Jätkien mielipiteitä kielikorusta

!!!

Mitä mieltä kielikorusta naisella ? siis hyvin hoidetussa suuussa? oma ei mikään bakteeripesäke! eikä rumaa korua..

11

3815

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu-u

      Suutelu ilman koruu parempi.siinä mun mielipide...

    • eveyh

      jotkut jätkät sanoo et kun on kieli koru ja ottaa suihin se tuntuu kuulemma taivaalliselta.. en sit tiedä.. :]

      • paikka korulle

        Kyllä minä sen ymmärrän ja hyväksyn, että naisilla on tarve koristautua. Mutta miksi se koru pitää suussa olla. Eihän sieltä kukaan näe, ellet ole kova haukottelemaan. Vähän sama kuin ostat timantin ja nielaiset sen, yhtä näyttävä.


      • ällöö
        paikka korulle kirjoitti:

        Kyllä minä sen ymmärrän ja hyväksyn, että naisilla on tarve koristautua. Mutta miksi se koru pitää suussa olla. Eihän sieltä kukaan näe, ellet ole kova haukottelemaan. Vähän sama kuin ostat timantin ja nielaiset sen, yhtä näyttävä.

        ällöö


    • hmm

      Ei siitä mulle ainakaan haittaa ole, että rakkallani sellainen on ;)

    • tykkää

      mulla jätkä kaveri ainaki tykkää ja PALJON.on kuulemma aivan jumalaisen tuntosta ku suihin ottaa ja suudellessa saa kuulemma paikat nousemaan:D

    • Poikuli.

      kaikki korut plussaa naisella ellei niitä ole liikaa

    • ..........

      Multa on muutama kerta otettu suihin kielikorun kanssa ja ei tuntunu paljoa erilaiselta. Se toki kiihottaa paljo, koska siinä on sellanen tuhma meininki... Mut pelkästään fyysisenä tuntona paljo tärkeämpää kuinka hyvin tyttö osaa ottaa suihin. Varmaan sitä kielikoruaki oppii paremmin "käyttämään hyväks" siinä missä muutenki oppii paremmaks suihinottajaks. Sen lisäks mulla on muutama kaveri, jotka ei ikinä haluis omalle tyttöystävälleen kielikorua koska se tekee lutkamaisen vaikutelman. Ite en oo samaa mieltä mut tiedän et aika moni on.

    • Nimetön

      Mua ei vaan jotenkin viehätä lävistykset/tatskat tytöillä.

      =|

      • hmmm

        lutkamaisen vaikutelman :DD piti oikein nauraa ääneen. miten ihmeessä kielikoru voi tehdä lutkamaisen vaikutelman? itse otin kielikorun (olen nainen) kasiluokalla eivätkä kaikki tiedä siitä edes tänäpäivänä. (aikaa on välissä kulunut 5 vuotta) uskoisin että lutkamaisen vaikutelman tekevät ihan muut seikat; halu esitellä suuta ym. esimerkiksi. eli ei siis kielikoru itsessään.
        ja oma kultani ei ole ikinä valittanut korustani, päinvastoin!


    • naisia varten

      Luulen että se kielikoru tekee ihmeitä suuseksissä silloin kun nainen on se vastaanottava osapuoli.
      Itse miehenä en ole huomannut mitään eroa korulisen ja koruttoman välillä.

      Ei minua asia häiritsisi vaikka naisella sellainen olisikin, en vain näe siinä mitään järkeä. Hampaatkin siitä kärsii..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe