En!!

ymmärrä

Miksi ihmiset istuu täällä riitelemässä illasta toiseen. Todellista ajanhaaskausta!!! Kaikki jollakin tavalla menestyneet ihmiset ovat aina selvittäneet vastoinkäymiset itse ja juuri siksi menestyneet. Jotenkin on todellista ajanhaaskausta etsiä täällä vikoja ja virheitä,kun sen sijaan pitäisi miettiä mitä voi tehdä asian hyväksi itse. Omasta tekemisestä kaikki on kiinni.Jos ei ole valmis itse tekemään mitään on turha arvostella muiden tekemisiä. Itse en ikinä viitsisi tuhlata omaa aikaani tälläiseen palstan lukemiseen

6

686

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verkkosukka

"Miksi ihmiset istuu täällä riitelemässä illasta toiseen. Todellista ajanhaaskausta!!! Itse en ikinä viitsisi tuhlata omaa aikaani tälläiseen palstan lukemiseen"

Kuinka voit tietää mitä täällä tehdään ja kuinka usein, jos et kerran ole lukenut tätä palstaa?

• mursis

"Itse en ikinä viitsisi tuhlata omaa aikaani tälläiseen palstan lukemiseen"

Koneesi vain sattui näppäilemään tuon viestisi tänne samalla kun tosiasiassa teet jotakin todella paljon tärkeämpää ja järkevämpää ajallasi?

"Jotenkin on todellista ajanhaaskausta etsiä täällä vikoja ja virheitä,kun sen sijaan pitäisi miettiä mitä voi tehdä asian hyväksi itse."

No mitä ihmettä sinä sitten etsit täällä vikoja ja virheitä? Heitä joku järkevä kommentti tälle palstalle niin saadaan järkevää keskustelua aikaan. Onko vaikeaa?

"Kaikki jollakin tavalla menestyneet ihmiset ovat aina selvittäneet vastoinkäymiset itse ja juuri siksi menestyneet."

Kaikki jollakin tavalla menestyneet ihmiset ovat aina selvittäneet, mitä ovat tekemässä ennen kuin tekevät sen.

Hauskaa kuinka pari kertaa viikossa tänne tulee joku verkostoon häviäjäksi matkaan huijattu saarnaamaan "positiivisuutta" ja sitä, kuinka "ei ikinä lähde tällaiseen keskusteluun" ja varsinkaan "arvostelemaan toisia". Ja mitä muuta he oikein tekevät? Positiivisuus ja hyvä asenne tarkoittaa näille ihmisille sitä, että hyväksytään kritiikittömästi mukavalta itselle kuulostavat jutut ja haukutaan ne, jotka ovat eri mieltä.

Todella positiivista.

http://verkostomarkkinointi.blogspot.com/

• JOSKUS MUKANA

EN YMMÄRRÄ, MIKSI SINÄKIN OLET TÄÄLLÄ MUKANA KIRJOITTELEMASSA??Aikaasi kuluttamassa.

• niin miksi

mistä näitä jeesustelijoita riittää...

• Joopa joo

Täällä kirjoittelee kahdenlaisia ihmisiä, ne jotka ovat HÄVINNEET rahansa, tai aikansa, tai ystävänsä. ja sitten täällä vaahtoa ne jotka ehkä joskus sitten kun saattavat ansaita jotakin.
      Se mitä on tapahtunut ja se mikä ehkä kuulemma jollekin jossakin on saattanut kuulopuheiden perusteella tapahtua on kaksi eri asiaa.
      Oletuksilla ja tosiasioilla kun tuppaa olemaan olennainen ero.
      On hienoa, että jostakin saa tietoa tapahtuneista tosiasioista, ettei ole yltiöhehkutuksen varassa ja toimi sen mukaan sokeasti.

• Jxx

Taidat olla katkera, kun silmukka kiristyy ja niitä passiivisia tuloja ei tullutkaan. Taitaa olla eräällä VM-yrityksellä rahat loppu. Ne ihmiset loppui kesken ja tonnien tulo loppui aivan kuten ennustinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      30
      2385
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1389
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe