sairauksista..

jouskarityttö

..niin ajattelin kysyä tyhmän kysymyksen että minkähänlaisia sairauksia on esiintynyt teillä jouskareilla? vai oletteko pysyneet suhtkoht terveinä?
Itse jousimiehenä olen välttynyt kaikilta pahemmilta sairauksilta,jos ei nyt migreeniä,joka on onneksi jo poissa lopullisesti,lasketa.Sairaalaan en ole koskaan edes joutunut..
Ainoa,mikä eniten minua haittaa,on masennus,jota nytkin sairastan,siihen joudun syömään lääkkeitä,mutta en toivottavasti kauaa,ja vaikka masennus johtuukin minulla suurimmaksi osaksi liian herkästä luonteestani,niin sen verran löytyy tahdonvoimaa että olen päättänyt selvitä siitäkin.

8

2217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairaanhoitaja.66

      20 vuotiaasta asti olen kärsinyt migreenistä,ja nyt parin vuoden ajan olen syönyt masennuslääkkeitä vaikean ja väkivaltaisen avioeron seurauksena. Työelämässä olen mukana ja tiedän että masennuksesta selviäminen vie oman aikansa. Positiivisin mielin tässä mennään eteenpäin, ja toiveissa on oma kulta jonka kainaloon voisi käpertyä :)

    • brother

      Heips!! Migreeniä täälläki pukkaa ,onnex aika harvoin.Selkä on toinen mikä rassaa,johtuu varmaan istuma työstäni.Miten teillä yleensä seksin suhteen??Meinaa olla tuota yliaktiivisuutta nimittäin..hih.Eli terve sielu melkein terveessä ruumissa. :))

      • Jousi-Nainen

        Heips! Täällä on ongelmia pumpun kanssa.
        Selässä tai päässä ei mitään vikaa!
        Ja siihen seksuaaliseen aktiviteettiin vastaisin, että juu aktiivinen! Mutta Jousimies voi olla pitkiä aikoja ilmankin.


      • jousityttönen

        Selkään ompi joku nuolella ampunut, niin kipeä aina välillä. Seksi tärkeää, kyllä.


    • hujanhajan

      sairauksia, just pään- niska- selkäsäryt, masennus, skitsofrenia, jonka pystyy määrätyssä vaiheessa peittämään, yleinen synkkämielisyys, lasken sairaudeksi myös mustasukkaisuuden, epäilyn, valehtelun, salailun. Nämä suinkaan ei päde joka joustkariin, vaan erääseen kohdalle sattuneen.

      Muille samanmerkkisille toivon näistä asioista ajatuksia omassa mielessään, pitääkö mikään paikkaansa.

      • Jouskari-Nainen

        1. Pää, niska ja selkä särkee just sillon, kun on tehty liikaa töitä, poltettu tupakkaa (ehkä tissuteltu muutama olunen!)ja "unohdettu" käydä lenkillä, salilla ja fillaroimassa- eli itse aiheutettua!
        2. Masennus ja skitsofrenia, ovat sairauksia jotka voivat koitua minkä tahansa skooppi-merkin kohtaloksi,tuskin on jouskarin yleis sairauksia kumpikaan.
        3. Yleinen synkkämielisyys- Heh Heh, et oo tosissas!Ei taida kuulua jouskarin ominaisuuksiin.
        4.Mustasukkaisuus,epäily,valehtelu ja salailu:
        Jokainen ihminen sortuu näihin "sairauksiin" jossain vaiheessa elämäänsä, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Kahta ensimmäistä vois sopivana annoksena pitää jo suotavana, ettei tule juostua tiiliseinään liian helposti!

        Sanalla sanoen olet törmännyt kyllä synkkään pakkaukseen! Tsemppiä taipaleelle (parempiakin on tarjolla, taatusti!) myös Jouskareiden kanssa!


      • elämänkokemusta löytyy

        ennenminkin skorpionilta...


    • vaivoja

      vaikka kuinka. Pahimmat on niska- ja selkäsäryt ja migreeni. Ne vaivaa usein.
      Mulla on myös keliakia, mutta sen jälkeen kun se todettiin, niin alko vähän elämä helpottua....

      Nilkat ja polvet on kans joskus kipeet, ne voi tulla ihan yhtäkkiä. Ei mulla kyllä muita vaivoja taida olla, noissa onkin jo ihan liikaa!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe