niin kauan, kuin meillä ei ole tarjota uskottavaa ja älykästä politiikkaa. Vennamolaiset ihrakarjut ovat omiaan karkottamaan kaikki naiset hevonkuuseen, niin että kiertävät kaukaa meidän poppoon. Ulkoinen olemus ei tietystikään ole tärkein asia, mutta läskinen ja hikinen rasvamaha yhdistettynä idioottimaiseen pysähtyneisyyteen ja naisvihamielisyyteen kantaa (mätää) hedelmää. Soinihan vastustaa mm. naispappeutta.
Naisia emme saa puolueeseen
11
276
Vastaukset
- SOSIALISTI
Puhut "meidän poppoosta?"
Alahan painua siitä sosialistiseen-helvettiin itkuvirsinesi. - LÄNNÄRI
Naisethan pelaa ainakin Suomessa pesäpalloa.
Entäs muualla.
Pohjanmaalla ne on hyviä - suomalainen
Menehän provoamaan jollekin toiselle palstalle, tai lääkäriin.
- SOSIALISTI II
Ei toimi vanhavennamoisen aivosolut ei.
- maksumääräyksiin
SOSIALISTI II kirjoitti:
Ei toimi vanhavennamoisen aivosolut ei.
ei enää kaljaa kunnan sossurahoilla
- sOLISTI iii
maksumääräyksiin kirjoitti:
ei enää kaljaa kunnan sossurahoilla
300 EUROA SAIN ILTAPÄIVÄLLÄ,KYLLÄ VIIKON ON MUKAVAA,
- SONKAJÄRVEN PAHKA
oSAAKO JOKU LAITTAA TÄNNE ALASTOMIA NAISEN KUVIA.Olisi mukava katella
- SOSIALISTI II
Niitä vasta kiva on kattella yhdessä perivennamolaisten läskimahojen kanssa!
- ymmärtääkseni
Piiritoimikunnistakin,etteivät olisi tiellä,kun miehet valitsevat sitä ja tätä-heille sopivaa...
- voi takastaa
Tuollasta siitä seuraa kun kuuntelee hajottajien herjauspuheita. Puolueen sivulta voi tarkastaa piirien toimihenkilöt ja kyllä niissä on naisiakin joukossa. Jos naista ei ole valittu niin onko ollut ehdollakaan. Ja jos ei ole valittu niin kannattaa miettiä sitäkin että miksi ei valittu. Oliskohan sillä jotain roolia että ei ole saanut tarpeeksi kannatusta äänestyksessä? Vois sitten miettiä sitäkin että miksi ei ole ollut kannatusta?
En minä ainakaan äänestäis piiritoimikuntaan riidankylväjää. Mitä siitä tulis jos toimikunta ei pystys johtamaan piiriä vaan riitelemään henkilökohtaisista kaunoista? - valmiit junttaukset
voi takastaa kirjoitti:
Tuollasta siitä seuraa kun kuuntelee hajottajien herjauspuheita. Puolueen sivulta voi tarkastaa piirien toimihenkilöt ja kyllä niissä on naisiakin joukossa. Jos naista ei ole valittu niin onko ollut ehdollakaan. Ja jos ei ole valittu niin kannattaa miettiä sitäkin että miksi ei valittu. Oliskohan sillä jotain roolia että ei ole saanut tarpeeksi kannatusta äänestyksessä? Vois sitten miettiä sitäkin että miksi ei ole ollut kannatusta?
En minä ainakaan äänestäis piiritoimikuntaan riidankylväjää. Mitä siitä tulis jos toimikunta ei pystys johtamaan piiriä vaan riitelemään henkilökohtaisista kaunoista?Turha yrittää matkia enkelien puheita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725370- 704816
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483926- 513790
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363687- 413318
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222656