Aloitin äsken tämän nimisen ketjun mutta se poistettiin. :D
Saako aiheesta puhua ja jos, niin mitä siitä saa puhua? :)
Islam Euroopassa :))
10
1248
Vastaukset
- minä vaan :)
Kolmannes ranskalaislapsista syntyy jo nyt muslimiperheisiin. Koska muslimien hedelmällisyys säilyy uudessakin kotimaassa tämä tarkoittaa että 20 vuoden kuluttua jo selvästi suurin osa lapsista syntyy muslimiperheisiin. :)
- Kiva poika :)
Se on kiva juttu :) Ei tarvii enää turhia keskusteluja kun kaikki on onnellisesti samaa mieltä kaikesta :)
Belgian, ja koko Euroopan, pääkaupungissa Brysselissä yleisin annettu poikalapsen nimi on nykyään Muhammed. :)
ja siellä on paljon islamilaisia, joissain Lontoon kaupunginosissa yli 30% asukkaista. :)
- ...
>Saako aiheesta puhua ja jos, niin mitä siitä saa puhua? :)
laitetaan titteli niin että saat oiken vastausta!
Eurooppa Islamissa:)) - minä vaan :)
Onko Turkki osa suvaitsevaa Eurooppaa vai osa suvaitsematonta islamilaista maailmaa?
http://euroopan-tulevaisuus-turkki.blogspot.com/2006/02/islam-suvaitsemattomuuden-uskonto.html
"Turkkilaisista muslimeja on 97,2 %. Islamista eroaminen on kielletty, ja kaikista muslimien jälkeläisistä tulee automaattisesti muslimeja myös EU:n sisällä. Islamin merkittävästä asemasta Turkissa kertoo se tosiasia, että lähes kolmasosa turkkilaisista kannattaa itsemurhaiskuja (HS 18.3.2004) — ja tämä on tilanne muslimimaassa, jonka sanotaan olevan maallistunut. On mahdotonta ignoroida Turkissa toimivia ääri-islamilaisia ja terroristijärjestöjä." - minä vaan :)
Saksan väestökehitys johtaa nopeaan islamisoitumiseen:
http://euroopan-tulevaisuus-islam.blogspot.com/
"esimerkiksi Saksassa, jossa tilastojen (Zentralinstitut Islam-Archiv, Soest) mukaan muslimiväestön syntyvyys on 6,6 %, jo vuonna 2045 muslimeja on enemmän (51 milj.) kuin etnisiä saksalaisia (50 milj.)."
Kun ottaa huomioon että Saksan islamilaiset ovat nuoria ja innokkaita ideologiansa levittämisessä ja vanha kantaväestö vanhoja ja ideologisesti epävarmoja niin yhteiskunnan muutos tulee kääntymään islamiin jo paljon ennen kuin demografinen suhde. :) - keskustelua lisää
Hei
Mielestäni tältä palstalta on poistettu paljon roskaa ihan asiallisilla perusteilla. Mutta....
Nimimerkki "minä vaan:)" keskustelunavaukset ovat kuitenkin erittäin hyviä ja käsittelevät tärkeää asiaa, yksilön oikeuksia ja islamia. Kritiikkiä on löytynyt. Jatka samalla linjalla, avauksesi ovat olleet hyviä. Mielestäni "minä vaan :)" kaltaiset keskustelijat ovat tarpeen, vaikka eivät tietysti kaikkia voi miellyttää.
"Yhä vilkkuvi valheen valo.
Ja onko valhekin olematon?-
Kuka tietää, se vastatkoon."
PS. Mielestäni myös palstan sheriffi on periaatteessa ihan symppis hahmo. Terkkuja sinnekin. - Jake-Waits
Meidän alallamme ei paljoakaan kiitosta heru, joten ota vastaan edes minun kiitokseni.
Kiitos siitä, että olet rehellinen.
Kiitos siitä, että olet vastuuntuntoinen.
Kiitos myös siitä, että pystyt käsittelemään islamin epäkohtia asiallisesti.
Vilpittömästi kiitos.
t. JW- vähän pimee
tai muuten aineissa?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575825Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "773123Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella232320No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402045- 191938
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61589Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83121281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191201Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah791057