sairauksista..

jouskarityttö

..niin ajattelin kysyä tyhmän kysymyksen että minkähänlaisia sairauksia on esiintynyt teillä jouskareilla? vai oletteko pysyneet suhtkoht terveinä?
Itse jousimiehenä olen välttynyt kaikilta pahemmilta sairauksilta,jos ei nyt migreeniä,joka on onneksi jo poissa lopullisesti,lasketa.Sairaalaan en ole koskaan edes joutunut..
Ainoa,mikä eniten minua haittaa,on masennus,jota nytkin sairastan,siihen joudun syömään lääkkeitä,mutta en toivottavasti kauaa,ja vaikka masennus johtuukin minulla suurimmaksi osaksi liian herkästä luonteestani,niin sen verran löytyy tahdonvoimaa että olen päättänyt selvitä siitäkin.

8

2248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairaanhoitaja.66

20 vuotiaasta asti olen kärsinyt migreenistä,ja nyt parin vuoden ajan olen syönyt masennuslääkkeitä vaikean ja väkivaltaisen avioeron seurauksena. Työelämässä olen mukana ja tiedän että masennuksesta selviäminen vie oman aikansa. Positiivisin mielin tässä mennään eteenpäin, ja toiveissa on oma kulta jonka kainaloon voisi käpertyä :)

• brother

Heips!! Migreeniä täälläki pukkaa ,onnex aika harvoin.Selkä on toinen mikä rassaa,johtuu varmaan istuma työstäni.Miten teillä yleensä seksin suhteen??Meinaa olla tuota yliaktiivisuutta nimittäin..hih.Eli terve sielu melkein terveessä ruumissa. :))

• Jousi-Nainen

Heips! Täällä on ongelmia pumpun kanssa.
        Selässä tai päässä ei mitään vikaa!
        Ja siihen seksuaaliseen aktiviteettiin vastaisin, että juu aktiivinen! Mutta Jousimies voi olla pitkiä aikoja ilmankin.

• jousityttönen

Selkään ompi joku nuolella ampunut, niin kipeä aina välillä. Seksi tärkeää, kyllä.

• hujanhajan

sairauksia, just pään- niska- selkäsäryt, masennus, skitsofrenia, jonka pystyy määrätyssä vaiheessa peittämään, yleinen synkkämielisyys, lasken sairaudeksi myös mustasukkaisuuden, epäilyn, valehtelun, salailun. Nämä suinkaan ei päde joka joustkariin, vaan erääseen kohdalle sattuneen.

Muille samanmerkkisille toivon näistä asioista ajatuksia omassa mielessään, pitääkö mikään paikkaansa.

• Jouskari-Nainen

1. Pää, niska ja selkä särkee just sillon, kun on tehty liikaa töitä, poltettu tupakkaa (ehkä tissuteltu muutama olunen!)ja "unohdettu" käydä lenkillä, salilla ja fillaroimassa- eli itse aiheutettua!
        2. Masennus ja skitsofrenia, ovat sairauksia jotka voivat koitua minkä tahansa skooppi-merkin kohtaloksi,tuskin on jouskarin yleis sairauksia kumpikaan.
        3. Yleinen synkkämielisyys- Heh Heh, et oo tosissas!Ei taida kuulua jouskarin ominaisuuksiin.
        4.Mustasukkaisuus,epäily,valehtelu ja salailu:
        Jokainen ihminen sortuu näihin "sairauksiin" jossain vaiheessa elämäänsä, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Kahta ensimmäistä vois sopivana annoksena pitää jo suotavana, ettei tule juostua tiiliseinään liian helposti!

Sanalla sanoen olet törmännyt kyllä synkkään pakkaukseen! Tsemppiä taipaleelle (parempiakin on tarjolla, taatusti!) myös Jouskareiden kanssa!

• elämänkokemusta löytyy

ennenminkin skorpionilta...

• vaivoja

vaikka kuinka. Pahimmat on niska- ja selkäsäryt ja migreeni. Ne vaivaa usein.
      Mulla on myös keliakia, mutta sen jälkeen kun se todettiin, niin alko vähän elämä helpottua....

Nilkat ja polvet on kans joskus kipeet, ne voi tulla ihan yhtäkkiä. Ei mulla kyllä muita vaivoja taida olla, noissa onkin jo ihan liikaa!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      16
      4562
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1692
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      274
      1542
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1505
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      242
      1381
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1150
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1110
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1089
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1044
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1023
    Aihe