Kiinnostaisi GoHomen nykyinen tilanne. Hinnat on halvemmat kuin Elisalla ja Elisalla on nyt jatkuvia ongelmia verkkonsa kanssa.
Tällä hetkellä on kaksi internet-yhteyttä käytössä, molemmat Soneralta. Haluaisin vaihtaa toisen yhteyden jollekkin toiselle operaattorille siksi että jompi kumpi yhteyksistä on jatkuvasti käytettävissä.
Voiko kukaan siis suositella esim GoHomea. Onko liittymä siltaava liittymä, reititys toimii kunnolla ulkomaille ja liittymässä ei ole mitään järjettömiä rajoituksia tms.
Tilanne? Varayhteydeksi GoHome?
4
1602
Vastaukset
- epäilijä
Jos haluat, että maksat laskusi moninkertaisina perinnän kautta ja että luottotietosi ovat vaarassa
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000698&posting=22000000015219193
niin mikä ettei...
Vai mikä lie tilanne, laittavatko perintään nykyisin niin herkästi? Yo. linkin tapauksessa asiakas ei ollut edes saanut alkuperäistä laskua vaan oli suoraan tullut perintätoimistosta lasku.
Nim. "ainakaan minulla ei ole ollut ongelmia Elisan kanssa"- Näin se kai on
Pitänee sitten pysyä linjalla että toinen linja on soneran ja toinen elisan. Silloin on kahdelta isolta toimijalta yhteys ja toivottavasti sentään toinen toimii.
- GPRS
voit ottaa vaikka jokaisen internet-operaattorin laajakaistan ja silti ne tulevat kotiisi sitä yhtä ja samaa kuparia pitkin.
Todellinen vaihtoehto "varaliittymäksi" on GPRS/EDGE/UMTS, jos sellaista nyt ihan oikeasti kukaan edes tarvitsee.- fct
Suunnittelemattomat katkokset johtuvat lähes aina siitä, että operaattori tunaroi keskitinlaitteidensa ja runkoverkkonsa kanssa tai sitten joku asentaja erehtyy kytkentönnöistä. Se että puu kaatuu ilmajohdon päälle, kaivinkone katkaisee kaapelin, tai puhelinkeskuksen sähkönsyöttö hajoaa, on harvinaisempaa.
GPRS/EDGE on kyllä ollut hyvä varayhteytenä. Keväällä tuli taas tarpeeseen, kun Elisan takia ADSL oli pimeänä monta vuorokautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412348Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse691623Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901020Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862