Onko kukaan kuullut Masonin Fictitious sports-levyä?
Ai niin, Mason-anekdootti: 70-luvun puolivälissä, kun punk tuli ravistelemaan juuri Pink Floydin kaltaisia mastodonttiyhtyeitä, ennakkoluuloton Nick Mason tuotti Damnedin ekan levyn.
Nick Mason
8
659
Vastaukset
- The-Final-Cut
En ole kyllä perehtynyt Masonin soololevyihin mutta tarkoitus olisi. Samoin Rick Wrightin...
- 250GTO
Nick Masonin paras tuotos? No, ainakin hauskin on Into the Red!
- Pow R toc H
Hyllystä löytyy vinyyli. Jazzillista ja huumoria kuten kappale Can´t get started my car ja Hot River tekee ehkä vähän pilaa Pink Floyd -kliseistä.
Enpä ole aikoihin kuunnellut, mutta en myy.- suhuippoo
myy mulle se sun vinyyli. tarjoan 65€
- Pow R toc H
suhuippoo kirjoitti:
myy mulle se sun vinyyli. tarjoan 65€
Niin, kaikellahan on hintansa, mutta tuo ei ole se. Markka-aikaan Välikausitakki-LP hinnoiteltiin 400 markkaan, mikä lie arvo nyt, enkä myynyt. (Sehän on tämä Alatalo-Leskinen-Rinne-Virtanen -combo, julkaistu nyt kaiketi cd:näkin).
- punky-funk
Joo, tuottihan se Mason Damnedia. Se niiden toka eli Music For Pleasure on Damnediltä ihan paska levy verrattuna ekaan ja kolmanteen. Ehkä Mason ei ollut ihan oikea jätkä punk-tuottajaksi.
Mutta tuotti Mason progeakin, esimerkiksi Gongia, joka on merkittävä space-rock-progen emobändi Hawkwindin ohella. Kyllä Canterburyn sceneen tutustuneet tietää. Mason tuotti myös kitaristi Steve Hillagea.
http://www.progarchives.com/Progressive_rock_discography_BAND.asp?band_id=848 - punky-funk
ei siis todellakaan tuottanut damnedin ekaa (damned damned damned) vaan tokan (music for pleasure).
- Anonyymi
MUN IDOLI ON NICK MASON. ROGER WATERSSIN SYMPATISEERAAUS ON TURHAN LIIAN OUTOA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431869
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir281987- 35848
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78807Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31739Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656- 43650
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58644