..niin ajattelin kysyä tyhmän kysymyksen että minkähänlaisia sairauksia on esiintynyt teillä jouskareilla? vai oletteko pysyneet suhtkoht terveinä?
Itse jousimiehenä olen välttynyt kaikilta pahemmilta sairauksilta,jos ei nyt migreeniä,joka on onneksi jo poissa lopullisesti,lasketa.Sairaalaan en ole koskaan edes joutunut..
Ainoa,mikä eniten minua haittaa,on masennus,jota nytkin sairastan,siihen joudun syömään lääkkeitä,mutta en toivottavasti kauaa,ja vaikka masennus johtuukin minulla suurimmaksi osaksi liian herkästä luonteestani,niin sen verran löytyy tahdonvoimaa että olen päättänyt selvitä siitäkin.
sairauksista..
8
2229
Vastaukset
- sairaanhoitaja.66
20 vuotiaasta asti olen kärsinyt migreenistä,ja nyt parin vuoden ajan olen syönyt masennuslääkkeitä vaikean ja väkivaltaisen avioeron seurauksena. Työelämässä olen mukana ja tiedän että masennuksesta selviäminen vie oman aikansa. Positiivisin mielin tässä mennään eteenpäin, ja toiveissa on oma kulta jonka kainaloon voisi käpertyä :)
- brother
Heips!! Migreeniä täälläki pukkaa ,onnex aika harvoin.Selkä on toinen mikä rassaa,johtuu varmaan istuma työstäni.Miten teillä yleensä seksin suhteen??Meinaa olla tuota yliaktiivisuutta nimittäin..hih.Eli terve sielu melkein terveessä ruumissa. :))
- Jousi-Nainen
Heips! Täällä on ongelmia pumpun kanssa.
Selässä tai päässä ei mitään vikaa!
Ja siihen seksuaaliseen aktiviteettiin vastaisin, että juu aktiivinen! Mutta Jousimies voi olla pitkiä aikoja ilmankin. - jousityttönen
Selkään ompi joku nuolella ampunut, niin kipeä aina välillä. Seksi tärkeää, kyllä.
- hujanhajan
sairauksia, just pään- niska- selkäsäryt, masennus, skitsofrenia, jonka pystyy määrätyssä vaiheessa peittämään, yleinen synkkämielisyys, lasken sairaudeksi myös mustasukkaisuuden, epäilyn, valehtelun, salailun. Nämä suinkaan ei päde joka joustkariin, vaan erääseen kohdalle sattuneen.
Muille samanmerkkisille toivon näistä asioista ajatuksia omassa mielessään, pitääkö mikään paikkaansa.- Jouskari-Nainen
1. Pää, niska ja selkä särkee just sillon, kun on tehty liikaa töitä, poltettu tupakkaa (ehkä tissuteltu muutama olunen!)ja "unohdettu" käydä lenkillä, salilla ja fillaroimassa- eli itse aiheutettua!
2. Masennus ja skitsofrenia, ovat sairauksia jotka voivat koitua minkä tahansa skooppi-merkin kohtaloksi,tuskin on jouskarin yleis sairauksia kumpikaan.
3. Yleinen synkkämielisyys- Heh Heh, et oo tosissas!Ei taida kuulua jouskarin ominaisuuksiin.
4.Mustasukkaisuus,epäily,valehtelu ja salailu:
Jokainen ihminen sortuu näihin "sairauksiin" jossain vaiheessa elämäänsä, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Kahta ensimmäistä vois sopivana annoksena pitää jo suotavana, ettei tule juostua tiiliseinään liian helposti!
Sanalla sanoen olet törmännyt kyllä synkkään pakkaukseen! Tsemppiä taipaleelle (parempiakin on tarjolla, taatusti!) myös Jouskareiden kanssa! - elämänkokemusta löytyy
ennenminkin skorpionilta...
- vaivoja
vaikka kuinka. Pahimmat on niska- ja selkäsäryt ja migreeni. Ne vaivaa usein.
Mulla on myös keliakia, mutta sen jälkeen kun se todettiin, niin alko vähän elämä helpottua....
Nilkat ja polvet on kans joskus kipeet, ne voi tulla ihan yhtäkkiä. Ei mulla kyllä muita vaivoja taida olla, noissa onkin jo ihan liikaa!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409