finnfamily 550

terppa

Elikkä kyselisin finnfamily 550 ht veneestä. jotai 80vm.. jos joku tietää/kokemuksia.. elikkä, millainen on kyseine vene ajaa, moottori suositus, kalastus/retkeilykäyttö, onko lyhyt vai pitkä rikinen, tuleeko moottorin melua koppii sisälle, monelle rekisteröyty, veneen leveys, montako makuupaikkoja on, puoliliukuva vai liukuva kyseinenvene on, hintahaitarit joissa veneen hinta pyörii nykyisin, ps. muita kommentteja kyseiseen veneeseen liittyen. kiitos etukäteen.

4

7236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amiraali_

Vene on hyvä ajaa ainakin normaaliolosuhteissa, moottorisuositusta valmistajalla en tiedä mutta kokemuksen rintaäänellä 90 hv, jos ajelet yksin vähempikin riittää. Pääosin retkeilykäytössä ollut, kalastuksesta en osaa sanoa, kyllähän siitä avo-osasta varmaan heitelläkin vois. Rekisteröity kait 6:lle, leveys n.2,25m, makuupaikkoja aikuisille 4, liukuva vene on, hintahaitarit nykyään näkyy olevan jotain 4500-9000€ mutta vaikea sanoa noista kun veneen valmistusvuodessa voi olla 15v ero samoin koneissa jne..

Kippari-lehdessä pari vuotta sitten taisi olla palstalla "kokemuksia veneestäni" esittelyssä jonkun finnfamily vimpan päälle hienoksi laitettuna.

• Jube

Itsekin tuota aikoinaan katselin. Aika paljon pieneen tilaan saatu mahtumaan. Itseäni loppujen lopuksi häiritsi se väliseinä, joka ikävästi erottaa 2 ohjaamossa olevaa muista veneessä olijoista, jotka siis avotilassa. Olisi ehkä toimivampi ilman laipiota takaosa kuomulla peitettynä niin, että olisi yhtenäinen matkustamotila. Sopii tosin hyvin, jos vain 2 henkilöä. Moottori vähintään 50 hv.

• terppa

kiitos kiitos..

• luke

joo luin kanssa siitä kipparista et on muuten hyvä paitsi vasta aallokossa,itse ostin kyseisen veneen ja 115 mercyryn hinta 5500euroo.ja duunia on riittänyt mutta nyt näyttää hienolta.kulusta en osaa sanoa kun ei ole vielä vedessä,tiloiltaan mahtava hyvin mahtuu nukkumaan 4 aikuista ja 1 lapsi tai miten vain ja onhan lattiallakin tilaa meitä ei ainakaan häiritse se väliseinä toimii ääni eristeenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      126
      5334
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3842
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      37
      1972
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1694
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1693
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1630
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1443
    10. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1362
    Aihe