moi
meille tulossa syyskaksoset la 1,10
Kaksosia odottavia
4
635
Vastaukset
- Annika
Täällä myös kaksosten odottaja ja laskettu aika 29.9.Mistä päin olet?Itse olen Länsi-Suomesta.Eilen kävin rakenneultrassa ja vauveleilla kaikki hyvin,hurjasti masussa potkivat.Meillä kaksoset omissa sikiöpusseissaan ja omat istukat.
Kaksoset tulossa myös tänne. Rv 32 4 ja la 8.7 eli hiukan aikaisemmin kuin teillä :)
Me voidaan kaikki ihan hyvin ja vauvat potkivat kovasti kokoaika. Vaavelit ovat omissa sikiöpusseissaan mutta heillä on yhteinen istukka.- syysmamma
Olen kysellyt samaa muualtakin, mutta täältäkin vielä... Millainen sf-mitta teillä on? Itselläni se on valtava, vko 20 ja SF-mitta 24 senttiä. Ovatko kaksoset mahdolliset, vaikka ei niitä rakenneultrassakaan nähty?
- Annika
Mulla on nyt yhden kerran otettu sf-mitta,rv17 ja silloin oli 18.Ihan yläkäyrien yläpuolella se meni.Nyt meenkin seuraavan kerran neuvolaan 2 viikon kuluttua,en tiä ottaako ne silloin sitä mittaa sitte uudestaan.Sulla on kans kyllä komea mitta=)Oon kyllä kuullu tapauksia,että kaksoset on tullu vaikka ei ultrassa ole nähty,mutta nämä tapaukset on kyllä tapahtunut 20 vuotta sitten.Kyllä luulisi että nykyaikana nuo lääkärit on niin asiantuntevia,että huomaavat sen rakanneultrassa ja onhan noi ultralaitteetkin kehittynyt koko ajan.Mutta eihän sitä tiedä,vaikka kaksoset tulisikin.Tietenkin jos sulla on lapsivettä paljon,niin silloin sekin vaikuttaa varmaan sf-mittaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4282358Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122159Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501435Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821109Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel581025Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131002Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41888- 153885
- 56839
- 79815