Voisiko joku suomentaa nämä sanat minulle?
http://www.lyrics4all.net/g/gigi-dagostino/u/lamour-toujours.php
Ihan
Gigi D'Agostino
4
1919
Vastaukset
- Yuki.Uesugi
Minä uskon sinun silmiisi
En minä välitä mitä
Sinä teet elämässäsi
Baby minä olen aina täällä rinnallasi
Älä anna minun odottaa liian kauaa,
pyydän että tule pian!
Minä, minä, minä minä sukon sinun silmiisi
Täällä ei ole valintaa
Minä pysyn elämässäsi
Koska minä, minä elän rakastaakseni sinua joka päivä
Sinä olet minun rakkaani
Ja me lennämme pois
Ja minä lennän kanssasi
Lennän kanssasi
Lennän kanssasi!!
Sinä olet, olet olet ole..!!!
Sinä olet, olet olet ole..!!!
Sinä olet, olet olet ole..!!!
(naisen ääni)
Unelmoi minusta!
Minä uskon sinun silmiisi
En minä välitä mitä
Sinä teet elämässäsi
Baby minä olen aina täällä rinnallasi
Älä anna minun odottaa liian kauaa,
pyydän että tule pian!
Minä, minä, minä minä sukon sinun silmiisi
Täällä ei ole valintaa
Minä pysyn elämässäsi
Koska minä, minä elän rakastaakseni sinua joka päivä
Sinä olet minun rakkaani
Ja me lennämme pois
Ja minä lennän kanssasi
Lennän kanssasi
Lennän kanssasi!!
(miehen ääni)
Joka päivä ja joka yö
Minä aina unelmoin
Että sinä olet minun vierelläni
Oh, baby, joka päivä ja joka yö
Minä sanon että kaikki
Tulee olemaan hyvin
Ja minä lennän kanssasi
Lennän kanssasi
Lennän kanssasi!!
Sinä olet, olet olet ole..!!!
Sinä olet, olet olet ole..!!!
Sinä olet, olet olet ole..!!!- L'Amour toujours
Tosi suuri kiitos sulle Yuki! :))
- Maijjaa_
L'Amour toujours kirjoitti:
Tosi suuri kiitos sulle Yuki! :))
Minusta nuo sanat menevät kyllä näin:
Olen edelleen sitä mieltä, silmissäsi
Minä vain en välitä, mitä olet tehnyt elämässäsi.
Baby haluaisin aina olla täällä sinun vierelläsi;
Älä jätä minua odottamaan liian kauan, ole hyvä, löydä!
Minä, minä, minä olen edelleen sitä mieltä, silmissäsi
Muuta vaihtoehtoa ei ole, minä kuulun omaan elämääni.
Koska aion elää ja rakastaa sinua joskus;
Sinä olet rakkaani ja me lennämme pois
kertosäe:
Ja aion lentää kanssasi
aion lentää kanssasi
aion lentää kanssasi
Sinä olet, olet, olet, olet, olet!!! (3x)
Joka päivä ja jokainen yö
Olen aina ollut unelmoinut siitä, että olet minun vierelläni
kertosäe2:
Oh, baby, jokainen päivä ja jokainen yö
Sanoin kaiken olevan okei
kertosäe
kertosäe3:
Sinä olet, olet, olet, olet, olet
Sinä olet, olet, olet, olet, olet
Unelmoi minusta
Olen edelleen sitä mieltä, silmissäsi
Minä vain en välitä,
mitä olet tehnyt elämässäsi
Rakas aion aina olla täällä vierelläsi;
Älä jätä minua odottamaan liian kauan,
Ole hyvä, löydä!
Minä, minä, minä olen edelleen sitä mieltä, silmissäsi
Muuta vaihtoehtoa ei ole, minä kuulun elämääsi
Koska aion elää ja rakastaa sinua joskus
Sinä beibini ja me lennämme pois
Ja aion lentää kanssasi
aion lentää kanssasi
aion lentää kanssasi
Joka päivä ja jokainen yö
Olen aina ollut unelma siitä, että olet minun puolella
kertosäe2
kertosäe
kertosäe3
- Anonyymi
Seppo on bi seksuaali,
seppo on bi bi seksuaali
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481