Luokkalainen sai surman ;(

ss....

Logistiikka-alan samalla luokalla oleva sai surman kun ajoi mopedilla rekka-auton kylkeen. Todella hirveä uutinen oli mutta elämä on elämää ! Kaikkea sitä hyville ihmisille sattuu (

Mopoilija kuoli törmäyksessä Iisalmessa

Julkaistu: 13:22

Iisalmi. Iisalmelainen 17-vuotias mies sai surmansa liikenneturmassa Iisalmessa Pohjois-Savossa tiistaiaamuna, kun hän törmäsi mopolla kuorma-auton kylkeen. Loukkaantunut vietiin Iisalmen sairaalaan, mutta hän kuoli pian törmäyksen jälkeen.

Iisalmen poliisin mukaan onnettomuus sattui Iisalmen Peltosalmella Honkakoskentien ja Kirmantien risteyksessä kello 7.30. Perävaunullinen kuorma-auto kääntyi risteyksessä ajosuunnastaan vasemmalle. Kuorma-auton kuljettaja ei havainnut vastakkaisesta suunnasta lähestyvää mopoa. Mopoilija ajoi kuorma-auton oikeaan kylkeen.

19

3350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • galigulax

      Siinä taas joku 'ammattikuski' nojas rajoittimeen ja puhui samaan aikaan puhelimeen ja hörppi kahvia. Eihän sitä nyt kaikkea kerkiä huomioida.

      Saat nähdä kuinka rekkanainen ja muu rupusakki taas selittelee kuinka ne mopopojat on pahaisia häiriköitä.

      • itte kestää kuljetusalan paineita, tuu vaik kuukaudeks tuuraa minua, tosin auto on "vaan" 18tonninen jakeluauto, jakoalue helsingin ydinkeskusta, noin 35-50 purkua päivässä, aamulla metsästät tavarat lastausalueelta, ku vaan puolet on siellä missä pitää, kohta tulee kesätyöläiset, ja sitten on asiat entistä huonommin, ai nii, purkuaikaa sulla on noin 5 tuntia, ja tartee ottaa huomioon mm useat peruutukset helsingin tunneleissa, ja kävelykaduilla, ratikkakiskoiltakaan ei voi purkaa, ja liikennettäkään ei viittis tukkii.


      • Kepuli
        jannetin82 kirjoitti:

        itte kestää kuljetusalan paineita, tuu vaik kuukaudeks tuuraa minua, tosin auto on "vaan" 18tonninen jakeluauto, jakoalue helsingin ydinkeskusta, noin 35-50 purkua päivässä, aamulla metsästät tavarat lastausalueelta, ku vaan puolet on siellä missä pitää, kohta tulee kesätyöläiset, ja sitten on asiat entistä huonommin, ai nii, purkuaikaa sulla on noin 5 tuntia, ja tartee ottaa huomioon mm useat peruutukset helsingin tunneleissa, ja kävelykaduilla, ratikkakiskoiltakaan ei voi purkaa, ja liikennettäkään ei viittis tukkii.

        tässä oli taas se pointti?Eli haluat todistaa työsi olevan raskata,no okei,mutta oikeuttaako se ajamaan toisten päältä?Ei kukaan halua vaihtaa sun kanssa duunia edes kuukaudeksi,ei se ole mikään tae siihen että jengi ymmärtäis enemmän nyt esim vaik tätä mopon päälle ajanutta rekkakuskia.Ei tällasia hommia tartte ymmärtää,ei edes yrittää ymmärtää.Ei tartte sääliä ja kuvitella itse olevansa rekkakuskin roolissa,ja uih,vieläkun rekkakuskin/ajeluauton kuljettaminen on niin rankkaa..siis voih eih.Itse olet ammattis valinnut.


      • taas joku

        lukutaidoton paskahousu puhuu mitä sattuu.tuskin se rajottimeen nojas jos kerran käänty.paljos oli mopopojalla vauhtia??


      • Nimetön

        kuski saa olla jos kääntyessä ajaa rajotinta vasten..ja mistäköhän suunnasta mahtoi aurinko paistaa???ettei olis häikässy suoraan mopon tulosuunnasta..häh


      • ajattele ennen kuin kirjoitat
        Kepuli kirjoitti:

        tässä oli taas se pointti?Eli haluat todistaa työsi olevan raskata,no okei,mutta oikeuttaako se ajamaan toisten päältä?Ei kukaan halua vaihtaa sun kanssa duunia edes kuukaudeksi,ei se ole mikään tae siihen että jengi ymmärtäis enemmän nyt esim vaik tätä mopon päälle ajanutta rekkakuskia.Ei tällasia hommia tartte ymmärtää,ei edes yrittää ymmärtää.Ei tartte sääliä ja kuvitella itse olevansa rekkakuskin roolissa,ja uih,vieläkun rekkakuskin/ajeluauton kuljettaminen on niin rankkaa..siis voih eih.Itse olet ammattis valinnut.

        Syytät rekkakuskia vaikka et tiedä mitä siellä TODELLA tapahtui!?


      • Iceman
        Kepuli kirjoitti:

        tässä oli taas se pointti?Eli haluat todistaa työsi olevan raskata,no okei,mutta oikeuttaako se ajamaan toisten päältä?Ei kukaan halua vaihtaa sun kanssa duunia edes kuukaudeksi,ei se ole mikään tae siihen että jengi ymmärtäis enemmän nyt esim vaik tätä mopon päälle ajanutta rekkakuskia.Ei tällasia hommia tartte ymmärtää,ei edes yrittää ymmärtää.Ei tartte sääliä ja kuvitella itse olevansa rekkakuskin roolissa,ja uih,vieläkun rekkakuskin/ajeluauton kuljettaminen on niin rankkaa..siis voih eih.Itse olet ammattis valinnut.

        Mopoilija ajoi kylkeen valitettavin seurauksin.
        Paha on mennä sanomaan muuta,häikäisystä yms.tekijöistä, kun ei tiedä faktoja, alleajopakkoa ei ole.
        Yhdistelmän siirtyminen tien yli voi kestää minuutin-kaks, jolloin väkisinkin joutuu olemaan toisten edessä, riippuen risteyksen profiili,-katvealueet jne.
        Tarkennukseksi vielä, en tuomitse mopoilijaa tapahtuneesta, nöyrin osanottoni omaisille.


      • Iceman

        Mitä nautintoa saanet moisella, todella asiantuntemattomalla höyryämisellä ?
        Pahin on jo tapahtunut, yksikin on liikaa.


      • vissiinkin semmonen
        Kepuli kirjoitti:

        tässä oli taas se pointti?Eli haluat todistaa työsi olevan raskata,no okei,mutta oikeuttaako se ajamaan toisten päältä?Ei kukaan halua vaihtaa sun kanssa duunia edes kuukaudeksi,ei se ole mikään tae siihen että jengi ymmärtäis enemmän nyt esim vaik tätä mopon päälle ajanutta rekkakuskia.Ei tällasia hommia tartte ymmärtää,ei edes yrittää ymmärtää.Ei tartte sääliä ja kuvitella itse olevansa rekkakuskin roolissa,ja uih,vieläkun rekkakuskin/ajeluauton kuljettaminen on niin rankkaa..siis voih eih.Itse olet ammattis valinnut.

        kuittaus tohon kohtaan "Saat nähdä kuinka Rekkanainen, ja muu rupusakki..."


      • Nimetön
        Iceman kirjoitti:

        Mitä nautintoa saanet moisella, todella asiantuntemattomalla höyryämisellä ?
        Pahin on jo tapahtunut, yksikin on liikaa.

        Kunhan ajattelin mistä suunnasta aurinko mahtoi paistaa..


      • taaaas.....
        ajattele ennen kuin kirjoitat kirjoitti:

        Syytät rekkakuskia vaikka et tiedä mitä siellä TODELLA tapahtui!?

        tässä taas ollaan. Rekkakuski ei huomannut mopoa vaan kääntyi ja mopo päästi kylkeen. Miksihän tämä mopoilija ei jarruttanut? Jos ajat mopolla/moottoripyörällä auton kanssa kolarin niin jäät aina kakkoseksi...


      • asiaintuntia
        Iceman kirjoitti:

        Mopoilija ajoi kylkeen valitettavin seurauksin.
        Paha on mennä sanomaan muuta,häikäisystä yms.tekijöistä, kun ei tiedä faktoja, alleajopakkoa ei ole.
        Yhdistelmän siirtyminen tien yli voi kestää minuutin-kaks, jolloin väkisinkin joutuu olemaan toisten edessä, riippuen risteyksen profiili,-katvealueet jne.
        Tarkennukseksi vielä, en tuomitse mopoilijaa tapahtuneesta, nöyrin osanottoni omaisille.

        Mopo on niin hidas kulkupeli, että kyllä sillä pitäisi ennen kääntyvää rekkaa ehtiä pysäyttää. Siis rekkakuski oli tietty syyllinen, mutta mopoilijoista olen huomannut että ne ei sueraa liikennettä yhtään.


    • noi on pirullisia ku sattuu kohalle :.(

      • iitaaa

        Sellaisia ne ovat, kuorma-autot.


      • stycke
        iitaaa kirjoitti:

        Sellaisia ne ovat, kuorma-autot.

        Juu ja etenkin nämä nyyssien asiantuntijat.


    • arv1

      Kaksipyöräinen on siitä pirullinen peli että vaikka juridisesti olet oikeassa niin aina sattuu kun kolahtaa. Sitä ei tunnu kovinkaan moni kaksipyöräisen kuljettaja (oli sitten mopo tai isompi laite, puhumattakaan polkupyörästä). Mukava se on auton alta huutaa että minä olin oikeassa, mikäli kaverista on enää huutajaksi. Itse luovun oikeuksistani välittömästi tilanteen niin vaatiessa, olin liikkeellä sitten yhdistelmällä tai polku- tai konevoimaisella kaksipyöräisellä.

    • Aken haastattelusta, mopo oli viritetty.

      • ====????

        ????


      • ====???? kirjoitti:

        ????

        Ja toisekseen montako prosenttia noista teineistä ajaa viritetyllä mopolla?

        Raisiossa ja turussa prosentit ainakin 80 prosenttia tuon ikäisistä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      135
      1905
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1163
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      872
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      720
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe