Miksi miehet osaa olla niin uskomattoman mustasukkaisia? Puhuin toisen kiinnostavan miehen kanssa kaverimielessä ja herra meni ja otti nokkiinsa. Mustasukkaisuudellakin rajansa. Auttaa toisaalta tajuamaan ettei sellaista miestä halua itselleen, mutta miten sanon kauniisti hänelle että olen kiinnostunu toisesta ja en halua katsoa mustasukkaisuutta hetkeäkään, niin ettei hän loukkaannu? Koska nyt on käynyt niin että olen kiinnostunut tästä herrasta jonka kanssa puheskelin yms. ja toinen tuli mustasukkaiseksi. Aika sekavaa mutta toivottavasti joku ymmärtää mitä tarkoitan ja ymmärtää myös auttaa.
Etsinkö miesten väliset huonot puolet ja hyvät puolet? Koska kiinnostus kumpaakin kohtaan aika suurta..:o
Kahden tulen välissä?
5
601
Vastaukset
- Mä en ainakaan
kestä enää yhtään hankalaa, luonnehäiriöistä, mustasukkaista, keskenkasvuista psykopaattia, joka talloo jalkoihinsa mun viimeisetkin itsekunnioituksen rippeet. Ota se jonka kanssa ymmärrätte toisianne sanattomasti, jonka ei tarvi selitellä itseään sulle ja toisinpäin eikä pyydellä anteeksi mitään, ja jota kohtaan tunnet fyysistä himoa.
- minä
Ensin sanoit, että:
"Puhuin toisen kiinnostavan miehen kanssa kaverimielessä"
Ja sitten kuitenkin sanoit että:
"mutta miten sanon kauniisti hänelle että olen kiinnostunu toisesta"
Eli oletko sä noin tyhmä vai tunteeton? Ei tullu mieleen, että se huoams, että kattelit jotain toista silleen. Ja mitä ilmeisemmin se oli oikeassa kun itse sanot olevasi kiinnostunu jostain toisesta-
Ei ole tullu mieleen, että se ehkä oli susta kiinnostunu, mutta kun sä oot jostain toisesta ni kai se nyt tuntuu pahalta.
Mitä ilmeisimmin siihen mustasukkasuuteen oli aihettakin sun oman puheesi perusteella.- Sabine_
ymmärsit väärin...:\ Siis puhuin sen pojan kanssa ALUKSI ihan kaverimielessä ja huomasin että tää toinen poika suuttu siitä ihan kamalasti. Ja sen takia kiinnostuinkin enemmän siitäpojasta jonka kanssa olin höpötelly :D koska en siedä mustasukkasuutta..
- selkeemmin
Sabine_ kirjoitti:
ymmärsit väärin...:\ Siis puhuin sen pojan kanssa ALUKSI ihan kaverimielessä ja huomasin että tää toinen poika suuttu siitä ihan kamalasti. Ja sen takia kiinnostuinkin enemmän siitäpojasta jonka kanssa olin höpötelly :D koska en siedä mustasukkasuutta..
mistä on oikein kyse?
- -M-
Minä en ainakaan haluisi mistään hinnasta olla sellasessa tilanteessa, että itse olisin ihastunut johonkin joka ei osaa päättää ollako kiinnostunu musta vai jostain toisesta. Semmonen lähinnä satuttaa.
Minä en tykkää tommosesta toisen tunteilla leikkimisestä. Ylipäätänsä en usko alkuunkaan että olisit kiinnostunu oikeesti kummastakaan, muuten sun ei tarviis tollalailla hypätä kahden väliä.
Mihinkään kolmiodraamajuttuun en todellakaan halua mukaan.
Asia on täysin eri sillon kun ne muut on vain kavreita, mutta itse sanoit ettei tässä tapauksesa niin ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780