Mikä merkki sopii? Jouskarin ja Kaksosen kanssa on yritetty, ei toiminut...
Leijonamiehelle?
8
1613
Vastaukset
- leijonauroksesta
Oinasnainen ja leijonamies.... Kunnes kuolema meidät erotti. Olimme kuin paita ja perse, erotiikassa ei ollut tylsää hetkeä.
Oma kokemuksesta sanoisin; Oinas - on paras
ainakin minulle. Siis ehdottomasti skorppari!
- Leijona.....
Leijona tai oinas -nainen, vaakakin joissain tapauksissa.
- että...
on suuri ihme, jos Leijonasta ja Vaa'asta ei tule paria.
- kyllä totta
että yleensä niistä tulee =)
- V&L
olen vaaka ja avioliitossa olin leijonan kanssa 15-v,kunnes erottiin (ei johtunut horoskooppi merkistä)... Muutaman vuoden jälkeen minulla on kumppanina, kuinka ollakaan, taas leijona...Hurmaava Leijona... Ihastuttava Leijona. Wau!
- tapahtui
Miksi erosit sit jellonasta, jos oli nii-in ihana..?Itse olen jellona ja vaakaan ihastunut =))
- V&L
tapahtui kirjoitti:
Miksi erosit sit jellonasta, jos oli nii-in ihana..?Itse olen jellona ja vaakaan ihastunut =))
hmm..
taisin ilmaista epäselvästi...En kehunut sitä leijonaa,josta erosin, vaan tätä nykyistä leijonaa,joka on aivan eri henkilö :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi265461- 883764
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313513360- 2202812
- 612747
- 522665
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322480- 1532390
- 311985
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1171665