Hei,
onko ns. tehdastakuun lisäturvasta (jossa ei porata reikiä) hyötyä ruostesuojauksessa, vai kannattaisi saman tien ottaa täyskäsittely? Autoni on VW Bora 2003 ja mittarissa on 80 000 km. Auton alusta on maallikon silmin kohtuusiisti. Autoa ei ole vielä suojattu erikseen.
Ruostesuojaus lisäturvana?
4
1205
Vastaukset
- knkr
No onhan siitä jotakin hyötyä, ja tietenkin täyskäsittely on parempi. Mutta mitä tavoittelet tuolla? Jos aiot pitää autoa pitkään, suojaus on ehkä perusteltua. 4-5 vuoden pitoajalla Boran suojaus ei taloudellisesti kannata.
- Dieseljannu
Ei kannata, koska Bora on tehtaalla jo todella hyvin suojattu. Toiseksi, se on sinkkikori. Jos kuitenkin ajattelit suojauttaa, niin suosittelen kysymään jälleenmyyjältä lisää infoa asiaan.
- VW_2006
Dieseljannu kirjoitti:
Ei kannata, koska Bora on tehtaalla jo todella hyvin suojattu. Toiseksi, se on sinkkikori. Jos kuitenkin ajattelit suojauttaa, niin suosittelen kysymään jälleenmyyjältä lisää infoa asiaan.
Olen ajatellut pitää auton vielä kolmisen vuotta. Onko tosiaan niin, että suojaus ei olisi tarpeen tuonikäiseen volkkariin?
Jälleenmyyjän kanta oli, ettei tarvita mitään lisäsuojausta, mutta toisaalta se maahantuojan puhkiruostumistakuuhan kattaa tietääkseni vain sisältäpäin alkavan ruostumisen. - ei kannata
VW_2006 kirjoitti:
Olen ajatellut pitää auton vielä kolmisen vuotta. Onko tosiaan niin, että suojaus ei olisi tarpeen tuonikäiseen volkkariin?
Jälleenmyyjän kanta oli, ettei tarvita mitään lisäsuojausta, mutta toisaalta se maahantuojan puhkiruostumistakuuhan kattaa tietääkseni vain sisältäpäin alkavan ruostumisen.Kolmen vuoden pitoajalla ei kannata tehdä mitään. Huolehtii vaan siitä, että alusta pestään silloin tällöin, ja mahdolliset kolhut ja naarmut paikataan heti. Korkeintaan voisi ajatella Dinitrol ML-kotelosuojan levittämistä alustaan pintaruosteen estämiseksi. Senkin voi tehdä itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760