..niin ajattelin kysyä tyhmän kysymyksen että minkähänlaisia sairauksia on esiintynyt teillä jouskareilla? vai oletteko pysyneet suhtkoht terveinä?
Itse jousimiehenä olen välttynyt kaikilta pahemmilta sairauksilta,jos ei nyt migreeniä,joka on onneksi jo poissa lopullisesti,lasketa.Sairaalaan en ole koskaan edes joutunut..
Ainoa,mikä eniten minua haittaa,on masennus,jota nytkin sairastan,siihen joudun syömään lääkkeitä,mutta en toivottavasti kauaa,ja vaikka masennus johtuukin minulla suurimmaksi osaksi liian herkästä luonteestani,niin sen verran löytyy tahdonvoimaa että olen päättänyt selvitä siitäkin.
sairauksista..
8
2288
Vastaukset 8
- sairaanhoitaja.66
20 vuotiaasta asti olen kärsinyt migreenistä,ja nyt parin vuoden ajan olen syönyt masennuslääkkeitä vaikean ja väkivaltaisen avioeron seurauksena. Työelämässä olen mukana ja tiedän että masennuksesta selviäminen vie oman aikansa. Positiivisin mielin tässä mennään eteenpäin, ja toiveissa on oma kulta jonka kainaloon voisi käpertyä :)
- brother
Heips!! Migreeniä täälläki pukkaa ,onnex aika harvoin.Selkä on toinen mikä rassaa,johtuu varmaan istuma työstäni.Miten teillä yleensä seksin suhteen??Meinaa olla tuota yliaktiivisuutta nimittäin..hih.Eli terve sielu melkein terveessä ruumissa. :))
- Jousi-Nainen
Heips! Täällä on ongelmia pumpun kanssa.
Selässä tai päässä ei mitään vikaa!
Ja siihen seksuaaliseen aktiviteettiin vastaisin, että juu aktiivinen! Mutta Jousimies voi olla pitkiä aikoja ilmankin. - jousityttönen
Selkään ompi joku nuolella ampunut, niin kipeä aina välillä. Seksi tärkeää, kyllä.
- hujanhajan
sairauksia, just pään- niska- selkäsäryt, masennus, skitsofrenia, jonka pystyy määrätyssä vaiheessa peittämään, yleinen synkkämielisyys, lasken sairaudeksi myös mustasukkaisuuden, epäilyn, valehtelun, salailun. Nämä suinkaan ei päde joka joustkariin, vaan erääseen kohdalle sattuneen.
Muille samanmerkkisille toivon näistä asioista ajatuksia omassa mielessään, pitääkö mikään paikkaansa.- Jouskari-Nainen
1. Pää, niska ja selkä särkee just sillon, kun on tehty liikaa töitä, poltettu tupakkaa (ehkä tissuteltu muutama olunen!)ja "unohdettu" käydä lenkillä, salilla ja fillaroimassa- eli itse aiheutettua!
2. Masennus ja skitsofrenia, ovat sairauksia jotka voivat koitua minkä tahansa skooppi-merkin kohtaloksi,tuskin on jouskarin yleis sairauksia kumpikaan.
3. Yleinen synkkämielisyys- Heh Heh, et oo tosissas!Ei taida kuulua jouskarin ominaisuuksiin.
4.Mustasukkaisuus,epäily,valehtelu ja salailu:
Jokainen ihminen sortuu näihin "sairauksiin" jossain vaiheessa elämäänsä, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Kahta ensimmäistä vois sopivana annoksena pitää jo suotavana, ettei tule juostua tiiliseinään liian helposti!
Sanalla sanoen olet törmännyt kyllä synkkään pakkaukseen! Tsemppiä taipaleelle (parempiakin on tarjolla, taatusti!) myös Jouskareiden kanssa! - elämänkokemusta löytyy
ennenminkin skorpionilta...
- vaivoja
vaikka kuinka. Pahimmat on niska- ja selkäsäryt ja migreeni. Ne vaivaa usein.
Mulla on myös keliakia, mutta sen jälkeen kun se todettiin, niin alko vähän elämä helpottua....
Nilkat ja polvet on kans joskus kipeet, ne voi tulla ihan yhtäkkiä. Ei mulla kyllä muita vaivoja taida olla, noissa onkin jo ihan liikaa!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1042265Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411524Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381094Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321048- 1011003
- 82876
- 80777
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53777Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain45768Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215764- 93739
- 52714
- 40686
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79658Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.28546- 55527
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14500- 36495
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28482Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S25446