miksi, MIKSI tämä on niin vaikeaa??
Haluan vain hänet, leijonapojan, mutta en saa häneen kontaktia, en millään.
Hän tuntuu niin mukavalta joskus, saattaa minut pitkälle ja puhuu paljon ja on minulle niin kiltti..
mutta heti kun ehdin unelmoidakaan mistään hän työntää minut pois, miksi?
Vaikka tässä kierron välissä ehdin rakastua moneen muuhun, ajatukseni palaavat aina tähän leijonaM.
Ystäväni eivät ymmärrä mitä näen tässä leijonassa, he haukkuvat häntä. Mutta minä näen jotain, mitä en muissa näe. Miksi en siis saa häneen yhteyttä?
MIKSI?
onko tämä suhde mahdoton?
mitä teen leijonapoikani kanssa?
oinasN ja leijonaM...?
oinasN
2
590
Vastaukset
- lumpeenkukka
Jätä heti säästät itseäsi,monet itkut jää itkemättä.
- tyttö minäkin
kuulostaa omalta tilanteelta kolmen vuoden takaa, olen oinas nainen, ja nykyään kihloissa huopaavan jellonan kanssa. alku aika vaikeeta, mutta nyt jo tavoille oppinu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157