palstan seriffi

kummastunut

voitko vastata miksi MÄVAAN keskustelut on poistettu, kyllä täältä on paljon pahempaa saanut lukea.

16

2002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnellinen...

      Olenkin odottanut että koska poistat noi Mä vaan keskustelut...kyllä oli aikakin siivota tätä foorumia.

      • olen eri

        mieltä. Mielestäni MÄVAAN keskustelu oli harmitonta hauskanpitoa ja luin niitä mielelläni kuten varmasti moni muukin, olihan joka palstalla reilut 2000 lukijaa. Onko sitten pakko lukea jos ei miellytä, kyllä täällä on nytkin paljon aiheettomia keskusteluja, mutta jätän ne väliin niin eivät häiritse.


      • äiti 79

        takas sinne porilaiset.comii, meikkihelma.


    • jano72

      mävaan keskustelijat vaadimme vastausta sheriffiltä!!! jos ne palstat jotain häiritsi nii ei niitä ole pakko lukea, en mäkään kaikki turhanpäiväisiä keskusteluja lue vaan ne voi vaan ohittaa, mut joku kateellinen ei vaan kestä sitä että joillakin on kivaa ja joillakin voi olla oikeasti yksinäistä niin ja kaikki on kyllä olleet tervetulleita keskustelemaan mävaan palstoille!

      • mieltä

        ihmettelen syvästi miksi MÄVAAN palstat on poistettu, harmitonta hassutteluahan se oli, toisin kuin esim. kirjoitukset Kyläsaaren turman uhreista, mahtoi omaisilla olla hauskaa niistä kuulla, vaan eipä niitä poistettu.


      • J.A 87

        niil MÄVAAN palstoil oli pelkkää sontaa,mut mä ymmärrän jos tyttöi alkaa itkettämää ku teil ei tunnu oleva oikee muutakaa elämää ku tää onneton suaaami kaksneljä, ja sit pari sidukkaa ja grillaamaa ei helvetti eikö silläkää sssstttaaats mamma 38:sil oo mut asiaa?!?!? kaikki jauhaa siä MÄVAA palstoil kokoaja sitä samaa pssska sontaa!!!
        hyvä hyvä sheriffi polliisi!!


      • jano72
        J.A 87 kirjoitti:

        niil MÄVAAN palstoil oli pelkkää sontaa,mut mä ymmärrän jos tyttöi alkaa itkettämää ku teil ei tunnu oleva oikee muutakaa elämää ku tää onneton suaaami kaksneljä, ja sit pari sidukkaa ja grillaamaa ei helvetti eikö silläkää sssstttaaats mamma 38:sil oo mut asiaa?!?!? kaikki jauhaa siä MÄVAA palstoil kokoaja sitä samaa pssska sontaa!!!
        hyvä hyvä sheriffi polliisi!!

        TÄÄ 24 palsta on ymmärtääkseni tarkoitettu ihan kaikille on ne sitten äitejä tai vaikka jos ne juo sidukkaa niin ja mitä se sitten kenellekkään kuuluu miten me aikaamme vietämme. Niin ja kyllä meillä on muutakin elämää, me vaan vietämme vapaa-aikamme mieluusti lämpimässä ku palellutamme itsemme hengiltä tuolla ulkonA , kyllä me sitten kun taas on lämmintä keksimme varmasti muutakin tekemistä esimerkiksi VOIMME JUODA VAIKKA SIDUKKAA JA TIETTY VOIMME IHAN VAAN SUN KIUSAKSI KIRJOTELLA VAIKKA TÄNNE!!!!


    • tähän kysymykseen

      koska luin niitä joka päivä ja mukavia ja harmittomia olivat. Liittyykö tämä jotenkin porilaiseen peruskateuteen, kun MÄVAAN palstalla meni niin hyvin ja lukijoita paljon

    • täysin kakara!

      vai mitä?

    • jano72

      ny jo saatana mikä mättää mitä helvettiä siin 10 kerhossa oli vikana!!!!?????

      • taitaa olla ees yrittää tänne kirjottaa kun tuntuu meidän mielipiteet niin muita ärsyttävän


    • Vaikka minulla ei olekaan mitään velvollisuutta perustella poistojani, niin ystävällisesti perustelen silti:
      "Sheriffit saavat käyttää harkintavaltaansa poistaessaan viestejä. Joillakin keskustelupalstoilla voi olla tiukempi linja kuin toisilla palstoilla ja tämä keskustelijoiden on hyväksyttävä.

      Sheriffiä ei kannata turhaan syyttää sensuroinnista. Poistetut viestit eivät useinkaan edusta keskustelun laadukkainta tasoa.

      Sheriffit voivat halutessaan siivota oman palstansa turhanpäiväisistä viesteistä, kuten tyhjistä tai lähes tyhjistä viesteistä."

      • mitä mitä

        ja mävaan-topicit oli tyhjiä vai? ei säännöissä lue mitään tuollaisten poistoista!


    • n24

      Nyt ovat mävaan -keskustelut omalla osastollaan! Kiitos!

    • Voisko joku kertoa, mitä nämä MÄVAAN keskustelut ovat? :D

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe