Wohou.

bel

Tänne palstalle ei oo tullut kunnon viestejä pitkään aikaan, joten HIM-fani kun olen, päätin laittaa tämmöisen viestin.
Eli homman nimi on se, että nyt ihkutetaan oikeen kunnolla yhtä maailman parhaimmista bändeistä! :D
Kerro jotain ihanaa HIMiin liittyvää meidän HIM-fanien iloksi! :)

8

896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kyllä

melkoisen kuumottava pakkaus... :)

• jeje

Sukat pyörii jaloissa jo pelkästä ajatuksesta... ;)

• !!!
        jeje kirjoitti:

Sukat pyörii jaloissa jo pelkästä ajatuksesta... ;)

niiiiiiiin samaa mieltä. ville on ihana ja bändi muutenki :)

• Poisonheartical surrender
        !!! kirjoitti:

niiiiiiiin samaa mieltä. ville on ihana ja bändi muutenki :)

Mä oon poika joten taida alkaa ylistään Villen kroppaa tai mitään sellasta. Rupesin kuunteleen himiä silleen et yhellä serkulla kuka kävi meillä jäi himin live-keikka-cd-levy mun huoneen pöydälle ja kuuntelin sitä ja tykkäsin biiseistä ihan sairaasti. Ku Ville kirjottaa biisejä niin ne ei oo mitään tusinatavaraa vaan jokaisen biisin voi kuunnella ja tykätä niistä. Ja Ville laulaa niin mahtavasti ensin hiljaa, sit kovaa ja sit tosi kovaa. Ville on karismaattinen, kekseliäs ja huumorintajunen. Ville on hyvä valehteleen ja vastaamaan samoihin kysymyksiin eritavalla. HIM on paras bändi ikinä voi olla tulee olemaankin paras bändi. Muutki tyypit on lahjakkaita. HIMin tyypit on soittanu pienestä asti.

• ...

Mä kerron sen kun mä kuulin ensimmäisen kerran HIMin biisin.
      Ala-asteella mä en kuunnellut ollenkaan radiota enkä musiikkia (nyt jälkeenpäin ihmettelen, miten pysyin elossa), vasta yläasteella se musa kolahti, kun sain cd-soittimen. Meillä oli seiskaluokan ekalla musatunnilla levyraati, ja yks tyttö soitti siellä Funeral of Heartsin. Kun mä kuulin sen biisin ekan kerran, mä olin ihan että wau voiko musa olla tällästä, enkä mä millään saanut sitä biisiä mielestäni, ja koko loppupäivän mä vaan tärisin ja muistelin sitä biisiä. Sillä oli muhun tosi kummallinen vaikutus.
      Sitten aloin lukemaan lehdistä HIM-aiheisia juttuja, ja kun mä ekan kerran näin Villen kuvan, se näytti mun mielestä inhottavalta (joo, mua naurattaa nyt jälkeenpäin toi mun ensireaktio) ja kuulostikin ärsyttävältä tyypiltä joka juo ja polttaa (sillon mä olin aika pyhimys). Mut niin vaan se mielipide muuttui...
      Sitten oli pakko ostaa HIMin levyt pahvikantisina kiskurihintaan ja tapetoida seinät uusiksi.

• bel

ihania juttuja tullut!
      lissää vaan! :D

Kattelin muuten tossa just äskön HIMin deeveedeetä ja oon ihan himmeli-fiiliksissä..

Wohou.

• just mä

Ei elämä mitä juttuja, mutta totta joka ikinen.

• bel

Aivan totta. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      260
      4596
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      42
      2770
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1749
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1604
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1334
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1119
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      208
      1116
    Aihe