MOI. Pitäisi saada nuotit Yön kappaleeseen "sano että jäät". On keikka tulossa ja sitä piisiä on toivottu. Olen kiitollinen jos joku tietää jonkun kirjan (kirjastosta) ,jossa se on, tai jos on irtonuotti niin viitsisi skannata sen.
Kiitos jo etukäteen
Nuotteja KIIRE
5
802
Vastaukset
- korvillaan!?
Siitä ois heille ihan hitosti hyötyä!
Tosi simppeli biisi on toikin! Korva kiinni vaan kajariin ja blokkaamaan.- ...
Korvakuulolta mä sen eilen illalla pianolla soitinkin. Pointti nyt vaan on se, että kokoonpanomme on 2 puhallinsoitinta. Kunnon sovituksen teko muutamassa päivässä on todella hankalaa ilman minkään sorttista pohjaa.
Kyllähän melodian kirjottaminen onnistuu komeasti, mutta säästyisi aika suuri vaiva, jos löytäisin valmiin nuotin. Nimenomaan kakkos ääni se hankalempi on.
Soittele sinä vaan korvias äläkä lisää urpoja viestejäsi tänne, ellet keksi parempaa sanottavaa. - no tilanne hieman toinen...
... kirjoitti:
Korvakuulolta mä sen eilen illalla pianolla soitinkin. Pointti nyt vaan on se, että kokoonpanomme on 2 puhallinsoitinta. Kunnon sovituksen teko muutamassa päivässä on todella hankalaa ilman minkään sorttista pohjaa.
Kyllähän melodian kirjottaminen onnistuu komeasti, mutta säästyisi aika suuri vaiva, jos löytäisin valmiin nuotin. Nimenomaan kakkos ääni se hankalempi on.
Soittele sinä vaan korvias äläkä lisää urpoja viestejäsi tänne, ellet keksi parempaa sanottavaa.sitten...
Yleensä vaan saa just patistella vain nuotistalukevia tyyppejä, jotka tosissaa tyyliin kyseleen nuotteja johonkin peppiepitkätossu kappaleeseen;D
No mutta pahoittelen erehdystäni ja hyvää kesää..ja keikkaa;D - tosi simppeli...
..biisi... mut eikös ne kaikki Yön biisit sellaisia ole, meinaan aika yksinkertaisia, näin musiikkia muutenkin kuin kuuntemalla kuluttaman näkökulmasta ainakin.
- ...
Yön uudesta nuottikirjasta "rakkaus on lumivalkoinen", en vaan tiedä, mistä sen sunnuntaiksi saat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1165103HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2134681Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu653880Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833240- 471785
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert291644- 141358
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221282- 161238
- 421155