Käykö mies ehdokkaaksi, äänestääkö sitä kukaan
Halme seuraavissa vaaleissa
6
257
Vastaukset
- Sameli
Varmasti äänestää.
Saa 100 kertaa enemmän ääniä kuin joku Kähärä.- jo nukkumaan
alat taas jutella levottomia. Onko mamma yö kylässä, kun saat olla vielä valveilla. Lämmitä nyt unimaitosi ja kömmi punkkaan ja rauhoitu.
KÄDEssä on sentään vielä elon merkkejä sinuun verrattuna, ja se on fakta! - Sameli
jo nukkumaan kirjoitti:
alat taas jutella levottomia. Onko mamma yö kylässä, kun saat olla vielä valveilla. Lämmitä nyt unimaitosi ja kömmi punkkaan ja rauhoitu.
KÄDEssä on sentään vielä elon merkkejä sinuun verrattuna, ja se on fakta!Kysymyksessä ei ollut vertailu Halmeen tai Kähärän pään kunnosta.
Vaan,
aivan varmasti Halme saisi sata kertaa enemmän ääniä kuin Kähärä.
Tälläisiä me äänestäjät olemme.
Muuten olisin Kähäränä hänen alkoholinkäyttönsä määrästä huolestunut. - Sameli
Sameli kirjoitti:
Kysymyksessä ei ollut vertailu Halmeen tai Kähärän pään kunnosta.
Vaan,
aivan varmasti Halme saisi sata kertaa enemmän ääniä kuin Kähärä.
Tälläisiä me äänestäjät olemme.
Muuten olisin Kähäränä hänen alkoholinkäyttönsä määrästä huolestunut.Käyttelet näköjään minun nimimerkkiäni. Eipä siinä nyt mitään pahaa ole. Koska ajatuksesi on samanlaisia, niin anna mennä vaan.
- ja kaikki
mömmöt syönny. Onks sillä aivot tallella tai ollenkaan. Kait niit nyt jonkin verran kuitenkin eduskunnassa tarvitaan. Vaikka välistä tuntuu, ettei.
- Halmeen
perseessä, sen ns aivot! Se puolihan sitä miestä aivoja enemmän aina kiinnostanut. Exit only sopii päähänkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193154Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622852Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672668Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342576Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582108- 491639
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181629Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131621- 821620
- 571509