Olisiko kenelläkään mitään hyvää runoa tai muuta kivaa tekstiä, jonka voisi laittaa yo-kiitoskortiin. Haluaisin jotain persoonallisempaa kuin vain kiittäen...
Olen yrittänyt etisä netistä, mutta ei mikään ole ainakaan vielä oikein kolahtanut..
Aion jakaa kiitoskortit jo juhlapäivänä, jotta postituskulut säästyvät..
Mitä yo-juhlien kiitoskorttiin?
7
18995
Vastaukset
- :=)
Juhlat on juhlittu,
ja minua on muistettu.
Nyt on aika minulla,
kiitokseni lausua.- sanna
kiitos, kyllä tämä oli ihan kiva.. täytyy harkita..
Laittakaa vaan lisää ideoita..
- hsh
olet valmis näkemään vaivaa, esim. etsimään netistä runoa, kerron oman näkemykseni asiasta.
Vieraana arvostan korkealle henkilökohtaista kiitosta paljon enemmän kuin "monistettua" rutiinikorttia, vaikka sitten runonkin koristamana. Sanoja ei tarvita monta, mutta juuri minulle kirjoitettu kiitos (tai kutsu) on kohteliaisuuden huippu. Mieti tätä.- vastaan.
Mietippä hiukan myös itse. Kyllä koneella monistettu on ihan yhtä hyvä ja siisti. Itseäni vastauksesi loukkasi, vaikka se ei minulle ollut takoitettukaan.
Itselläni ei ole sattuneesta syystä fyysistä kirjoitus taitoa ENÄÄN. Koneellakin tekstin kirjoittaminen lopulliseen asuun on työlästä. Pällepäin sitä ei näy, joten kaikki ei sitä tiedä.
Mutta, nyt tiedän, että, kun kirjoitan koneella ja teen itse kortit, niin vastaanottajissa voi olla niitä, jotka ei arvosta vaivan näköäni.
- olisi yksi
" Monta on aihetta kiittää, niistä luettelon tehdä vois, ehkä nyt kuitenkin riittää, kun tärkeimmän kerron kerron pois: Kiitos muistamisesta lakkiaispäivänäni! "
- vaaaaan
"tärkeimmän kerron pois:" siis ei kerron-sanaa kahta kertaa!
- kiitoskorttiin
Itse olen ajatellut myös jakaa kiitoskortit juhlapäivänä. Mistä osoitteesta niitä runoja ylipäätään löytää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847