edellisenä sunnuntaina 4kpl näillä korkeuksilla ei kattohaikaroita näe kuin sattumalta.
- -nainen-
Ensimmäisen pääskysen (1) olen nähnyt muutama päivä sitten. Ja Tuusulanjärvellä on Harmaahaikaroita loppu kesästä. Ovat siihen asti, kun alkaa järvi menemään riitteeseen.
asiantuntevalta bongarilta sähköpostissa ja hämmästyin. Harmaahaikaroita olen nähnyt useinkin, mutten koskaan vielä kattohaikaraa Suomessa.
- Karjalanpoika1
Oletteko kuullut jo Käen kukunnan? Täällä Pohjois-Karjalassa kuului kukunta jo viimeviikolla.
- vinkuli
muuta nähty Savossa kun yksi vanha ilolintu. Kukku se kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka662382- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww651115EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41077- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82650- 43648
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27571