Ei kysy ainakaan nimeäsi. Kysyy mitä teet työksesi....
Itseäni ei kiinnosta naisen työnteko ollenkaan, ihan sama tekeekö työtä vai ei.
Mitään en naiselle anna rahaa ja mitäään en ota vastaan kun rahasta puhutaan.
Mulle ei ole väliä mitään sillä mitä nainen tienaa kun katselen siitä kumppania, kunhan ei koita saada taloudellista hyötyä musta.
Jos se ei sovi naiselle niin ovi löytyy kyllä talostani.
Pumminaisen eka kysymys?
21
1599
Vastaukset
- Germanofiili
Sittenhän kaikki saksalaiset on pummeja!!!! ne kysyy aina ekaksi uudelta tuttavuudelta ammattia sukunimetkin ovat useasti ammatteja..
- Halveksuntaa naisille
Multa kun nainen kysyy ammattiani niin vastaan että en etsi töitä, mulla on jo.....
- Jees
Joo, hyvin tienaavan kumppanivaatimuksien taustalla on ajatus että siltä saa rahaa jos oma talous menee kuralle.
Oikeastihan sillä toisen tienaamisella ei olisi väliä jos sopii että ostetaan suunnilleen itselleen mitä tarvitsee, jääkaappi voisi olla kompromissin paikka, mutta jos sanoo että tiskikone hankittava niin se maksetaan sitten puoliksi tai sitten miten sovitaan. Mikä pakko muuttaa yhteen, kyllä siihen jatkuvaan panemiseen äkkiä kyllästyy. - Miesten rahatilanteet kiinn...
Peitelty yritys saada selville olisko mies taloudellisesti kannattava tutustumismielessä. Pelkkä ammatti ei kaikkea kerro, siksi nainen koittaa kartoittaa epäselvissä tapauksissa lisäkysymyksin miehen taloustilannetta, missä asut, onko sulla autoa....
Jos on auto niin lähdetäänkö ajelulle ja ei ideaakaan että nainen maksaisi bensat, voi sellainen ei tule naisen mieleen hakemallaakaan....- kehtaisit
pyytää naiselta bensarahoja, kun olet käyttänyt häntä ajelulla? Itselle ei tulisi pieneen mielenkään, edes vihjailla moista. Puolestaan saattaisin käyttää matkanvarrella jossain kuppilassa ja tarjota munkkipossut, no ehkä en munkkia enkä mitään muutakaan rasvassa paistettua ;)
- välttämättä
Muutkin kun pummit kyselevät kumppanin tuloja. Eräs nainen jätti minut samalta istumalta, kun kuuli, että ansaitsen vähemmän kuin hän, valiteltuaan ensin pienituloisuuttaan. No, tyhjätaskujen ei kai kannatta yrittää yhteistä kotia.
- letteloi
ensimmäisenä aina mitä omistavat?
- mirkkuliini
mä ainakin olen kysynyt ammattia kun vaan sattuu kiinnostaa ja ei ole tullut mieleenkään että mies elättäis mut! En valitse miestäni ammatin perusteella! Vittu !
- just...
Ns. todellinen pumminainen ei tuolla logiikalla edes kiinnostu duunareista. Täytyy olla vähintään lakimies.
Kuuluu kuitenkin kaikilla ihan normaaleihin kysymyksiin yleensä tuo, "mitä teet työksesi". Se ei tarkoita silti, että ainakaan itseäni olisi pätkän vertaa kiinnostanut tutustumisvaiheessa, millä pallilla mieheni sattuu olemaan. - just
just... kirjoitti:
Ns. todellinen pumminainen ei tuolla logiikalla edes kiinnostu duunareista. Täytyy olla vähintään lakimies.
Kuuluu kuitenkin kaikilla ihan normaaleihin kysymyksiin yleensä tuo, "mitä teet työksesi". Se ei tarkoita silti, että ainakaan itseäni olisi pätkän vertaa kiinnostanut tutustumisvaiheessa, millä pallilla mieheni sattuu olemaan.Tuo oli siis alkuperäiselle.
- *nainen
kysyy ensin "mennäänkös meille vai teille" ;)
- sen yhen
eli mettäteille..no siel on kylmä,tääl on sotkua mites teillä..=)??
- *nainen
sen yhen kirjoitti:
eli mettäteille..no siel on kylmä,tääl on sotkua mites teillä..=)??
"unohtaa";), mitähän tähän nyt "nakkelis"...oiskos niin että "äiti lapsenvahtina" :/
- keimailu on in
jos kaikki kysymykset tulkitset taka-ajatuksen sisältäviksi uteluiksi. Nimen kysyminen vasta kauheaa onkin! Sen avullahan sinusta saa selville ihan kaiken.
Olen itse melko työkeskeinen ihminen, siksi ehkä kysyn tuntemattomalta ensin missä hän on töissä tai miten hän päivänsä viettää... se on mulle itselle luonteva tapa alkaa nähdä toisen maailmaa, luontevampi kuin esim ensin tiedustella mieluisinta panoasentoa.
Mitäs itse sitten naisilta kyselet? Et kai mitään kun et osaa kun sosiaaliset taitosi ovat olemattomat. Ja sitten syytät toista kontaktin aloittamisesta. Miksi yleensä käyt missään? Pysy kolossasi ja ole yksin. - hoijaa
Kun tutustun uuteen ihmiseen, niin olen kyllä kiinnostunut mitä hän tekee ja missä päin asuu. Se ei tarkoita että hakisin elättäjää vaan se kertoo ihmisestä ja antaa keskustelun aiheita.
- heh ootko varastanut sanani
siis juuri noin.
- pätikkämies
Jep, eikä koske vaan pumminaisia vaan kaikkia yh- ja ns kokeneita. nimim. pätikkää ja kokemusta on.
- omillaan pärjäävä YH
Yh-sta tekee aina pummin?
Maksan ite laskuni ja juomani.Mikä estää miestä tutkailemasta samaa asiaa?
Ja tekstejä ja ilmoituksia lukiessani huomaan kyllä että Yh-miehiäkin on.Onko niin et ne on muka kaikki niin hyvätuloisia ettei mieti toisen osapuolen tuloja.
Ja kysyn töistä siksi että ylipäätään voi edes jotain tapaamista sopia.Jomman kumman se on kuitenkin paljastettava tapaamista ajatellen.
- semmosta(N)
Ja minä puolestani vihaan kitupiikkimiehiä!
- *nainen
asenteessa vähän korjaamisen varaa, ei mieheltä Saa ainakaan huutamalla :D
Ei se mitään kysy. Se sanoo:"Tarjoo siideri".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988