Gigi D'Agostino

L'Amour toujours

4

1919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yuki.Uesugi

      Minä uskon sinun silmiisi
      En minä välitä mitä
      Sinä teet elämässäsi

      Baby minä olen aina täällä rinnallasi
      Älä anna minun odottaa liian kauaa,
      pyydän että tule pian!

      Minä, minä, minä minä sukon sinun silmiisi
      Täällä ei ole valintaa
      Minä pysyn elämässäsi

      Koska minä, minä elän rakastaakseni sinua joka päivä
      Sinä olet minun rakkaani
      Ja me lennämme pois

      Ja minä lennän kanssasi
      Lennän kanssasi
      Lennän kanssasi!!

      Sinä olet, olet olet ole..!!!
      Sinä olet, olet olet ole..!!!
      Sinä olet, olet olet ole..!!!

      (naisen ääni)

      Unelmoi minusta!

      Minä uskon sinun silmiisi
      En minä välitä mitä
      Sinä teet elämässäsi

      Baby minä olen aina täällä rinnallasi
      Älä anna minun odottaa liian kauaa,
      pyydän että tule pian!


      Minä, minä, minä minä sukon sinun silmiisi
      Täällä ei ole valintaa
      Minä pysyn elämässäsi

      Koska minä, minä elän rakastaakseni sinua joka päivä
      Sinä olet minun rakkaani
      Ja me lennämme pois

      Ja minä lennän kanssasi
      Lennän kanssasi
      Lennän kanssasi!!

      (miehen ääni)

      Joka päivä ja joka yö
      Minä aina unelmoin
      Että sinä olet minun vierelläni

      Oh, baby, joka päivä ja joka yö
      Minä sanon että kaikki
      Tulee olemaan hyvin

      Ja minä lennän kanssasi
      Lennän kanssasi
      Lennän kanssasi!!

      Sinä olet, olet olet ole..!!!
      Sinä olet, olet olet ole..!!!
      Sinä olet, olet olet ole..!!!

      • L'Amour toujours

        Tosi suuri kiitos sulle Yuki! :))


      • Maijjaa_
        L'Amour toujours kirjoitti:

        Tosi suuri kiitos sulle Yuki! :))

        Minusta nuo sanat menevät kyllä näin:

        Olen edelleen sitä mieltä, silmissäsi
        Minä vain en välitä, mitä olet tehnyt elämässäsi.
        Baby haluaisin aina olla täällä sinun vierelläsi;
        Älä jätä minua odottamaan liian kauan, ole hyvä, löydä!

        Minä, minä, minä olen edelleen sitä mieltä, silmissäsi
        Muuta vaihtoehtoa ei ole, minä kuulun omaan elämääni.
        Koska aion elää ja rakastaa sinua joskus;
        Sinä olet rakkaani ja me lennämme pois

        kertosäe:
        Ja aion lentää kanssasi
        aion lentää kanssasi
        aion lentää kanssasi

        Sinä olet, olet, olet, olet, olet!!! (3x)

        Joka päivä ja jokainen yö
        Olen aina ollut unelmoinut siitä, että olet minun vierelläni

        kertosäe2:
        Oh, baby, jokainen päivä ja jokainen yö
        Sanoin kaiken olevan okei

        kertosäe

        kertosäe3:
        Sinä olet, olet, olet, olet, olet
        Sinä olet, olet, olet, olet, olet

        Unelmoi minusta

        Olen edelleen sitä mieltä, silmissäsi
        Minä vain en välitä,
        mitä olet tehnyt elämässäsi

        Rakas aion aina olla täällä vierelläsi;
        Älä jätä minua odottamaan liian kauan,
        Ole hyvä, löydä!

        Minä, minä, minä olen edelleen sitä mieltä, silmissäsi
        Muuta vaihtoehtoa ei ole, minä kuulun elämääsi

        Koska aion elää ja rakastaa sinua joskus
        Sinä beibini ja me lennämme pois

        Ja aion lentää kanssasi
        aion lentää kanssasi
        aion lentää kanssasi

        Joka päivä ja jokainen yö
        Olen aina ollut unelma siitä, että olet minun puolella

        kertosäe2

        kertosäe

        kertosäe3


    • Anonyymi

      Seppo on bi seksuaali,
      seppo on bi bi seksuaali

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe