mistä voi ostaa fretin mielellään tampereella jos vastasit niin kiitos!!!!!!!!!
mistä voi ostaa fretin?????
8
2856
Vastaukset
- viivi76_
varattavissa fretin pentuja
luovutus 8-viikkoisena
emä:kaneli
isä:soopeli
lisätiedustelut:[email protected] ja asustelemme tampereella
http://irc-galleria.net/view.php?nick=LaraCroft&image_id=35688720
http://www.saunalahti.fi/~tuuliatt/index.php?lang=fi&dir=main- Anonyymi
moi paljonko sulla nää fretit maksais
- nea
frettejä myydään turun puutorin akvaario liikkeessä ja ne maksavat 250e eli sen verran missä kaikkialla muuallakin
- viivi76_
missään nimessä ei eläinkaupasta ja kasvattajilla hinta on sen 170-200€
- kirjoittajan
viivi76_ kirjoitti:
missään nimessä ei eläinkaupasta ja kasvattajilla hinta on sen 170-200€
puheet, eli eläinkaupasta ei kannata ostaa, sillä yleesnä sieltä ostetuilla eläimillä on jonkinliaisia tauteja (itse en ole frettiä eläinkaupasta ostanut, mutta kilpikonnan kyllä, ja se melkein kuoli pahan nuhan ja suolistomatojen vuoksi). Lisäksi eläinkaupassa freti ei välttämättä ole niin sosiaalinen ja ihmis-ystävällinen kuin kasvattajalta ostettaessa, jolloin fretti on varmasti saanut alusta asti asiantuntevaa hoitoa, ja sitä on käsitelty.
- VILMAAAA
kirjoittajan kirjoitti:
puheet, eli eläinkaupasta ei kannata ostaa, sillä yleesnä sieltä ostetuilla eläimillä on jonkinliaisia tauteja (itse en ole frettiä eläinkaupasta ostanut, mutta kilpikonnan kyllä, ja se melkein kuoli pahan nuhan ja suolistomatojen vuoksi). Lisäksi eläinkaupassa freti ei välttämättä ole niin sosiaalinen ja ihmis-ystävällinen kuin kasvattajalta ostettaessa, jolloin fretti on varmasti saanut alusta asti asiantuntevaa hoitoa, ja sitä on käsitelty.
Moi Viivi!!
Onko sulla siis myynnis fretin pentuja nyt??Oisin kiiinnostunut ostaan poika fretin :)(kokemusta on fretin hoidosta) Minkälaista hintaa oot aatellu pennuille?? ja mitkä on pentujen värit??
- freduli
ehkäpä kasvattajalta tai lehti-ilmoituksista.
- Anonyymi
en tiiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235528Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891908Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3651858- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704