Hei! kertoisitteko mitä mieltä olette jousimiehen ja ravun suhteesta? ja eteinkin kun molemmat on naisia niin toimiiko se?
Jousimies (N) ja Rapu (N)
5
569
Vastaukset
- ei kokemusta
Hyvä ystäväni on rapu ja kyllä meillä ainakin synkkaa. Rapu viihtyy liiankin hyvin kotonaan, mutta ei se ystävyyttä haittaa. Luotettava, empaattinen ja herkkä ihminen on tämä rapunainen.
- kokemuksella
Minulla ei kokemusta rapunaisesta, mutta kahdesta rapumiehestä. Molemmat pitkiä suhteita. Edelleenkin sen jälkimmäisen kanssa yhdessä. Intohimoinen mies, ihana rakastaja. Kodin henki, laittaa ruokaa, pitää kotiasiat kunnossa, mutta yllätyksellinen ja hellä, luotettava. Älä kuitenkaan loukkaa häntä, sillä hän on hauras ja herkkä. Vaali ja pidä hyvänä ja hän antaa sinulle kaikkensa.
- jos on
sitä suurta rakkautta. ykskään näistä jousimiehelle "sopivista merkeistä" eli leijona, oinas, kaksonen ym. ei voi tajuta jousimiehen sielun syvimpiä kohtia niinku rapu. ei ykskään. ja voit uskoa, että tuutte rakastamaan toisianne niin ettette ketään.
- outi_eve
Itse olen rapu tyttö ja paras ystäväni on jo yli kymmenen vuoden ajan ollut jouskari tyttö.Voin siis kokemuksella sanoa,että hyvin toimii.Vaikkakin rapu olisi enemmän "sitoutuva" kuin jousimies,joka saattaa aiheuttaa ravulle joskus pettymyksiä..rapu ja jouskari kuitenkin ymmärtävät hyvin toisiaan ja ainakin me olemme tienneet toistemme syvimmätkin tunteet vaikkei niitä ääneen sanoisikaan.Rapu ja jouskari voivat olla keskenään aitoja ilman teeskentelyä ja ainakin ystävyys kukoistaa!
- ja rapunainen
Olemme olleet ystäviä jo 20 vuotta. Ystävyytemme on erittäin sitkeä ja huumorintajumme äärettömän samankaltainen. Ymmärrämme toisiamme jo katseesta ja ihmiset ympärillämme ihmetellen katselevat mille nauramme. Vain me kaksi tiedämme ilman sanoja.
Jousimies on opettanut ravulle rentoutta ottaa elämää lonkisti. Opettanut nauramaan itselleen ja heittäytymään välillä villiksi. Rapu on opettanut jousimiehelle kokkaamista, paikoillaan olemista - rakastamista olla kotona.
Olemme auttaneet toista, toisen heikoissa kohdissa ja vahvistaneet vahvoja puolia. Ystävyytemme on ikuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764