mä sinuun turhaan rakastuin.
Mikset sä soita
21
3317
Vastaukset
- että se ei
sua rakasta eikä halua. Jos asia niin olis ni se olis tälläkin hetkellä siellä eikä täällä.
Joten revipäs nyt siitä taas.- sonera''
sähän sen tiedät.
- helevetissä tiedän.
sonera'' kirjoitti:
sähän sen tiedät.
Sä olit vaan hetken huvi, kauniita sanoja ym. mut kun se tuli tänne ja selvitettiin pari asiaa niin huoranahan se sua pitää. Mä ihan yllätyin sen purkausta, ihmetteli että miten on voinu koskee tommoseen lumppuun.
Eli älä odottele soittoja äläkä käyntejä enää, teet itestäs entistä naurunalasemman.
Opettele elämään.
- jo on
Aina minun pitäs hoitaa nämä asiat ja nöyrtyä, kerjätä, madella, anella, ryömiä ja jne... Milloin ite otat itteä niskasta kiinni ja soitat ite? Jos ei pokka riitä niin turhaa vaikerrat. Sun vuoro ja kohta on jo liian myöhäistä.;)
- sonera''
naurettava.
- Jo on
sonera'' kirjoitti:
naurettava.
Elämän totuudet on joskus naurettavia. Mut mä en soita. Senhän sä tiedätkin. Jos olen naurettava niin naura vaan. Nauru pidentää ikää...;)
- sonera''
Jo on kirjoitti:
Elämän totuudet on joskus naurettavia. Mut mä en soita. Senhän sä tiedätkin. Jos olen naurettava niin naura vaan. Nauru pidentää ikää...;)
mä olen väärä henkilö sun kohdallas, joten älä vastaile.Turhaan.
- Tuut tuut...
sonera'' kirjoitti:
mä olen väärä henkilö sun kohdallas, joten älä vastaile.Turhaan.
Hei älä mulle soittele sitten jos kerta väärä henkilökin olen ja käytä edes kännykkää.;)
Näin keskustelupalstan välityksellä "soittaminenhan" on aika julkistakin.
Kuis voit olla varma, että olen edes väärä henkilö? Äläkä vaan kommentoi enää niin mäkään en vastaile mitään.;) - sonera*
Tuut tuut... kirjoitti:
Hei älä mulle soittele sitten jos kerta väärä henkilökin olen ja käytä edes kännykkää.;)
Kuis voit olla varma, että olen edes väärä henkilö? Äläkä vaan kommentoi enää niin mäkään en vastaile mitään.;)enää. Älä sinäkään sitten.
- Jo on
sonera* kirjoitti:
enää. Älä sinäkään sitten.
Oli ... vaihtaa ajatuksia mutta nyt ajatukseni ovat sinetöity, käteni kahlitut ja suuni suljettu. En enää komm....
- saunalahti
sonera'' kirjoitti:
naurettava.
Mä oon jo Elisan kanssa, ni en mäö oikee voi..
- saunalahti
saunalahti kirjoitti:
Mä oon jo Elisan kanssa, ni en mäö oikee voi..
Tän piti siis ola vastaus aivan ekaan viestiin. Lipdsahti väätään kohtaan.
- deisyliini
Tuut tuut... kirjoitti:
Kuis voit olla varma, että olen edes väärä henkilö? Äläkä vaan kommentoi enää niin mäkään en vastaile mitään.;)se täällä sekoilee....
- simpukka.
Otan osaa. Yksipuolinen ihastuminen on aina tuskallista. Sun vaan pitää löytää voimat joilla mennä eteenpäin. Paistaa se päivä risukasaankin. :)
- sonera''
kommentista. Mutta ei ole yksipuolista.
- on joo
sonera'' kirjoitti:
kommentista. Mutta ei ole yksipuolista.
joo joo
- sonera''
on joo kirjoitti:
joo joo
vinoilua. Jos se viikko sitte soitti...ja me vähän kinattiin. Äsh miks mä tänne kirjotinkaan. Unohda.
- dna ja homma toimii
et soita, niin en tiedä mikset, menikö oikein?
- 044
tulee halvemmaksi soittaa dna-dna.
Elämä on. - äijä vaan
mistä päin oot
- saunalahti
Mä oon jo Elisan kansa, nii en mä oikeen voi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756