Hei onko kellään käyttö kokemuksia psorasol-nimisestä öljystä? itselläni on psori ja mietin kannattaako tuota ostaa? kiitos jo etukäteen!
kokemuksia psorasolista?
4
817
Vastaukset
- Marko Polo
Kutina hävisi melkein heti ja iho rauhoittui. Aluksi hilseily vähän voimistui, mutta väheni pian ja parin viikon päästä loppui kokonaan. Nyt on laikut jo lähes olemattomat ja punotuskin on poissa.
Öljy vaan hierotaan iholle ohuelti, ei kuulemma ole mitään hyötyä "tuhlaamisesta". Positiivisena seikkana vielä mainittakoon, että vaikka onkin "öljy" niin imeytyy nopeasti eikä tahraa. Hyvä tuote!- lissu
sitä käyttää myös päänahkaan ??? Tuntuu taas ettei mikään auta ja läiskät vaan leviää !
- Marko Polo
lissu kirjoitti:
sitä käyttää myös päänahkaan ??? Tuntuu taas ettei mikään auta ja läiskät vaan leviää !
voi kunhan muistaa vaan pestä hiukset aamulla. Muuten voi olla tukka aika pystyssä. Päiväsaikaan voi laittaa hiusrajaan,niin pitäis jonkin verran imeytyä myös päänahkaan. Tietysti jos intoa riittää niin saahan sen tietysti jotenkin ujutettua päänahkaan hiuksia sotkematta. Imeytyy kyllä nopeasti joten sen puoleen ei oo ongelmaa...
- psori-mami
mulla on nyt 3. vko menossa, eikä toivottavaa vaikutusta.
te, jotka olette saaneet tuloksia -montako kertaa pvässä levitätte öljyä? itse olen laittanut kahdesti, aamuisin ja iltaisin.
(jatkan kyllä vielä sinnikkäästi -hilse on lähtenyt mutta se nyt lähtee millä tahansa öljyllä....)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770