sikiön sukupuoli

seksihalut raskauden aikana

oletteko huomanneet onko sikiön sukupuolella ollut vaikutusta omaan seksuaaliseen halukkuuteen eli onko selkeästi jompikumpi sukupuoli tuonut lisää seksihaluja tai laimentanut niitä?

9

2467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaiheessa on

hiukan aikaista veikkailla, voisiko sillä olla merkitystä, mutta ekaa odottaessa ei juuri haluja ollut, ja tyttö tuli. Nyt toista odottaessa tekee mieli koko ajan, että saas nähdä kumpi tulee... ;)

• angel_86

Aika jännä ajatus, että vauvan sukupuoli vaikuttais siihen kuinka paljon tekee mieli sexiä raskauden aikana... :) No, voin kertoo, että mulla ei tee mieli juuri lainkaan, ja rakenneultrassa lääkäri veikkas että poika olis tulossa. Joten tiedä häntä. Jonkun kohdalla voi pitää paikkansa, muttei välttämättä kaikkien. :)

• hanna
        angel_86 kirjoitti:

Aika jännä ajatus, että vauvan sukupuoli vaikuttais siihen kuinka paljon tekee mieli sexiä raskauden aikana... :) No, voin kertoo, että mulla ei tee mieli juuri lainkaan, ja rakenneultrassa lääkäri veikkas että poika olis tulossa. Joten tiedä häntä. Jonkun kohdalla voi pitää paikkansa, muttei välttämättä kaikkien. :)

tyttöä kuulemma odotan, eikä seksiä ole tehnyt yhtään mieli koko raskauden aikana...ennen olin valmis joka päivä vaikka koko ajan ;)

• angel_86
        hanna kirjoitti:

tyttöä kuulemma odotan, eikä seksiä ole tehnyt yhtään mieli koko raskauden aikana...ennen olin valmis joka päivä vaikka koko ajan ;)

Mahdankohan mä sittenkin odottaa tyttöä, kun mullakaan ei kauheesti sexiä oo tehny mieli?? :) Vielä pitää odottaa kesän yli ennen kuin se selviää...

• ....
        angel_86 kirjoitti:

Mahdankohan mä sittenkin odottaa tyttöä, kun mullakaan ei kauheesti sexiä oo tehny mieli?? :) Vielä pitää odottaa kesän yli ennen kuin se selviää...

tyttöä ootetaan eikä oo tehny pätkääkään seksiä mieli koko raskausaikana!!
        heh, mielenkiintoinen ajatus, mut voihan ne "tyttöhormoonit" sitte vaikuttaa siten, että mieli ei tee....
        niin ja ennen raskautta täysin eri juttu... oli miehellä aluksi sopeutumista ;)

• tulossa tännekin
        .... kirjoitti:

tyttöä ootetaan eikä oo tehny pätkääkään seksiä mieli koko raskausaikana!!
        heh, mielenkiintoinen ajatus, mut voihan ne "tyttöhormoonit" sitte vaikuttaa siten, että mieli ei tee....
        niin ja ennen raskautta täysin eri juttu... oli miehellä aluksi sopeutumista ;)

ja eipä ole paljon seksiä mieli tehnyt... Hassua, jos vauvan sukupuoli tuohon vaikuttaa :D :D :D

• toinen tulossa
        tulossa tännekin kirjoitti:

ja eipä ole paljon seksiä mieli tehnyt... Hassua, jos vauvan sukupuoli tuohon vaikuttaa :D :D :D

eka oli poika, ja seksi maistui normaalisti, nyt ei pahemmin kiinnosta, ja luultavasti tyttö tulossa...mutta varmuutta sukupuolesta ei tietenkään oo ennenku syntyy=) jännää kyllä jos sukupuoli vaikuttaa tähänkin...=)

• esikoisen odottaja
        toinen tulossa kirjoitti:

eka oli poika, ja seksi maistui normaalisti, nyt ei pahemmin kiinnosta, ja luultavasti tyttö tulossa...mutta varmuutta sukupuolesta ei tietenkään oo ennenku syntyy=) jännää kyllä jos sukupuoli vaikuttaa tähänkin...=)

No jaa..en tiedä oisko tolla merkitystä. Mulla alussa ei kiinnostanu yhtää ja sitte on taas haluttanu välillä huimastikin..aika vaihtelevaa ja tyttöä meille on lääkäri rakenne ultrassa veikannut..en sitte tiedä.

• Justus69

Kyllä se niin on, että jos on poika tulossa niin panettaa hurrrjasti koko raskauden ajan! Meillä on kaksi poikaa ja kumpaakin odottaessa nussimme 4-6x/vrk.Tosin vain kakkospesään loppuvaiheessa koska en halunnut vaurioittaa sikiöitä isolla mulkullani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe