Onko AcDc HeviRokkia ??

EllenIce

Miten erotellaan rokki, hevirokki, hard rock, hard metal rock, heavy metal rock...

vai onko se vain sanahelinää ??

Minusta AcDc on ja tulee aina olemaan
HeviRokkiBändi, sanokaa mitä sanotte, pöllöt

13

1859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Overnight Sensation

Kaikki missä munaa ja kova ääni = rock
      Sen hevinkin voi ihan hyvin jättää siitä edestä pois.Ihan turhaa meuhkaamista ku ei niitä kukaan osaa jaotella.
      Rock vaan kaikille!

• EllenIce

kunnon menoa , munaa , soundia, sykettä,
        rokkia heviä = AcDc

Jos AC/DC ei oo heviä, Elviskään ei ollut rokin kuningas.... =/

• The-Final-Cut

AC/DC on niin rockia kun vaan voi olla! Rock & Roll/HardRock! Ei mitään nopeatempoista heviä! Ei mitään yliraskaita metal -riffejä! Vaan aitoa rockia! Ja raskasta rockia!

• rokkidikkari

Nuori myyjätär kysyi siltä epeksen levykaupan "vanhalta" äijältä, että kuuluuko AC/DC -hevikategoriaan, niin tämä loihe lausumaan, että kyllä se joskus kuului, mutta aika tavallaan ajoi ohi, että nykyään se on rockia.

• se vaan

on.ac/dc luokiteltiin heviksi,vain ja ainoastaan sen takia koska se soittaa rankasti,korkeelta ja kovaa perusrokkia.ei kuten elvis vaan hitusen rankemmin,mutta ei hevimmin!!ellenille sen verran että sinä jostain syystä haluaisit sen olevan heviä,mutta se ei sitä ole eikä siksi muutu.

• The-Final-Cut
        se vaan kirjoitti:

on.ac/dc luokiteltiin heviksi,vain ja ainoastaan sen takia koska se soittaa rankasti,korkeelta ja kovaa perusrokkia.ei kuten elvis vaan hitusen rankemmin,mutta ei hevimmin!!ellenille sen verran että sinä jostain syystä haluaisit sen olevan heviä,mutta se ei sitä ole eikä siksi muutu.

AC/DC tosiaan on sitä perusrockia. Saisi jo elleni uskoa että heviä se ei ole. AC/DC ei mielestäni ole niin nopeatempoista että sitä voisi heviksi kutsua. 80-luvulla AC/DC oli hardrockia, ei heviä. Siinä on vissi ero.

• -::-
        se vaan kirjoitti:

Itse asiassa AC/DCtä kutsuttiin Heavy bändiksi ainakin yleisemmin vain hetken 80-luvun alkupuolella sen jälkeen kun Johnson tuli bändiin. Tää hevibändiksi kutsuminen lehdissä sai aika paljon kommentteja "oikeiden" hevidiggareitten taholta ja vastavaasti yhtä paljon AC/DC diggareitten taholta et kauan toi luokitus ei pysyny. Siihen aikaan kun heavy olisuurimmillaan lehdet sanoi kaikkia raskaampia ja kovempaa soittavia bändejä heavyksi.

Sitä ennen ja sen jälkeen bändin musiikkia on lähinnä Hard Rockiksi kutsuttu vaikka turha kai niitä tuolla tavalla luokitella, AC/DC on sen verran omaa että sen genre on AC/DC

• anonymiteetti

Mä en oikein ikinä oo noita bändejä tollain jaotellu. Sanon kaikkee metallia, hardrockia yms. yksinkertaisesti vaan rokiksi. Pääasia on että se musa iskee ja kovaa!

• Rocker

AC/DC on yksinkertaisesti ROCK!

• mutta aika

paskaa se on. Kun olet kuullut yhden biisin, olet kuullut kaikki. Eli levyjen ostaminen on turhaa, yksi single riittää.

• The-Final-Cut

Noin sanoo tosifani...

• tuulikesa

olet AC/DC:n keskustelupalstalla ja sanot noin?!
        Buuuuuuuuuuuuuuuu!
        Mutta siitähän selvii, kun ei kuuntele tai kuunetelee sitten kunnolla enemmän.

• Ac/DcForever

Mä oon pitäny sitä aina hardrockina. Täyttää tunnusmerkit. RockRock ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      126
      1882
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      54
      1243
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1121
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      807
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe