miksi miehet

Nimetön

pettää? Miksi vaan ei voi jättää suhdetta ja sit sinkkuna rellestää jos sitä niin kovasti kaipaa. Minuun ihastui varattu mies. Valehteli että on kuukausi sitten eronnut ja ei sit ollutkaan eronnut. Selitys oli että ei voinut mitään kun ihastui minuun ja halusi tavata minua ja siksi valehteli että saa tavata mua ja pelkäs myös että jos jää yksin jos kertoo totuuden mulle ja tyttöystävälleen.Nyt kun jäi kiinni valeesta, ei uskalla kertoa tyttöystävälleen totuutta ja rukoilee että en kertoisi hänelle(uhkasin kertoa). On jäänyt ennenki pettämisestä kiinni ja tyttöystävä ei kuulemma kestä toista kertaa. En ole koskaan parempaa selitystä kuullu! Tämä oli kaiken huippu. Annoin tälle miehelle lähtö passit ja se kehtas vielä kysyä että nähdäänkö enää. Olen hyvännäköinen muija ja voisin miesten mielestä saada kenet vaan. Miksi just mun kohdalle sattuu aina tämmösiä miehiä? Alkaa olla itsetunto nollassa. Mut olen todennut että olen kusipää mangeetti. Mistä sekin johtuu? Näkyykö se päälle päin että tuota vois vähän höynäyttää? Onko miehet niin suhde riippuvaisia etteivät uskalla olla rehellisesti sinkkuja? Miksi pitää valehdella? Aika sekava tarina mut jos joku osaa neuvoa mua niin otan neuvoja vastaan.

31

2276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • millaisin kriteerein sinä valitset miehesi? Kas kun kaikki miehet eivät katkerista yleistyksistä huolimatta toimi noin. Jos vielä kirjoitat, että niin käy aina, niin joku syyhän siihen on. Kerta on vahinko, kaksi on ukkomiesmagneetin oman parinvalinnan tulosta.

• miehen

Jutustelen ja kuulostelen miltä se vaikuttaa. Jos vaikuttaa kivalta ja vapaalta niin sillon lämpenen. Enää ei voi luottaa siihen että mies rehellisesti sanoo olevansa vapaa tai suhteessa. Minkä sille voi jos joku osaa valehdella niin hyvin että saa naisen uskomaan että on vapaa. Sitähän voi sanoa ihan mitä vaan jos haluaa...Vaikka kysyn onko mies vapaa vai varattu niin mieshän voi valehdella ihan mit haluaa. Parempi että ei usko mitään. Mun itsetunto on nollassa. En usko enää mitään mitä miehet sanoo. Ehkä olen katkera niinki olenki. Kai täytyy itsekin opetella tuo valehtelemisen taito tai jotain. Rehellisyyttä ei näköjään enää arvosteta.

• MMies
        miehen kirjoitti:

Jutustelen ja kuulostelen miltä se vaikuttaa. Jos vaikuttaa kivalta ja vapaalta niin sillon lämpenen. Enää ei voi luottaa siihen että mies rehellisesti sanoo olevansa vapaa tai suhteessa. Minkä sille voi jos joku osaa valehdella niin hyvin että saa naisen uskomaan että on vapaa. Sitähän voi sanoa ihan mitä vaan jos haluaa...Vaikka kysyn onko mies vapaa vai varattu niin mieshän voi valehdella ihan mit haluaa. Parempi että ei usko mitään. Mun itsetunto on nollassa. En usko enää mitään mitä miehet sanoo. Ehkä olen katkera niinki olenki. Kai täytyy itsekin opetella tuo valehtelemisen taito tai jotain. Rehellisyyttä ei näköjään enää arvosteta.

"En usko enää mitään mitä miehet sanoo. Ehkä olen katkera niinki olenki. Kai täytyy itsekin opetella tuo valehtelemisen taito tai jotain. Rehellisyyttä ei näköjään enää arvosteta."

Mitä hyötyä siitä valehtelemisesta loppujen lopuksi olisi? Olisit samanlainen kuin tämä mieskin. Toisaalta, voihan olla ihan tottakin, mitä hän kertoi, että oikeasti ihastui sinuun eikä uskaltanut kertoa seurustelustaan. Oudompiakin asioita ihastuneet ihmiset tekevät.

Silti ikävä tilanne, mutta jos jotain pitäisi ottaa opiksi, niin jaa-a...? Parasta on, että itse olet rehellinen- jos toinen ei sitä ole, niin sille ei vain voi mitään. Kaipa sitä voisi tarkkailla pidemmän aikaa, että mikä on miehiään; tarkkailla puhuuko itsensä pussiin, käydä tsekkaamassa se sinkkuboksi ja tutustua miehen kavereihen. Kyllä siinä kuukausien kuluessa sen totuuden saa selville tavalla tai toisella. Se on sitten eri asia, kuinka moni näin toimisi.

• toimisin
        MMies kirjoitti:

"En usko enää mitään mitä miehet sanoo. Ehkä olen katkera niinki olenki. Kai täytyy itsekin opetella tuo valehtelemisen taito tai jotain. Rehellisyyttä ei näköjään enää arvosteta."

Mitä hyötyä siitä valehtelemisesta loppujen lopuksi olisi? Olisit samanlainen kuin tämä mieskin. Toisaalta, voihan olla ihan tottakin, mitä hän kertoi, että oikeasti ihastui sinuun eikä uskaltanut kertoa seurustelustaan. Oudompiakin asioita ihastuneet ihmiset tekevät.

Silti ikävä tilanne, mutta jos jotain pitäisi ottaa opiksi, niin jaa-a...? Parasta on, että itse olet rehellinen- jos toinen ei sitä ole, niin sille ei vain voi mitään. Kaipa sitä voisi tarkkailla pidemmän aikaa, että mikä on miehiään; tarkkailla puhuuko itsensä pussiin, käydä tsekkaamassa se sinkkuboksi ja tutustua miehen kavereihen. Kyllä siinä kuukausien kuluessa sen totuuden saa selville tavalla tai toisella. Se on sitten eri asia, kuinka moni näin toimisi.

ja arvaappa monet pakit tulee kun ei persettään jaa? Hyvännäköinen olen ja kranttu, myönnetään. Mutt alkaa tosiaan olla itsetunto nollassa, että olenko tosiaankin niin ällö käytökseltäni...kaverit tykkää kumminkin ja ne miehet jotka on kavereiksi jääneet.

• gentlemannimies

annaskun arvaan: tapasit/pokasit miehen baarissa pienessä sievässä, kas _kun :
      -siinä vaiheessa menee valhe valkoinen lävitse helposti
      -känniset naiset magneettisesti vetävät puoleensä kännisiä miehiä tai pelimiehiä, kun molemmin puolin on suojaus alhaalla..

• nytkö

se onki mun vika että mua huijattiin ja mulle valehdeltiin vaan sen takia että tapasin miehen baarissa ja joka saatteli mut kotiin ja viikon päästä siitä halusi tavata kun olin jäänyt sen mieleen. Kai pitää laittaa säkki päälle ja kulkea silmät kiinni tästä lähtien ettei vaan kukaan huomaa mua ja tule iskeen. Minkä minä sille voin jos mies vaikutti mukavalta ja vapaalta vaikka kaikki olikin vaan valetta. Nythän se onkin mun syy että mies iskee mua ja valehtelee mulle. Niinpä juuri. Mun vikapa hyvinki. Te miehet taas alistatte naista ja sanotte että mitäs olit niin kännissä tai mitäs olit niin hyvän näkönen.
        Minkäs sille voi jos kiva mies juttelee mukavia ja haluaa tavata ja sanoo olevansa vapaa ja kiinnostunu musta. Mitäs itse tekisitte jos varattu hyvännäkönen nainen tulis pokaa teitä muka vapaana ja antais teidän ihastua ja sit yllättäen tuliski ilmi että hän onki varattu?

• Pohjoisen akka

Ihan samaa olen tuossa viime aikoina miettinyt. Olen jonkun aikaa seurustellut ihan mukavan tavallisen miehen kanssa. Sitten kapakassa seuraani lyöttäytyi kaveri, joka kavereiltani onki sen verran tietoja minusta, että osasi ottaa yhteyttä seuraavalla viikolla. Kovasti on varattu mies vonkaamassa ja ihmettelee, miksi en hänen vuokseen heitä mäkeen orastavaa suhdettani. Ihme kyllä kertoi suoraan olevansa naimisissa ja suht pienten lasten isä. Ihan piru mielessä olen käynyt miehen kanssa syömässä ja kahvilla. Ja ensi viikolla ajattelin heittää pommin, eli suureen ääneen yleisellä paikalla sanoa mielipiteeni tällaisesta heppiheikistä. Sitä saa mitä tilaa. Aivan uskomatonta.

• munkin

pitäis vaan pitää isoa älämölöä ja kertoa sen tyttökaverille? Niin aionkin kuhan vaan saan sen nimen ja numeron selville. Heidän yhteisen kodin ovelle en sentään kehtaa mennä möliseen. Mun mielestä sen naisen kuuluu saada tietää että sen mies pettää sitä taas. Mut mulla on pieni ongelma, että miten saan sen naisen nimen tietoon ja sitä kautta puhelin numeron kun en tosiaan kehtaa niiden ovelle mennä pimpotteleen.

• Miezzz

Mun mielestä sun pitäisi kertoa sille naiselle tästä. Saapahan mies edes vähän näpeilleen, jos ei nyt sitten naura vaan partaansa ja ajattele että onpa naiset tyhmiä. Mutta kerrohan mitä teidän tapailuissanne tapahtui, ja kuinka kauan te nyt sitten olitte ns. yhdessä? Muista ensi kerralla olla antamatta sitä kosteaa koloa ihan heti. Seurailet tilannetta 2-4 kuukautta, tutustut kunnolla, otat selkoa... Voi tossa olla sekin, että miehet pettää sua ennen kuin sä ehdit pettämään niitä. Ajatellaan, ettei kauniit naiset kauaa viihdy saman miehen kanssa. Tarjontaa riitää ja houkutuksia. Sama juttu komeiden miesten kanssa.

• seuraavat

viestit niin selviää taustaa. Kosteaa pesää se mies ei saanu, mut sai mut ihastumaan ja itse väitti ihastuneensa ja rakastuneensa ja senki takia ei uskaltanu enää totuutta kertoa kun oli jo minulle valehdellut olevansa vapaa. sanoi että jos olis kertonu olevansa varattu niin ei olisi saanut minua enää tavata.

• BeyondTheEmbrace

Oikeesti, luulis fiksun naisen tietävän ettei baareista löydy kuin harvoin miehiä jotka oikeasti hakee muutakin kuin haarojen välissä olevaa tavaraa. Baarithan nyt on täynnä niitä pahimpia pelimiehiä ja varattuja renttuja jotka pistää ne sormukset piiloon siksi yhdeksi yöksi. Älä luota ainakaan siellä oleviin ja jos ystävyys tai joku muu vakavampi juttu on mielessä, niin kannattaa kokeilla ihan muita lähteitä.

• sinä itse

olet löytäny miehesi? baariin mennään pitään hauskaa kavereiden kanssa ja aina siellä puolen kymmentä miestä yrittää iskeä. Tämäkin mies oli mukava eikä yrittänyt sänkyyn vaan tehdä tuttavuutta. Sänkyyn asti ei päädytty koskaan. eli ei kaikki miehet ole sitä sun pilluas vailla vaikka kuin yrität selittää niin. Jotku vaan on niin kieroja ja sutkeja, että osaavat höynäyttää hyvin. saavat naisen ihastumaan ja luulemaan että mies on oikeasti kiinnostunu. Tämäki mies oli oikeasti kiinnostunu mut oli varattu ja päätti valehtelmalla saada mut omakseen. vaan huonosti kävi ja hän jää yksin niinku petturin kuuluukin jäädä.

• BeyondTheEmbrace
        sinä itse kirjoitti:

olet löytäny miehesi? baariin mennään pitään hauskaa kavereiden kanssa ja aina siellä puolen kymmentä miestä yrittää iskeä. Tämäkin mies oli mukava eikä yrittänyt sänkyyn vaan tehdä tuttavuutta. Sänkyyn asti ei päädytty koskaan. eli ei kaikki miehet ole sitä sun pilluas vailla vaikka kuin yrität selittää niin. Jotku vaan on niin kieroja ja sutkeja, että osaavat höynäyttää hyvin. saavat naisen ihastumaan ja luulemaan että mies on oikeasti kiinnostunu. Tämäki mies oli oikeasti kiinnostunu mut oli varattu ja päätti valehtelmalla saada mut omakseen. vaan huonosti kävi ja hän jää yksin niinku petturin kuuluukin jäädä.

Chatti, treffipalstat, koulussa, töissä, puistonpenkillä, kaupungilla... jne.. Älä lähde baarista kenenkään mukaan, niin vältät sen että sua hyväksikäytetään. Ja jos baarissa täytyy käydä, niin ei kun annat pakkeja vaan ja näytät välinpitämättömältä.

Ja olen muuten mies.

• hossi

saattaa hakea tuota hetken hurmoita taikka sit haluaa jotain mitä omassa suhteessaan puuttuu ? Suurin osa miehistä ny poleksii kaikki kaksjalkaset kanasta tikapuihin asti joten taitaa vika olla pikemminkin tuolla luonne puolella ? Kyseessä on juuri tuo kusipää materiaali mistä puhuit ja he ovat yleensä juuri niitä jotka itsestään kaikista eniten meteliä pitävät, tuovat itseään esille, iskevät hanakasti yksinäisten naisten puheille vain saadakseen toinen kaadettu sänkyyn.

Taidat vaan kiinnostua itse tuosta materiaalista ja haluat tulla saalistetuksi, mielenkiintosi kohdistuu niihin hanakasti lähestyviin sekä itseään tykö tuoviin miehiin ?

• valitettavsti

olet väärässä. Kiinnostuin miehestä kyllä mut en sen takia että hän iski minut vaan sen takia että hän oli mukava ja piti musta naisena. Kiinnostus loppui siihen kun selvisi että hän ei olekkaan vapaa. Jälleen kerran mies joka yrittää syyllistää naista eli minua siitä että tulin petetyksi. Eli sun mielestä meidän naisten ei sais kiinostua miehistä jotka tulevat porisemaan baarissa mukavia ja jutustelusta seuraa numeroiden vaihto jne. Miten sit pitäis olla? Eikö sais jutustella miesten kanssa jotka tekevät aloitteen? Olen senkin kuullu että jos nainen tekee aloitteen niin nainen on liian innokas tai hyökkäävä. Eli mikään ei ole hyvä: ei saa tehdä aloitetta eikä saa jutustella miehen kanssa joka tekee aloitteen. No miten helvetti sit pitäis olla jos mitään ei saa tehdä???

• hossi
        valitettavsti kirjoitti:

olet väärässä. Kiinnostuin miehestä kyllä mut en sen takia että hän iski minut vaan sen takia että hän oli mukava ja piti musta naisena. Kiinnostus loppui siihen kun selvisi että hän ei olekkaan vapaa. Jälleen kerran mies joka yrittää syyllistää naista eli minua siitä että tulin petetyksi. Eli sun mielestä meidän naisten ei sais kiinostua miehistä jotka tulevat porisemaan baarissa mukavia ja jutustelusta seuraa numeroiden vaihto jne. Miten sit pitäis olla? Eikö sais jutustella miesten kanssa jotka tekevät aloitteen? Olen senkin kuullu että jos nainen tekee aloitteen niin nainen on liian innokas tai hyökkäävä. Eli mikään ei ole hyvä: ei saa tehdä aloitetta eikä saa jutustella miehen kanssa joka tekee aloitteen. No miten helvetti sit pitäis olla jos mitään ei saa tehdä???

syyttämään ketään olla alettu ? Esitin vaan oman mielipiteeni ja olettamukseni asiaa ja olin ilmeisestikkin väärässä :o) eipä se mitään.
        Tuskin siinä mitään syytettävää on jos kerran toinen toisesta kiinnostuu, mistä sen tietää onko toinen varattu vai ei. Kaikki selviää kuitenkin vasta myöhemmin. Asiaa ei voi sysätä kuin niiden miesten niskoille jotka sen tekevät.
        Kaikki on kuitenkin vapaasti omissa käsissä kehenkä kiinnostuu ja mitä asioiden eteen tekee, tuskin siitäkään mitään tulee jos tyrmää kaikki jotka jutuille tulee ? Varmistuu ainakin et ei asetu pettäjien hampaisiin mut takuulla myöskin estää sen ettei ketään muutakaan löydä.
        Viisas olis tuo ihminen joka osaisi kertoa millä ne olisi estettävissä ja mitenkä tuon kunnollisen ihmisen itselleen havaitsee, pitäiskö pistää leima otsaan jokaiselle vapaalle ja kunnolliselle ihmiselle ? Toisaalta ei välttämättä tarvita kuin jonkin verran ihmistuntemusta niin eiköhän jonkinlaista kartotusta opi tekemään ? Niin ja niistä virheistä oppii myöskin.

Muuten tuo sun tilanne olis todellakin niin et kyseinen mies oli varmasti mukava ja kiinnostui sinusta nimen omaan naisena ei esimerkiksi ihmisenä ? Tuskin tuo pettäjä toisesta sukupuolesta kiinnostuu muuten kuin naisena koska hakee jotain ominaisuutta mitä ei saa muualta kuin naiselta.
        Itse ainakin kiinnostun toisesta naisena sekä ihmisenä, onko siinä tuo häviävän pieni ero ?

• tässä ketään
        hossi kirjoitti:

syyttämään ketään olla alettu ? Esitin vaan oman mielipiteeni ja olettamukseni asiaa ja olin ilmeisestikkin väärässä :o) eipä se mitään.
        Tuskin siinä mitään syytettävää on jos kerran toinen toisesta kiinnostuu, mistä sen tietää onko toinen varattu vai ei. Kaikki selviää kuitenkin vasta myöhemmin. Asiaa ei voi sysätä kuin niiden miesten niskoille jotka sen tekevät.
        Kaikki on kuitenkin vapaasti omissa käsissä kehenkä kiinnostuu ja mitä asioiden eteen tekee, tuskin siitäkään mitään tulee jos tyrmää kaikki jotka jutuille tulee ? Varmistuu ainakin et ei asetu pettäjien hampaisiin mut takuulla myöskin estää sen ettei ketään muutakaan löydä.
        Viisas olis tuo ihminen joka osaisi kertoa millä ne olisi estettävissä ja mitenkä tuon kunnollisen ihmisen itselleen havaitsee, pitäiskö pistää leima otsaan jokaiselle vapaalle ja kunnolliselle ihmiselle ? Toisaalta ei välttämättä tarvita kuin jonkin verran ihmistuntemusta niin eiköhän jonkinlaista kartotusta opi tekemään ? Niin ja niistä virheistä oppii myöskin.

Muuten tuo sun tilanne olis todellakin niin et kyseinen mies oli varmasti mukava ja kiinnostui sinusta nimen omaan naisena ei esimerkiksi ihmisenä ? Tuskin tuo pettäjä toisesta sukupuolesta kiinnostuu muuten kuin naisena koska hakee jotain ominaisuutta mitä ei saa muualta kuin naiselta.
        Itse ainakin kiinnostun toisesta naisena sekä ihmisenä, onko siinä tuo häviävän pieni ero ?

alettu, mut nyt jo syytät että mies ei kiinnostunu musta naisena. Eikö nainenki ole ihminen vai onko nainen sun mielestä zombie tai jotain. vai syytätkö miestä nyt homoksi ku se kiinnostui musta naisena eikä ihmisenä. Tietääkseni ollaan kaikki ihmisiä sukupuoleen katsomatta.

• hossi
        tässä ketään kirjoitti:

alettu, mut nyt jo syytät että mies ei kiinnostunu musta naisena. Eikö nainenki ole ihminen vai onko nainen sun mielestä zombie tai jotain. vai syytätkö miestä nyt homoksi ku se kiinnostui musta naisena eikä ihmisenä. Tietääkseni ollaan kaikki ihmisiä sukupuoleen katsomatta.

et oikein ymmärtänyt mitä tarkoitin tuolla kirjoituksella. Miksi mies kiinnostuu toisesta naisena ? Mitä mies hakee naisesta ja varsinkin varattu mies se hakee pelkästään sitä mikä kulkee ainoastaan naisen mukana. Joko nyt meni jakeluun :o) Mies kiinnostui pelkästään ehkä siksi että olit nimen omaan hänelle vaan tuo nainen. Älä väännä asioita noin monimutkaiseksi ja ajattele et minä aina syytän jotain, syyttämällä ei saavuteta mitään ?

• Miksi just mun kohdalle sattuu aina tämmösiä miehiä?
      - Voi voi... Ehkä niiden luonteessa on jotain mikä sinua kiinnostaa tai sitten varatut ovat kokemuksien kautta oppineet paremmiksi naisen manipuloinnissa, kusettamisessa ja viettelyssä.

Näkyykö se päälle päin että tuota vois vähän höynäyttää?
      - Joistakin "näkyy" aika selkeästi.

Onko miehet niin suhde riippuvaisia etteivät uskalla olla rehellisesti sinkkuja?
      - Kysymys kuuluu ennemmin, että miksi he eivät HALUA olla sinkkuja?

Miksi pitää valehdella?
      - Se parantaa saantia kummasti :D Siksihän ne epätoivoiset vonkaajat (täällä ja baarissa) kusettaa minkä ehtivät.

• ei kyllä

sulta ei kyllä saanu mitään selvää vastausta. taidat olla itsekkin niitä kusettaja/pettäjä miehiä...

• Urpo

Oikeempi kysymys "Miksi suhteessa petetään". Muijat pettää yhtä paljon nykyää. Minä halveksin kusipää pettäjiä. Olen vähä katkera kun oma muija petti. Mutta elämä jatkuu. :)

• Kärmestys

Jotkut miehet on saalistus päällä koko ajan.
      Ehkä sulla vaan on sitten sellainen magneetti, että vedät juuri niitä miehiä puoleesi.
      On väärin sanoa, etteikö baarista voisi löytää kunnollista miestä. Kaikkihan baarissa joskus käy.
      Tietysti mahdollisuus törmätä pettäjään tai muuten vaan valehtelijaan kasvaa. Alkoholilla lienee oma vaikutuksensa.
      Testaa seuraavaksi kysymällä, että mennäänkö sun luokse jatkoille.
      Kysele muutenkin vähän tarkemmin, että missä tilanteessa on. Eiköhän sen vaistoa, jos valehtelee.
      Ehkä miehen nykyisessä suhteessa ei ole mikään pahemmin vialla, että viitsisi tyhjän päälle hypätä, ainakaan ilman hyvää syytä.
      Ei se välttämättä pelkästään suhderiippuvuutta ole.

• ~Aamuvirkku~

Huomaan että olet aikuinen ja aikuismaisesti ajatteleva mies. Juuri noin se menee.

Olen huomannut aiemminkin että ajattelet hyvin järkevästi, ilmeisesti olet nähnyt/kokenut paljon? Sen ainakin aistii että elät hyvässä parisuhteessa. On ilo huomata että tälläkin palstalla on muitakin kuin näitä naisia potkivia, haukkuvia ja ilkeitä raukkoja.

• mutta mutta

ounastelen etten sulle kelpaisi ja jos ihmeen kautta kelpaisin niin välissä on tyyliin satoja kilsoja.

• en aio

enää ottaa miestä. Mun usko itseen ja miehiin on menny täysin. Parempi olla yksin alkaa miettiin vanhan piian uraa.

• iskee monesti vauvakuume,miks suurimmalla osalla naisista on hyvin vahva hoivavietti,yms. yms. yms.
      Siksi kun se kuullu meidän ihmisten / eri sukupuolten luontaiseen käytökseen.Samasta syystä miehillä on pakonomainen tarve naida kaikkia mahdollisia naisia jotka vaan siihen suostuu.Jotkut vaan kontrolloi halunsa paremmin ja jotkut heikommin.

• hirvittävää

hoivaamisviettiä, vaikka nainen olenkin. Siitä se taitaakin johtua, että olen sinkku. Miehet nimenomaan haluavat sellaista äidillistä naista kumppanikseen.

Enpä usko, että kaikilla miehillä on pakonomainen tarve naida jokaista naista. Kuulostaa ihan teinipojan puheilta.

• hirvittävää kirjoitti:

hoivaamisviettiä, vaikka nainen olenkin. Siitä se taitaakin johtua, että olen sinkku. Miehet nimenomaan haluavat sellaista äidillistä naista kumppanikseen.

Enpä usko, että kaikilla miehillä on pakonomainen tarve naida jokaista naista. Kuulostaa ihan teinipojan puheilta.

vähän enemmän kuin toisilla,sama kutka löytyy kuitenkin jokaiselta terveeltä mieheltä.Trust me.

• terve sukupuolinen
        yrmio kirjoitti:

vähän enemmän kuin toisilla,sama kutka löytyy kuitenkin jokaiselta terveeltä mieheltä.Trust me.

värinä käy miehen ja naisen välillä, mutta en usko, että se kaikilla miehillä johtaa pakonomaiseen tarpeeseen naida naisen kuin naisen kanssa. Ihmisiä on erilaisia. Loppujen lopuksi uskoisin ihmisen tarpeiden olevan enempi psykologis- kuin viettipohjaisia.

Toki uskon siihen, että ns. keskivertomies on kieli pitkällä melkeinpä jokaisen naisen perään. Mutta maailmassa on muunkinlaisia miehiä. Trust me. :)

• olavi

Naiset,sen olen kokenut.

• kerroin

tämän miehen tyttökaverille totuuden ja nainen kiitti minua ja mies itkee nyt että pilasin hänen elämänsä. Hän itse pilasi sen silloin kun alkoi valehtelemaan ja pettämään. Minä tein vaan sen virheen että uskoin miehen puheita.
      Kiitoksia kaikille kommenteista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      65
      5638
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4337
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2926
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      171
      2254
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1946
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      132
      1819
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1392
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1164
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      1008
    Aihe