Onko kukaan kuullut Masonin Fictitious sports-levyä?
Ai niin, Mason-anekdootti: 70-luvun puolivälissä, kun punk tuli ravistelemaan juuri Pink Floydin kaltaisia mastodonttiyhtyeitä, ennakkoluuloton Nick Mason tuotti Damnedin ekan levyn.
Nick Mason
8
630
Vastaukset
- The-Final-Cut
En ole kyllä perehtynyt Masonin soololevyihin mutta tarkoitus olisi. Samoin Rick Wrightin...
- 250GTO
Nick Masonin paras tuotos? No, ainakin hauskin on Into the Red!
- Pow R toc H
Hyllystä löytyy vinyyli. Jazzillista ja huumoria kuten kappale Can´t get started my car ja Hot River tekee ehkä vähän pilaa Pink Floyd -kliseistä.
Enpä ole aikoihin kuunnellut, mutta en myy.- suhuippoo
myy mulle se sun vinyyli. tarjoan 65€
- Pow R toc H
suhuippoo kirjoitti:
myy mulle se sun vinyyli. tarjoan 65€
Niin, kaikellahan on hintansa, mutta tuo ei ole se. Markka-aikaan Välikausitakki-LP hinnoiteltiin 400 markkaan, mikä lie arvo nyt, enkä myynyt. (Sehän on tämä Alatalo-Leskinen-Rinne-Virtanen -combo, julkaistu nyt kaiketi cd:näkin).
- punky-funk
Joo, tuottihan se Mason Damnedia. Se niiden toka eli Music For Pleasure on Damnediltä ihan paska levy verrattuna ekaan ja kolmanteen. Ehkä Mason ei ollut ihan oikea jätkä punk-tuottajaksi.
Mutta tuotti Mason progeakin, esimerkiksi Gongia, joka on merkittävä space-rock-progen emobändi Hawkwindin ohella. Kyllä Canterburyn sceneen tutustuneet tietää. Mason tuotti myös kitaristi Steve Hillagea.
http://www.progarchives.com/Progressive_rock_discography_BAND.asp?band_id=848 - punky-funk
ei siis todellakaan tuottanut damnedin ekaa (damned damned damned) vaan tokan (music for pleasure).
- Anonyymi
MUN IDOLI ON NICK MASON. ROGER WATERSSIN SYMPATISEERAAUS ON TURHAN LIIAN OUTOA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422256Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2282014- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441281- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://261099- 741009
- 65963
- 70950