Eli oisin kysässy et oisko teoriassa mahdolllista värväytyä veljenpuolesta armeijan leipiin?
Itse olen intin jo käynyt. Hänellä on vihellysharjotuksen takia 30pv käymättä. Ja kuinkahan käytännössä onnistuu? Terveisin: Alokas
Pikkuveljen puolesta
2
536
Vastaukset
- jepjespp
pienellä erikoisjärjestelyllä onnistuu, kokeiltu on. kysy oman sotilasläänisi esikunnasta niin kertovat mielellään lisää.
- jaakko
No haloo. Ei tietenkään voi kenenkään puolesta mennä armeijaan, mutta..
Jos teillä on yhdennäköisyyttä riittävästi, niin sitä vain veljen paperit taskuun ja esittämään. Eihän siellä tehdä muuta kuin kerran vilkaistaan henkkareita ja sen jälkeen olet se tyyppi joka väität olevasi.
Tämä on tietysti täysin laitonta ja rangaistuskin on varmasti ankara, mutta eipä tästä kovin helposti voi kiinnikään jäädä - ei armeijassa mitään DNA testejä tehdä (kuten tiedät, jos olet armeijan käynyt).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760