Elikkä kyselisin finnfamily 550 ht veneestä. jotai 80vm.. jos joku tietää/kokemuksia.. elikkä, millainen on kyseine vene ajaa, moottori suositus, kalastus/retkeilykäyttö, onko lyhyt vai pitkä rikinen, tuleeko moottorin melua koppii sisälle, monelle rekisteröyty, veneen leveys, montako makuupaikkoja on, puoliliukuva vai liukuva kyseinenvene on, hintahaitarit joissa veneen hinta pyörii nykyisin, ps. muita kommentteja kyseiseen veneeseen liittyen. kiitos etukäteen.
finnfamily 550
4
7004
Vastaukset
- amiraali_
Vene on hyvä ajaa ainakin normaaliolosuhteissa, moottorisuositusta valmistajalla en tiedä mutta kokemuksen rintaäänellä 90 hv, jos ajelet yksin vähempikin riittää. Pääosin retkeilykäytössä ollut, kalastuksesta en osaa sanoa, kyllähän siitä avo-osasta varmaan heitelläkin vois. Rekisteröity kait 6:lle, leveys n.2,25m, makuupaikkoja aikuisille 4, liukuva vene on, hintahaitarit nykyään näkyy olevan jotain 4500-9000€ mutta vaikea sanoa noista kun veneen valmistusvuodessa voi olla 15v ero samoin koneissa jne..
Kippari-lehdessä pari vuotta sitten taisi olla palstalla "kokemuksia veneestäni" esittelyssä jonkun finnfamily vimpan päälle hienoksi laitettuna.- Jube
Itsekin tuota aikoinaan katselin. Aika paljon pieneen tilaan saatu mahtumaan. Itseäni loppujen lopuksi häiritsi se väliseinä, joka ikävästi erottaa 2 ohjaamossa olevaa muista veneessä olijoista, jotka siis avotilassa. Olisi ehkä toimivampi ilman laipiota takaosa kuomulla peitettynä niin, että olisi yhtenäinen matkustamotila. Sopii tosin hyvin, jos vain 2 henkilöä. Moottori vähintään 50 hv.
- terppa
kiitos kiitos..
- luke
joo luin kanssa siitä kipparista et on muuten hyvä paitsi vasta aallokossa,itse ostin kyseisen veneen ja 115 mercyryn hinta 5500euroo.ja duunia on riittänyt mutta nyt näyttää hienolta.kulusta en osaa sanoa kun ei ole vielä vedessä,tiloiltaan mahtava hyvin mahtuu nukkumaan 4 aikuista ja 1 lapsi tai miten vain ja onhan lattiallakin tilaa meitä ei ainakaan häiritse se väliseinä toimii ääni eristeenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 621154
- 701142
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii82928Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme
Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?48818Siksi meidän suhteesta
Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko72708Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p53700Mä unohdan kyllä
Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai25697- 56672
Minulla on edelleen
ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o28665Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa
Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol148654