Katsoppa hieman erikoisesta horoskoopista luonteenpiirteesi! Tämä kasvattaa...
http://www.freewebs.com/ambios
Sinun varjopuolesi
7
1190
Vastaukset
- ..............................
...
- kalaN
kyllä sain, mutta en tunnustaudu vainoharhaiseksi, enkä keräile kiikareita :)
- femaleskorpion
omalta osaltani tärppäs osittain aika hyvin ;)
- neitsyen osalta
Neitsyenä suhtaudun äärimmäisellä mielenkiinnolla tällaisiin varjopuoli-asioihin. Sarjamurhaaja? Hm, ehkä. Järjestelmällisyyttä kyllä löytyy, ja uskoisin pystyväni peittämään myös jälkeni (- nopea teloitus tulisikin ihan siitä syystä, että minua olisi etsitty jo liian kauan, eli syystä, että naurunalaiseksi joutunut virkavalta säilyttäisi uskottavuutensa...)
Turvallisuushakuisuudesta olen eri mieltä. Neitsyet karttavat avioliittoa siksi, että eivät halua 'turvallista' elämää. Kaikki 'outo' on aina minua kiehtonut muutenkin, lapsesta saakka... ja kun tuli puhe noista sarjamurhaajista, niin jotenkin tunnistin itseni... - naurahtaa
... ja jatkaa matkaansa onnettoman optimistisena ja innostuneena.
- vie...
En voi kun surkutella vihamiestäni. Voih :(
- Nexux44
Juha Vuorisella leikkaa, mutta on sen kirjatkin hyviä. Tuo horoskooppi löytyy muuten siitä ekasta kirjasta: Juoppohullun päiväkirja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760