Jalankulkijat hoi!

Mie ajan yli

Minua ottaa piähän kun te itkette ja valitatte koko ajan. Vähemmästäkii hermo pallaa ku lähetään ylittämään suojatietä ja samalla jauhetaan puhelimessa ja pussaillaan ja kopeloidaan. Se ylittäminen vaan kestää ja kestää. Sitten ilme kasvoilla on että minä olen voittamaton kun olen suojatiellä. Joskus tekis oikeesti mieli ajaa piälle, kun tahallaan hiastellaan. Sitten on nämä kyttäjät. Perkele siinä kojotetaan suojatien eessä ja ei osata päättää eetä meniskö yli vai ei. Siinä sitten pompitaan ees ja taas. JOs ette ossaa kulkee maan piällä niin kaivakaa tunneli ja kulkekaa maan alla. Sillon ei tarvii olla huolissaan ku myyristä!

5

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja mielellään

kännissä ni pääset ihan vuan sakkoloilla!!

• Mie ajan yli

mutku mikä siinä on niin vaikeeta ylittee se tie? Jos selevästi näyttää että mie tulen yli niin varmasti suap männä, mutta kun ei! Sillon kun mennää yli niin mennää reippaasti eikä jäähä kupeksimmaan. Ja suojatien ylityskohta ei ole mikkään mummojen seurustelupaikka. Sitä voip ne sairautensa kertoo muualakkii, ku jiähä siihen etteen ja aikomustakaan ei oo ylittee tietä.

• Kanssasi samaa
        Mie ajan yli kirjoitti:

mutku mikä siinä on niin vaikeeta ylittee se tie? Jos selevästi näyttää että mie tulen yli niin varmasti suap männä, mutta kun ei! Sillon kun mennää yli niin mennää reippaasti eikä jäähä kupeksimmaan. Ja suojatien ylityskohta ei ole mikkään mummojen seurustelupaikka. Sitä voip ne sairautensa kertoo muualakkii, ku jiähä siihen etteen ja aikomustakaan ei oo ylittee tietä.

Mieltä,tosiaan hyvä etteivät sätkää jää siihen vääntämään.Nuoret tyssit ja pojan klopit,tuntuu kuin eivät jaksaisi jalkojaan nostella kun ovat suojatiellä.Siinä räkitään suojatielle,hyvä että yli jaksetaan kävellä.

• kukkanen

Niinhän se on totta puhut, muttakun niin se vaan on ettei aina uskalla ylittää sitä tietä vaikka miten viittoo et mie meen nyt kun jostain systä ne kaasupolkimet ei aina nouse sieltä "pohjasta"

• naikkonenvain

eipä tosiaan uskalla ylittää suojatietä kun sitä ei tiedä mitä savonlinnan kuskit meinaavat. Kaistaakin vaihdellaan miten sattuu ilman vilkkua ja pahoissa väleissä...mene siinä sitten turvallisin mielin suojatien yli kun ei tunnu täällä MONILLA olevan liikennesäännöt kallossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      27
      19647
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      76
      6640
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      6296
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      99
      6075
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      5929
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      101
      5821
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      63
      5235
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      45
      4950
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      60
      4290
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      50
      3900
    Aihe