Wohou.

bel

Tänne palstalle ei oo tullut kunnon viestejä pitkään aikaan, joten HIM-fani kun olen, päätin laittaa tämmöisen viestin.
Eli homman nimi on se, että nyt ihkutetaan oikeen kunnolla yhtä maailman parhaimmista bändeistä! :D
Kerro jotain ihanaa HIMiin liittyvää meidän HIM-fanien iloksi! :)

8

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kyllä

      melkoisen kuumottava pakkaus... :)

      • jeje

        Sukat pyörii jaloissa jo pelkästä ajatuksesta... ;)


      • !!!
        jeje kirjoitti:

        Sukat pyörii jaloissa jo pelkästä ajatuksesta... ;)

        niiiiiiiin samaa mieltä. ville on ihana ja bändi muutenki :)


      • Poisonheartical surrender
        !!! kirjoitti:

        niiiiiiiin samaa mieltä. ville on ihana ja bändi muutenki :)

        Mä oon poika joten taida alkaa ylistään Villen kroppaa tai mitään sellasta. Rupesin kuunteleen himiä silleen et yhellä serkulla kuka kävi meillä jäi himin live-keikka-cd-levy mun huoneen pöydälle ja kuuntelin sitä ja tykkäsin biiseistä ihan sairaasti. Ku Ville kirjottaa biisejä niin ne ei oo mitään tusinatavaraa vaan jokaisen biisin voi kuunnella ja tykätä niistä. Ja Ville laulaa niin mahtavasti ensin hiljaa, sit kovaa ja sit tosi kovaa. Ville on karismaattinen, kekseliäs ja huumorintajunen. Ville on hyvä valehteleen ja vastaamaan samoihin kysymyksiin eritavalla. HIM on paras bändi ikinä voi olla tulee olemaankin paras bändi. Muutki tyypit on lahjakkaita. HIMin tyypit on soittanu pienestä asti.


    • ...

      Mä kerron sen kun mä kuulin ensimmäisen kerran HIMin biisin.
      Ala-asteella mä en kuunnellut ollenkaan radiota enkä musiikkia (nyt jälkeenpäin ihmettelen, miten pysyin elossa), vasta yläasteella se musa kolahti, kun sain cd-soittimen. Meillä oli seiskaluokan ekalla musatunnilla levyraati, ja yks tyttö soitti siellä Funeral of Heartsin. Kun mä kuulin sen biisin ekan kerran, mä olin ihan että wau voiko musa olla tällästä, enkä mä millään saanut sitä biisiä mielestäni, ja koko loppupäivän mä vaan tärisin ja muistelin sitä biisiä. Sillä oli muhun tosi kummallinen vaikutus.
      Sitten aloin lukemaan lehdistä HIM-aiheisia juttuja, ja kun mä ekan kerran näin Villen kuvan, se näytti mun mielestä inhottavalta (joo, mua naurattaa nyt jälkeenpäin toi mun ensireaktio) ja kuulostikin ärsyttävältä tyypiltä joka juo ja polttaa (sillon mä olin aika pyhimys). Mut niin vaan se mielipide muuttui...
      Sitten oli pakko ostaa HIMin levyt pahvikantisina kiskurihintaan ja tapetoida seinät uusiksi.

    • bel

      ihania juttuja tullut!
      lissää vaan! :D

      Kattelin muuten tossa just äskön HIMin deeveedeetä ja oon ihan himmeli-fiiliksissä..

      Wohou.

    • just mä

      Ei elämä mitä juttuja, mutta totta joka ikinen.

      • bel

        Aivan totta. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe