sairauksista..

jouskarityttö

..niin ajattelin kysyä tyhmän kysymyksen että minkähänlaisia sairauksia on esiintynyt teillä jouskareilla? vai oletteko pysyneet suhtkoht terveinä?
Itse jousimiehenä olen välttynyt kaikilta pahemmilta sairauksilta,jos ei nyt migreeniä,joka on onneksi jo poissa lopullisesti,lasketa.Sairaalaan en ole koskaan edes joutunut..
Ainoa,mikä eniten minua haittaa,on masennus,jota nytkin sairastan,siihen joudun syömään lääkkeitä,mutta en toivottavasti kauaa,ja vaikka masennus johtuukin minulla suurimmaksi osaksi liian herkästä luonteestani,niin sen verran löytyy tahdonvoimaa että olen päättänyt selvitä siitäkin.

8

2283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairaanhoitaja.66

20 vuotiaasta asti olen kärsinyt migreenistä,ja nyt parin vuoden ajan olen syönyt masennuslääkkeitä vaikean ja väkivaltaisen avioeron seurauksena. Työelämässä olen mukana ja tiedän että masennuksesta selviäminen vie oman aikansa. Positiivisin mielin tässä mennään eteenpäin, ja toiveissa on oma kulta jonka kainaloon voisi käpertyä :)

• brother

Heips!! Migreeniä täälläki pukkaa ,onnex aika harvoin.Selkä on toinen mikä rassaa,johtuu varmaan istuma työstäni.Miten teillä yleensä seksin suhteen??Meinaa olla tuota yliaktiivisuutta nimittäin..hih.Eli terve sielu melkein terveessä ruumissa. :))

• Jousi-Nainen

Heips! Täällä on ongelmia pumpun kanssa.
        Selässä tai päässä ei mitään vikaa!
        Ja siihen seksuaaliseen aktiviteettiin vastaisin, että juu aktiivinen! Mutta Jousimies voi olla pitkiä aikoja ilmankin.

• jousityttönen

Selkään ompi joku nuolella ampunut, niin kipeä aina välillä. Seksi tärkeää, kyllä.

• hujanhajan

sairauksia, just pään- niska- selkäsäryt, masennus, skitsofrenia, jonka pystyy määrätyssä vaiheessa peittämään, yleinen synkkämielisyys, lasken sairaudeksi myös mustasukkaisuuden, epäilyn, valehtelun, salailun. Nämä suinkaan ei päde joka joustkariin, vaan erääseen kohdalle sattuneen.

Muille samanmerkkisille toivon näistä asioista ajatuksia omassa mielessään, pitääkö mikään paikkaansa.

• Jouskari-Nainen

1. Pää, niska ja selkä särkee just sillon, kun on tehty liikaa töitä, poltettu tupakkaa (ehkä tissuteltu muutama olunen!)ja "unohdettu" käydä lenkillä, salilla ja fillaroimassa- eli itse aiheutettua!
        2. Masennus ja skitsofrenia, ovat sairauksia jotka voivat koitua minkä tahansa skooppi-merkin kohtaloksi,tuskin on jouskarin yleis sairauksia kumpikaan.
        3. Yleinen synkkämielisyys- Heh Heh, et oo tosissas!Ei taida kuulua jouskarin ominaisuuksiin.
        4.Mustasukkaisuus,epäily,valehtelu ja salailu:
        Jokainen ihminen sortuu näihin "sairauksiin" jossain vaiheessa elämäänsä, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Kahta ensimmäistä vois sopivana annoksena pitää jo suotavana, ettei tule juostua tiiliseinään liian helposti!

Sanalla sanoen olet törmännyt kyllä synkkään pakkaukseen! Tsemppiä taipaleelle (parempiakin on tarjolla, taatusti!) myös Jouskareiden kanssa!

• elämänkokemusta löytyy

ennenminkin skorpionilta...

• vaivoja

vaikka kuinka. Pahimmat on niska- ja selkäsäryt ja migreeni. Ne vaivaa usein.
      Mulla on myös keliakia, mutta sen jälkeen kun se todettiin, niin alko vähän elämä helpottua....

Nilkat ja polvet on kans joskus kipeet, ne voi tulla ihan yhtäkkiä. Ei mulla kyllä muita vaivoja taida olla, noissa onkin jo ihan liikaa!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3928
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1879
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1334
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1276
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1146
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1011
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      921
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      331
      884
    9. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      872
    10. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      871
    Aihe