jousimies nainen ja leijona mies??

Utelias

onko kenelläkään kokemuksia jousimies naisen ja leijona miehen suhteesta? toimiiko se? mulla on säpinää yhen leijonan kanssa ja se tuntuu tosi ihanalta ja kehuu koko ajan mut sit taas välillä vaikuttaa ihan siltä ko sitä ei kiinnostais..:O

5

1318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heleena

      Melkein 25 vuoden kokemuksella voin sanoa... kyllä toimii. Leijona vain haluaa olla lauman johtaja ja ikuinen ihailun kohde. Kun jaksat kehua kumppaniasi tarpeeksi, hän kehrää... valitettavasti en itse ymmärtänyt sitä, vaan erosin "leijonamiehestäni" 4 vuotta sitten. Hänen jälkeensä ei toista samanlaista ole tullut... joten pidä kiinni ja taistele, jos haluat tämän miehen. Yleensä se ei vaihtamalla parane.. sanonta pitää valitettavasti paikkansa. Kukaan ei ole täydellinen, ei kukaan!

    • toimii

      itse olen jouskari nainen ja poikaystävä leijona.
      yhdessä ollaan oltu kolmisen vuotta että meillä ainakin toimii!!
      mutta kummatkin ollaan riidan tulessa aika tulisia mutta sovituksi ollaan aina saatu. leijona on aika huomion kipee,sitä tarvii paljon halia ja pussailla.

    • Janna*

      toimii hyvin 12 vuoden kokemuksella.....

    • Saparo70

      Vajaan parin vuoden kokemuksella voin sanoa että ihqu! Itse olen jouskari-tyttö ja HÄN on leijona-poika. Alkuun oli vähän niinku tykkää/ei tykkää, vaikea ottaa selvää. Sitten kun "antoi" periksi on ollut rapsutetun hellää. Siis muistan helliä ja pyytää hellyyttä. On hiukan ujo..

    • Jousmari

      Kohta kolme vuotta takana ja kohta menen naimisiin leijonani kanssa, joten uskallan suositella!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe