silloin kun Hakan pitää voittaa niin se häviää
sitten kun Hakan pitää hävitä niin se voittaa
Haka-Honka saatanan Haka 2-0
4
342
Vastaukset
- hhh
veikkausliigaa mitä ei pitäisi pelata vaan noita
huippu tasoisempia sarjoja näissä voi käydä ihan
miten esim. motivaatio ei ole parasta jokaiseen
peliin yhtenä päivänä pelataan hyvin ja toisena taas
ihan miten sattuu - tyhmä oon
oon niin monesti sanonut itselleni että älä laita
moneeseen lappuun pitkävedossa samaa ottelua,koska
niinkuin näkee että pieleen menee kun Haka johtaa 2-0 Perkeleeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!- oli että nousijan putkikin
katkeaa ja haka yleensä tosi kova tehtiksellä!itse laitoin onneksi hakalle
- DaPlayer
oli että nousijan putkikin kirjoitti:
katkeaa ja haka yleensä tosi kova tehtiksellä!itse laitoin onneksi hakalle
mikään joukkue ei voita koko aikaa, aivan kuten mikään joukkue ei häviäkkään. Mitä pidemmälle mennään voitoissa/häviöissä, sitä vaikeampaa oikeastaan on veikata kyseistä joukkuetta. Mieli tekee tottakai veikata sitä joukkuetta joka on voittanut seitsemän viime peliään, mutta sitten kun se ylläri tuleekin tasurin tai häviön muodossa, niin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163