Moi!
Tietääkö joku,että löytyykö pk-seudulta yhtään Sayoc Kalia treenaavaa ryhmää?
Seuroja ei varmaankaan löydy,missä ko. lajia treenataan mutta 5-6 hengen porukka saattaisi löytyä?
Sayoc Kali ryhmää?
4
955
Vastaukset
- mronkain
Taitaa lähin (ainakin virallinen) porukka löytyä Tukholmasta, heiltä voisi tietysti tiedustella onko suomalaisia käynyt opissa ja yhteystietoja.
http://www.bladearts.com/
- Marko - Mtk
Itse olen harjoitellut Sayoc-kalia ja Robles-escrimaa New Yorkissa. Harjoittelen kyseisiä koulukuntia myös täällä Suomessa pienen porukan kanssa. Opettajani on kaverini New Yorkissa joka on Robles-escriman päämiehen opissa ollut 22 vuotta (ja on hänen perhetuttu). Robles-escrima on melko pieni perhetyyli joka on erittäin lähellä Sayoc-kalia. Harjoittelu on pääasiassa veitsen kanssa.
- prpr
Missä päin treenaatte?Itse olen pk-seudulta?Otatteko uusia treenaajia?
Löytyykö tuosta Robles-escrimasta netin kautta mitään infoa? - matake
prpr kirjoitti:
Missä päin treenaatte?Itse olen pk-seudulta?Otatteko uusia treenaajia?
Löytyykö tuosta Robles-escrimasta netin kautta mitään infoa?Robles-escrimasta ei juuri tietoa löydy ainakaan netistä. Se on pieni perhetyyli jota ei ole laajalti opetettu eikä opeteta nykyäänkään.
Harjoittelemme epäsäännöllisesti joten emme ota oppilaita ainakaan tällä hetkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1232807- 872481
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651910- 1781871
- 561827
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581606Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461596- 1231413
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m4021348Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289