Muilutuksen syy?

Tahvomatti

Onko kenelläkään varmaa tietoa siitä, miksi juuri hänet valittiin uhriksi?

Tunsin hänet urheilupiireistä ja hänellä ei kyllä ole ollut mitään tekemistä tällaisten vatipäänistien kanssa.

Onko syy ollut siis kosto isälle?

Itse olen kuullut huhun, jonka mukaan takin taskussa oli ollut lappu jossa luki "Terveisiä isälle". Mutta koska julkisuudessa on sitkeästi väitetty, että hänet valittiin täysin satunnaisesti, niin en oikein usko enää tuohon juttuun.

Ei kai kukaan oikeasti voi olla noin perkeleen sairas, että aivan satunnaisen ohikulkijan pakottaa autoon ja tappaa vielä todella raa-asti.

24

12375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teloitus

luuletko että huumehörhöillä on aivoja? he voivat vaikka syädä kaverinsa korvan että kumpikaan ei huomaa mitään!!

• tiimoilta

on niin paljon huhuja. Toisten huhujen mukaan uhri olisi ollut narkkari ja hakattu huumeveloista... Kaikkea kanssa. Mutta nyt on uhrin osalta kaikki velat maksettu... Rauha hänen sielulleen...

• Tahvomatti

Tokihan tällaisia huhuja väkisinkin liikkuu, mutta ne ovat aivan totaalista paskaa.

• EI OLE NARKKARI!!!!!

voisitko ystävällisesti pitää kyseiset huhut itselläsi, koska mistään tuollaisesta ei ole kyse. Lauri opiskeli sairaanhoitajaksi. Kivempaa ja symppiksempää tyyppiä saa etsiä!!!! Sanoillasi pahoitat omaisten ja kavereiden (lukien minut) mielen!

kiitos!!!

• Lauria se ei takaisin tuo

Kyllä niitä saatanan sairaita tuolla kulkee vapaana, joka päivä tai ainakin viikonloppu hakataan tai tapetaan joku jossain, eikä uhrilla väliä, tuttu tai tuntematon.
      Jos se oli kosto isälle, mahdollista, mutta miksi hyökätä syyttömän lapsen kimppuun, vaikkakin täysi-ikäisen..ja miksi kostaa tappamalla, pahimmalla mahdollisella tavalla..kyllä on täytynyt olla siinä tapauksessa todella suivaantunut jostain.

• määäää......

kuullut saman että kyseessä olisi ollut kosto isälle! Lapusta en tiedä mitään, mutta luulen kostoa isälle.

• yks täti

Annetaanko nyt poliisin selvittää tämä asia mitä selville saakin ja lopetetaan nämä kaikki spekulaatiot. Lauri ja hänen perheensä on maksanut todella kalliin hinnan ja laskut maksettu korkojen kanssa. Samoja perijöitä en toivo osuvan kenenkään laskuja perimään. Taisi olla itse saatanan lähettiläät liikkeellä. Kukaan ei todellakaan ansaitse tuollaista.

• huhumylly

tilauksena hakkaus...?

• Outi

Onko hän kuollut? Mistä tälläinen tieto?

• Lue lehtiä

jos pystyt

• Hiton

Pahvillaatikosta mahdoit herätä daiju!

• ööööö-ö

oliko isä huumepoliisi, rikos vai ihan rivipoliisi?

jos huumepuolella toimii en ihmtetelis kostomotiivia ollenkaan

paitsi jos tekijät täysin amfetamiiniriippuvaisia niin mitä vaan saattaa tapahtua

• poliisissa

ainakin viimeks hänet tapasin, korjatkaa jos olen väärässä...

• kjuu
        poliisissa kirjoitti:

ainakin viimeks hänet tapasin, korjatkaa jos olen väärässä...

hyvin googletettu.

• vaan
        kjuu kirjoitti:

hyvin googletettu.

se on kerran kirjottanu mulle sakot.. =P toivottavasti oli viimeinen kerta.. =P

• huumepoliisi

Hänen isänsä taitaa olla huumeosastolla poliisina.
      Näin olen kuullut.

• kuullut huhun

joka ei pidä paikkaansa.

• mutta

ei mikään huumepoliisi...

• kuusi
        mutta kirjoitti:

ei mikään huumepoliisi...

Isä on liikenne-poliisi, asuu nakkilassa, kuuluisa paikkakunnalla

• mutta
        kuusi kirjoitti:

Isä on liikenne-poliisi, asuu nakkilassa, kuuluisa paikkakunnalla

se on, kun olen itsekin kyseiseltä paikkakunnalta..
        kuuluisa? hyvin tunnettu kuitenkin..

• sivustaseuraaja

Ei kai noi v*** ja kumppanit kun sekaisin varastetulla autolla vetää siellä sun täällä, mitään syytä tarvii kun näkee normaalin yksinäisen kaverin ja paskan idean saa päähänsä edes muista/tiedosta mitä on tehnyt ja sit jos vielä vahingossa yrittää poika laittaa kampoihin niin kovemmat otteet ja järki/kusi ja paska ei mitään sano mitä tapahtuu kun toista muiluttaa tms.

• herra hakkarainen

Se ei todellakaan ollut varastettu auto vaan lainattu!!Ottaisit asioista selvää ja puhuisit sen jälkeee vast ...

• mahtaako
        herra hakkarainen kirjoitti:

Se ei todellakaan ollut varastettu auto vaan lainattu!!Ottaisit asioista selvää ja puhuisit sen jälkeee vast ...

Toi nyt ei taida olla oleellista tässä jutussa onko auto varastettu vai ei näätä perkele.

• mama
        herra hakkarainen kirjoitti:

ärsyttää kun jotkut on niin tietävinään kaikesta. Todellisuudessa kai keksivät itse "tiedot" kun ei itellä mitään säpinää elämässä..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      52
      5612
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      68
      2661
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1960
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      37
      1766
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1733
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1488
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1141
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1129
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      935
    Aihe