Olis syksyllä tarkoitus aloittaa kauppislukio ja mietin et miten esim liikunta tunnit on järkätty?
Kaveri puhui joskus et lukiota samalla käyvät suorittivat liikuntasuoritukset omalla ajalla ja hankkivat aina suoritusmerkinnän johonkin kirjaseen.
Mites muilla?
Kauppislukion käyneitä paikalla??
9
565
Vastaukset
- ???
mikä tuhannen kauppislukio? en oo kyllä kuullut tuollaisesta. Tarkoitatko että menet lukion käyneenä kauppikseen vai aiotko käydä kaksoistutkinnon?
- noksu76
Kauppislukio = käydään kauppista samaan aikaan kuin lukiota eli suoritetaan kaksoistutkinto.
- ???
Aivan, siis aiot käydä kaksoistutkinnon.. en kyllä käyttäisi nimeä kauppislukio. No, ite suoritan (tai voisi jo sanoa suoritin) kauppiksen ja lukion. Meillä ainakin oli liikuntatunnit ihan normaalisti kauppiksella. Lukiolla käytiin vain englannin, ruotsin, matikan ja äidinkielen tunnit.
- Noksu76
...kyseisestä systeemistä käytetään nimeä kauppislukio.
- ei ole
Noksu76 kirjoitti:
...kyseisestä systeemistä käytetään nimeä kauppislukio.
Etkö uskonut edellistä kirjoittajaa? Jos te siellä kaveripiirissä käytätte jotain nimitysta jollekin asialle, se ei tee siitä virallista nimitystä.
- noksu76
ei ole kirjoitti:
Etkö uskonut edellistä kirjoittajaa? Jos te siellä kaveripiirissä käytätte jotain nimitysta jollekin asialle, se ei tee siitä virallista nimitystä.
Ei ole mikään kaveripiirin nimitys vaan ihan virallinen nimitys, Kouvolan seudulla siis.
- liittyy
ei ole kirjoitti:
alkuperäiseen kysymykseen tää sun vuodatus?
- sinun?
liittyy kirjoitti:
alkuperäiseen kysymykseen tää sun vuodatus?
Muuli!
- ,,,
Nuo käytännöt vaihtelevat kouluittain joten täältä et voi varmaa vastausta saada, kysy sieltä omasta oppilaitoksestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203