Eli millaisia kokemuksia teillä on ovulaatiotesteistä? Oletteko kokeillu ja auttoiko raskaaksi tulemisessa? Ja miten kauan jouduitte niitä tehdä ennenkuin tärppäsi, eli tärppäsikö heti ekalla kerralla vai jouduitteko kokeilemaan useamman kuukauden ajan?
ovulaatiotesteistä
4
234
Vastaukset
- odottaja =)
me koitettii ensin muutama kuukausi ihan ilman mitää apuja. Mutta kun minulle oli lääkärissä sanottu joskus,että erään sairastamani taudin vuoksi voi raskaaksi tulo olla vaikeaa,tahdoin ihan vaan kokeilla niitä ovistestejä. No ehden satsin niitä ostin ja sillä kiertoa tärppäsi...mielestäni olivat hyvä ostos ja kyllä se selvästi hyvät päivät näytti..kunhan vaan muistaa jättää liika yrittämisen pois ja ottaa sen kokeilu mielellä..niin ihan hyvät kokemukset mulla ainaki jäi. Nyt onnellisesti raskaana ja pian on h-hetki käsillä.
- odottaja 2
Meillä myös tärppäsi heti ekasta kierrosta kun ovistestit oli mukana kuvioissa. 1.5v vauvaa tehtiin, tuloksena kaksi keskenmenoa ja nyt tämä uusi raskaus joka on jo rv.25 menossa :) Onnea vauvan tekoon ja suosittelen ovistestien ostoa!
- kannatan
odottaja 2 kirjoitti:
Meillä myös tärppäsi heti ekasta kierrosta kun ovistestit oli mukana kuvioissa. 1.5v vauvaa tehtiin, tuloksena kaksi keskenmenoa ja nyt tämä uusi raskaus joka on jo rv.25 menossa :) Onnea vauvan tekoon ja suosittelen ovistestien ostoa!
testein ostoa! mulla tärppäs heti molemmilla kerroilla kun tein ovistestin. me harrastettiin miehen kans vain sillon kun oli ovulaatio ja muuten koko kuukaus oltiin puutteessa :) sperman laatu kuulemma paljon parempaa sillon ku harvoin "nusasee" ja sit tärppääki heti, ainaki meillä :)
- girl84
yritettiin yli vuoden tehä vauvaa, tein ovulaatiotestejä ja kävin tutkimuksissa kysymässä että missä on vika kun ei tärppää. Sitten juttelin gynegologin kanssa ja se sanos et on vaan niin kova stressi et pitäis vähän rauhoittua ja heti tärppäs nyt oon 6rv.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1191626Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501376- 131183
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4107081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60817Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793