Mitä se muka on? Ei mitään muuta kuin hevonpaska veruke sille, ettei ituhippien ja muiden komujen, työtävieroksuvien aktivistien ja hampunkäryttelijöiden tarvitse tehdä mitään toimeentulonsa eteen. Jääpä enemmän aikaa rähjätä ja rieuhua, polttaa enemmän rakennuksia ja viljellä hamppua. Eipä ihme että on nimenomaan Vihreät asialla. Vitun mulkut, vittu että vituttaa tämä teidän touhunne.
perustulo?
10
576
Vastaukset
- kuvitella
kaikenmaailman riehujaksi kielenkäyttösi ja vihoittelujesi perusteella
- tärkeä tutkija
Kyllä saattaisi sinuakin vituttaa, jos oikeasti jotain veroja maksaisit lompakko punaisena ja sitten saisit lukea tuollaista perustulopaskaa, joka ei muuta ole kuin työtävieroksuvien lellittelyä. Taidat olla itsekin joku hippi tai muuten vain keskenkasvuinen. Koita kasvaa isoksi.
- Pre Kaarina
tärkeä tutkija kirjoitti:
Kyllä saattaisi sinuakin vituttaa, jos oikeasti jotain veroja maksaisit lompakko punaisena ja sitten saisit lukea tuollaista perustulopaskaa, joka ei muuta ole kuin työtävieroksuvien lellittelyä. Taidat olla itsekin joku hippi tai muuten vain keskenkasvuinen. Koita kasvaa isoksi.
Oletko kasvanut jo niin isoksi että uhittelet tuolla tavalla myös osinko -ja korkotuloilla eläville laiskoille paskoille jotka vievät työpaikat Kiinaan vai oletko vielä sillä asteella että uhittelet itseäsi heikommille?
- MATTIINEENE
tärkeä tutkija kirjoitti:
Kyllä saattaisi sinuakin vituttaa, jos oikeasti jotain veroja maksaisit lompakko punaisena ja sitten saisit lukea tuollaista perustulopaskaa, joka ei muuta ole kuin työtävieroksuvien lellittelyä. Taidat olla itsekin joku hippi tai muuten vain keskenkasvuinen. Koita kasvaa isoksi.
Olen iloinen et tääl on jotain fiksuja viel.. luulin et tääl o pelkästää noit vitun pelle hippei mitkä joutas meren pohjaa.. ja kaikki anarkisti perseen reiät ja muut laiskat viherpiipertäjät..
- ehdotus hyvä
Pre Kaarina kirjoitti:
Oletko kasvanut jo niin isoksi että uhittelet tuolla tavalla myös osinko -ja korkotuloilla eläville laiskoille paskoille jotka vievät työpaikat Kiinaan vai oletko vielä sillä asteella että uhittelet itseäsi heikommille?
Painuisitko helvettiin.. tai vuorille.. ja toivottavasti löisit pääs ja jäisit siihe..
- S.O.Longinus
Pre Kaarina kirjoitti:
Oletko kasvanut jo niin isoksi että uhittelet tuolla tavalla myös osinko -ja korkotuloilla eläville laiskoille paskoille jotka vievät työpaikat Kiinaan vai oletko vielä sillä asteella että uhittelet itseäsi heikommille?
kuitenkaan pystytä suomessa säilyttämään kaljapulloja heittelemällä ja poliiseja ja palomiehiä vastustamalla. Kyllä siinä vaaditaan muutakin kuin irokeesi, rastat ja lävistykset kiljulla kuorrutettuna.
- rekisteröimätön
Kansalaispalkka on muuten hyvä idea paitsi, että 700e on liikaa, jos kansaneläkekin on n. 500e. Joutuisivat niin vähällä rahalla muuttamaan johonkin muuttotappiokuntaan elämään "junttien" keskelle. Se taitais olla anarkisteille vähän liikaa.
Ja sitä paisi mistä se kansalaispalkka oikein revittäisiin, sillä koko suomen valtion budjetti ei riittäisi kattamaan jokaiselle kansalaiselle jaettavaa aivan utopistista 700 euroa. Tai juuri ja juuri kattaisi, mutta sitten jäisi vanhukset hoitamatta ja sairaalat yms. rakentamatta. Ihmisen pitää tuottaa saadakseen, niin ikävältä kuin se joistakuista yhteikunnan eläteistä tuntuukin. Vaikka kyllähän minä itsekin mieluummin jossain biitsillä kesä kuumalla grillautuisin kuin jossain hikisessä toimistossa, mutta eipä tässä taida paljoa vaihtoehtoja olla jos ansaita aikoo... Taitaa koko kansalaispalkka olla jonkun humalaisen sinällään ihan hyvä vitsi, mutta todellisuus pohjaa moisessa ei taida sen suuremmin olla?
- minä vaan
Muistaakseni kansalaispalkkasysteemiä kokeiltiin Neuvostoliitossa, ja seuraukset voitte arvata ...
- perustulo
Tämä kansalaispalkka on kyllä liian myöhään keksitty idea, eli se on ratkaisu ongelmaan joka on jo ratkaistu.
Suomessa on Kela ja Sossu jotka jakavat rahaa niille joille ei muuta tuloa löydy, vanhuksille on kansalaiseläke jos ei muuta eläkettä ole.
Jos asumiskulut rassaa niin voi hakea asumistukea, jos paukahtaa paksuksi niin saa lapsilisää sekä isältä ruokkoja ...
Tämän lisäksi on muitakin yhteiskunnan maksamia tukia, joita maksetaan niitä tarvitseville ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483