Kyllä noita ihania naisia riittää Suomenmaassa. Seksikkäitä, mukavia, empaattisia, sympaattisia, sanalla sanoen uskomattoman upeita Suominaisia.
Eipä ole perusmiehellä hätää. Oman Kullan löytää takkuvarmasti omasta ikäluokastaan. Toiset suosivat nuorempia, toiset vanhempia, makuasioista ei sovi kiistellä. Pääasia on se, että parisuhde toimii.
Hyvällä ja myönteisellä asenteella pidetään huolta toisistamme. Elämä on loppujen lopuksi ihahaa!
kunnon naiset eivät ole kuolleet sukupuuttoon
22
2085
Vastaukset
- bluepoem
Aamen on sisällöltään rikas sana. Tämä heprean sana voidaan kääntää suomeksi ilmaisuilla 'varma', 'luotettava', 'tapahtukoon niin'. Augustinuksen mukaan "aamen on allekirjoitus".
- äijäkäs
Näin tapahtukoon merkityksessä minä olen sen aina käsittänyt. Mot (mikä oli todistettava) voisi olla hyvä suomenkielinen vastine aamenelle.
- Mysteriet
Missä voi ilmoittautua? Heti alan sellaiseksi...;D
- äijäkäs
Olet jo sellainen, senkin luontoihminen!
- Mysteriet
äijäkäs kirjoitti:
Olet jo sellainen, senkin luontoihminen!
Etteivätkö suomalaiset miehet osaa puhua ja pussata... tämäkin äijäkäs tässä - puhuu kuin ruuneperi niin että hiljaisempaa heikottaa ;D
Kiitos, kiitos Sinä ihanuus... - äijäkäs
Mysteriet kirjoitti:
Etteivätkö suomalaiset miehet osaa puhua ja pussata... tämäkin äijäkäs tässä - puhuu kuin ruuneperi niin että hiljaisempaa heikottaa ;D
Kiitos, kiitos Sinä ihanuus...No mut Sinä sitten..tyylikäs ladylike, pidät kirjallisuudesta, luonnosta, ilmaiset itseäsi upeasti, terävän älykkäästi. Suominainen, parasta A1-ryhmää olet, tyrmäävä suorastaan.
- Nainen 42
siitä,että olemme ihania ;) Olisi kiva tietää, mitä se onneton-onni tykkää Suomalaisista naisista? kun se asuu ulkomailla.
- äijäkäs
Se on kaiken lisäksi oikeasti totta. Suomalaiset naiset on ihania. Nimimerkillä kokemusta on muualtakin. Onnihan on herrasmies, tykkää varmasti (suomalaisista) naisista.
- Mysteriet
Ei kestä vertailussa esim. italialainen...
Tämä pätee niin miehiin kuin yrtteihin...;D
Kurkkasin juuri tuonne kahden neliön kasvimaalleni - pakkasta oli parina yönä - suomalainen ruohosipuli siellä niin terhakkaana pystyssä, odottamassa suuhunlaittoa... italialainen basilika (niin hyvää kuin onkin) nuupahtanut nyypäle, vaatimassa lepertelyä, hellimistä ja ties mitä - minä otin ja napsin siltä päällimmäiset lehdet pois - mun kanssa ei pelleillä!- äijäkäs
Tuli heti kaksimielinen olo noista kasvin kuvauksista. Suomalainen terhakkaana pystyssä, odottamassa suuhunlaittoa, italialainen nuupahtanut..
Sopiikohan samanlaiset termit suomalaiseen ja italialaiseen mieheen... - Mysteriet
äijäkäs kirjoitti:
Tuli heti kaksimielinen olo noista kasvin kuvauksista. Suomalainen terhakkaana pystyssä, odottamassa suuhunlaittoa, italialainen nuupahtanut..
Sopiikohan samanlaiset termit suomalaiseen ja italialaiseen mieheen...Pätee niin miehiin kuin yrtteihin... ;D
No luulisin - mulla ei oo kokemusta niistä miehistä (italialaisista..) *naur* äijäkäs kirjoitti:
Sopiikohan samanlaiset termit suomalaiseen ja italialaiseen mieheen...mullekin, kaksimielisyydet mieleen..
Rivo lienen, enkä kunnollinen lainkaan ;)- Mysteriet
Sanin kirjoitti:
mullekin, kaksimielisyydet mieleen..
Rivo lienen, enkä kunnollinen lainkaan ;)Minä kun niin viattomasti aivan kirjoitin..;D
- äijäkäs
Mysteriet kirjoitti:
Minä kun niin viattomasti aivan kirjoitin..;D
Jollain lailla olen kieroon kasvanut minäkin. Heti tuli pystyssä jököttävästä ruohosipulista ja suuhunpanemisesta kaksimielisyydet mieleen. Kui se sillai? Taas olis sefulla duunia.
Mysteriet kirjoitti:
Minä kun niin viattomasti aivan kirjoitin..;D
susta muuta arvellutkaan, kuin että viattomasti..;D
- Mysteriet
Sanin kirjoitti:
susta muuta arvellutkaan, kuin että viattomasti..;D
Yrttejäni tästäpitäen katson... ;D
Oi mamman pikku porkkanat... Oi puikulat, kurkut ja kurpitsat ;D Iloa kasvimaalle Mysteriet kirjoitti:
Yrttejäni tästäpitäen katson... ;D
Oi mamman pikku porkkanat... Oi puikulat, kurkut ja kurpitsat ;D Iloa kasvimaalleTäytyypä tunnustaa, etten ole mikään hirmu innokas viherpeukalo.
Noinkohan, että mielikuvista sitä intoa saisi lisää ;))
- Metusalem
kaikki,kehumiset,ylistykset? Tiedät varmaan tosiasiat!
- Mysteriet
Todellinen herrasmies ei keksi eikä varsinkaan lainaa muilta sanoja ylistäessään naista... Herrasmiehen selkäytimeen on koodattu kaikki ne ihanat sanat, millä hän naista hellii...
Herrasmieheksi synnytään - sitä ei voi opetella! - äijäkäs
Mysteriet kirjoitti:
Todellinen herrasmies ei keksi eikä varsinkaan lainaa muilta sanoja ylistäessään naista... Herrasmiehen selkäytimeen on koodattu kaikki ne ihanat sanat, millä hän naista hellii...
Herrasmieheksi synnytään - sitä ei voi opetella!Niin se valitettavasti taitaa olla. Kovasti tuntuu toisia käyvän kateeksi, jos osaa kohdella Naisia niinkuin on tarkoitettu. Tasa-arvon kunnioittaminen ei sulje pois kohteliaita lausahduksia eikä tapoja, kuten erheellisesti usein oletetaan. Miehisyys ei pienistä huomionosoituksista kärsi, päinvastoin. He-he, pääsinpas taas elvistelemään:)).
- äijäkäs
Ihan olen tosissani tuota mieltä, arvostan suuresti suomalaisia naisia. Kun nuoresta saakka on ollut ilo tavata toinen toistaan viehättävämpiä daameja, ei voi muuta väittääkään. Onkos sinulla toisenlaisia kokemuksia? Mitenköhän minä sitten olen törmännyt aina iiii-haniin neitoihin..
- ooon
sammaa mielt vaik siel hirnutkii lopus.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191