VaakaM+NeitsytN

Nimetön

onko kellään kokemusta?
Olen meilannut Vaakamiehen kanssa ja vaikuttaa tosi kivalta lúonteelta, mutta entäs muuten???
Olen 38v. ja vähän kyynistynyt jo miehien suhteen ja ed. vesimieheni ei TODELLAKAAN sopinut minulle.
Täällä joku mainitsi tosta riitelystä, et vaakamiehestä ei saa mitään irti (ihan niinku vesimieskin, mutta sit muutaman kaljan jälkeen haukkuu alimpaan helvettiin) Ei sillä, että tappelua haluaisin, mutta se nyt vaan kuuluu osana yhteiseloa tai sitten ei voi olla yhteiseloa.
Minä ainakin räiskähdän nopeasti, haluan asiat selviksi sillä sekunnilla ja sitten asia on ohi. En jatka sitä päiväkausia ja ala leikkimään mykkäkoulua ym. mielenosoitusta.
Kertokaa ihmeessä kenellä kokemuksia Neitsyt- Vaaka systeemistä.
KIITOS

6

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastunut<3

      terve!itse seurustelen vaaka pojan kanssa!hän on tosi kiva ja tälleee....mut entä jos hän onkin joku .pedofiili?.????no jaa...mut me sovitaan yhteee vaa´an ja neitsyen rakkaus kestää!!!!

    • Kauris

      Et saa siitä mitään irti. Se kävelee vaikka ovesta ulos ja saat kihistä omassa sopassa. Vaaálla on aina ns. puntit tasan.
      Onnea yritykselle. Heh

      • on!!!!

        vaakamiehen kaa! Pennusta asti ollaan oltu saatiin yhteiset lainat ja lapsen aikaisiks, no lopputulos on...ero ja kaikki puoliks, vaakamies on tosi hiljainen ja pitää kaiken sisällä, ja sit ku vaikeudet alkaa pamautti oven kiini ja hylkäs perheen....


    • Meems

      Vaakamies on tosiaan sellainen että riidat jää aina yksipuolisiksi, hän välttelee niitä viimeiseen asti. Ainakin mulle välillä vähän ehkä tylsän turvallinen.. Muuten ihana, huomioonottava ja välittävä.

    • neitsyt nainen **

      Mun vaakamies on todella ärsyttävä tuon nimenomaisen piirteensä kanssa. Siitä ei vaan saa mitään irti niin kuin on jo sanottu. Välillä yritän kaikkeni, että saisin jotain tunnetta ja raivoa, edes jotain... Turhaan olen yrittänyt. Se ei vaan "anna periksi". En kyllä itsekkään sitten jaksa, vaan unohdan ja annan olla.

    • neitsytneito

      Hei :)
      Itse olen neitsyt ja vaa'an kanssa elän parisuhteessa. Olen kanssa tosi tempperamenttinen ja räiskähtelevä luonne, mieheni taas rauhallisempi, mikä sinänsä mukavasti tasapainottaa mm. riitatilanteissa. Omassa vaa'assani pidän juuri siitä, että hän puhuu tunteistaan. Jossain määrin hänellä on mykkäkoulutaipumusta, mutta keskuteluun kyllä pyydettäessä suostuu, ja sitten ollaan aina saatu asiat selviksi. Itse tykkään tosi paljon omasta tunnollisesta ja fiksusta vaakamiehestäni, joten give it a shot.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe