Mitähän vois tehdä tälle HP:een hiirelle, kun rulla keskellä, kun sitä käyttelee enimäkseen, kun lueskelee näitä keskustelupalstoja yms.Niin rulla pitää hellkkarinmoista kitinää, ihan häiriöön saakka, elikkä voisko tuon optisen avata ja tehdä sille jotain mutta mitä?
Hiiren rulla ? pitää ääntä Kitinää
voiko jotain
1
624
Vastaukset
- voi tehdä
MOnet optisetkin hiiret pystyy avaamaan,hiiren pohjassa on niiden kulmissa olevien kumien alla ruuvit, puhdista ja voitele ohuesti jollain hyvin hyvin pienellä öljy tai jollain muulla liukasteela rullan akselit niin kitinä lakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873267
- 622997
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332510- 802303
- 802283
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361893- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201633Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460