Mistä löydän polttomoottori-poran?

Jukka

Laittaakaapa tietoo mistä mä saisin polttomoottorilla käyvän poran? Onko kuvia polttomoottori-porasta?

22

18799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Topias
      • Topias
        assss kirjoitti:

        ilmeisesti ainakin 6000 euroa, koska saksalaisissa nettikaupoissa hinta oli hiukan vajaa 6 tonnia.
        http://www.google.fi/search?as_q=&hl=fi&num=10&btnG=Google-haku&as_epq=cobra combi&as_oq=&as_eq=&lr=lang_de&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=&as_rights=

        Työkoneella on työkoneen hinta.

        Nykyisin taidetaan enää aika harvoin tarvita polttomoottorikäyttöistä kiviporaa, sillä sähköllä tai hydraulisesti toimivat koneet ovat ne tehneet useimmissa tapauksissa tarpeettomiksi. On tietenkin vielä paikkoja, jonne ei noilla koneilla pääse, mutta mönkijän tai moottorikelkan kyydissä polttomoottoriporakin kulkee kevyesti.

        Jos jollakulla on vielä tallessa vanha kunnon Pionjär, niin sitä kannattaa vaalia kuin muinaismuistoa, se on arvokas kapine historiallisen arvonsakin vuoksi.


      • Anonyymi
        Topias kirjoitti:

        Työkoneella on työkoneen hinta.

        Nykyisin taidetaan enää aika harvoin tarvita polttomoottorikäyttöistä kiviporaa, sillä sähköllä tai hydraulisesti toimivat koneet ovat ne tehneet useimmissa tapauksissa tarpeettomiksi. On tietenkin vielä paikkoja, jonne ei noilla koneilla pääse, mutta mönkijän tai moottorikelkan kyydissä polttomoottoriporakin kulkee kevyesti.

        Jos jollakulla on vielä tallessa vanha kunnon Pionjär, niin sitä kannattaa vaalia kuin muinaismuistoa, se on arvokas kapine historiallisen arvonsakin vuoksi.

        Moro minulla olis 2 kpl tuon merkkistä konett teriäkin löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moro minulla olis 2 kpl tuon merkkistä konett teriäkin löytyy

        Moi Löytyykö sulta vielä kiviporaa.


    • KewAlto

      Eikös se joku Suomenmaata kiertelevä bussi, oliko joku Savenmaa tai sellainen, myy Ruotsin armeijan ylijäämäkamaa, mm. polttomoottoriporia. Samalta listalta löytyi muistaakseni Bandvagnin telastoja ja Volkkarin boxerilla pyöriviä aggrekaatteja.....

    • KewAlto
      • kun haluat

        uuden kunnon koneen niin Stihliltä löytyy malli BT45 polttomoottoripora. Tähän saa sitten jatkossa myös osia tarvitessa.


    • Moronääs

      On myynnissä semmonen pora 150€, löytyy Nakkilasta. Kävin ite kattomassa sitä, ja ntrkinkokoiseen kiveen tuli reikä nätisti ja nopeasti.

      • assu

        Loimaan Hong Kongissa osui silmään poistomyynnissä oleva piikkaava polttomoottoripora, teho noin 800W. Hintakin oli muistaakseni vain satasen luokkaa.


    • kiviharrastaja

      Juu kyllä koneita löytyy. On vain kovin erilaisia ja joukossa hyvin huono kuntoisiakin.Kannattaa olla tarkkana.Ruotsin armeijan vanhoihin koneisiin ei löydy enää kaikkia varaosia,joten siinä tulee pettyneeksi. Kysykää alla olevasta numerosta ennen kuin ostatte.Joitain koneita on kunnostettu ns, nyrkkipajassa. Toimivat muutaman kerran ja sitten tulee harmia.kokemusta On Pionjäristä ja Coprasta
      Olen itse jo muutaman vuoden ollut asiakkaana samalla kaverilla.Olen ostanut koneet ja huollattanut siellä. Homma on hoitunut aina hyvin.Ainakin minä olen saanut puhelin neuvontaakin pikku ongelmiin.Asiantuntemusta on,tehtaan kouluttama huoltomies.
      Nyt vaihdoin ns."A" takuu koneen. 34 mm reikää kallioon tulee 25 cm/ minuutti.Vastaa lähes uuden koneen arvoja ja hinta oli vain puolet uuden koneen hinnasta.Sain vielä hyvän huoltotakuun,jota ei saa mistään muualta.Uusia ja käytettyjä varaosia löytyy hyllystä. Suosittelen lämpimästä.
      Tässä puhelinnumero 0400 643609,(Jyväskylässä)

    • elmeri

      Tarpeettomana toinen porakone.5%bensaoljyseos
      Poraa ja kiilaa.hinta 1400 tai sop mukaan

      • elmeri

        Sähköpostiosoite pionjäriä varten on [email protected] jos haluat ostaa toinen on tarpeettomana uuden hinta n 6500e


      • Atlas Copco
        elmeri kirjoitti:

        Sähköpostiosoite pionjäriä varten on [email protected] jos haluat ostaa toinen on tarpeettomana uuden hinta n 6500e

        Cobra Combi.n uuden sellaisen hinta on noin 4270,00
        alv 0% ettei tule väärin käsitystä. Se käyttää 2% polttoaineseosta ja täyttää päästö ja tärinä normit. Sitä saa myydä EU:n alueella. Vanhaa pionjär mallistoa emme saa myydä EU.n Alueella.


      • mökkikallio

        haluan ostaa Pionjär porakoneen, löytyykö


    • Sähläm
    • polar

      morjens
      meneppä vilkaisemaan sivulta .www.polartools.fi
      sieltä löytyy sellaisia koneita ammattikäyttöön

    • Kierrätys Cobrat

      Meillä Olisi Ylimääräsinä 2 kpl Atlas compo Cobraa Pico 20 ja Puolet Isompi 149 Ja Borro 784 Moottori painokaira Malli A Kuljetuslaatikossa Näiden Kunnosta Ei Senkummempaa Tietoa Kuin että Koneet Ovat Kokonaisia Mihinkähän Näitä Tarjoaisi Että saisi Jonkinmoisen Korvauksen vaivoistansa Ja Käyvän Hinnan.

      • harski66

        tarjoo mulle saadaan ainaki varaosia 0400-450840


      • marttaa

        Moi !
        Olisin kiinnostunut Borrosta ja cobrasta vieläkö on A. Marttala 050-4436606


    • Ari Joensuusta

      Jyväskylästä löytyy. Otappa yhteyttä Jyväskylän Kone-Sähköön p. 014 685 881 tai 0400 643609. On todella ammattitaitoinen kaveri, joka huoltaa ja myy kunnostettuja Pionjär ja Copra kallioporia. Auttoi minua oman Pionjär 120 koneen kuntoon laittamisessa "etänä" puhelimitse ja sain koneen toimimaan! Kiitokset Paavolle!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe