Miten reagoit?

Lyyli

Nainen sanoo sinulle: Vaikutat mielenkiintoiselta ihmiseltä, haluaisin tutustua sinuun paremmin. Lähtisitkö joskus vaikka kahville?

Miten reagoit?

34

2508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMies

...molemmat olisivat vapaita ja nainen vaikuttaisi mielenkiintoiselta, niin: " Joo, milloin sopis?"

• minulle tuolla tavalla?

missä se piilokamera on??

• Riippuu täysin kysyjästä ja tilanteesta, jossa kysymys esitetään.

Esimerkiksi mukavan ja nätin tytön esittämänä baarin illan päätteksi voisi toimia ihan hyvin.

• Lyyli

Entä jos kutsun esittäisi työkaveri / opiskelukaveri / nainen, jonka olet tavannut esimerkiksi jonkun ystäväsi luona muutamaan kertaan, eli olette jutelleet ja tiedätte jo jotain toisistanne. Pyyntö tapahtuisi keskellä kirkasta päivää (ilman rohkaisuryyppyä) kasvotusten ... tai esimerkiksi tekstiviestin välityksellä.

• mies79-
        Lyyli kirjoitti:

Entä jos kutsun esittäisi työkaveri / opiskelukaveri / nainen, jonka olet tavannut esimerkiksi jonkun ystäväsi luona muutamaan kertaan, eli olette jutelleet ja tiedätte jo jotain toisistanne. Pyyntö tapahtuisi keskellä kirkasta päivää (ilman rohkaisuryyppyä) kasvotusten ... tai esimerkiksi tekstiviestin välityksellä.

vaikka heti! Naisen tekemä suora aloite on niin harvinainen että pakkohan se on jotenkin palkita. Ja eiköhän samaa ajattele suurin osa järkevistä miehistä.

• jep..
        mies79- kirjoitti:

vaikka heti! Naisen tekemä suora aloite on niin harvinainen että pakkohan se on jotenkin palkita. Ja eiköhän samaa ajattele suurin osa järkevistä miehistä.

Kukaan mies ei kieltäytyisdi kutsusta, mutta koko kysymys on turha, koska nainenhan ei aloitetta tee- varsinkaan kirkkaassa päivänvalossa selvinpäin.

• Lyyli
        mies79- kirjoitti:

Arvostatteko siis asiallisesti aloitteellista naista?

• jepjepjep
        Lyyli kirjoitti:

Arvostatteko siis asiallisesti aloitteellista naista?

Jep.

• Lyyli
        jep.. kirjoitti:

Kukaan mies ei kieltäytyisdi kutsusta, mutta koko kysymys on turha, koska nainenhan ei aloitetta tee- varsinkaan kirkkaassa päivänvalossa selvinpäin.

Minä olen tehnyt, ja tekisin toistekin, jos olisi tarvetta. En jaksa pelailla pelejä. Jos haluan jotakin, mieluummin pyydän sitä suoraan (ja kauniisti) kuin jään odottelemaan että toinen ymmärtäisi kiinnostukseni kainojen silmäysteni perusteella. Kun ei osaa flirttailla, on pakko käyttää muita konsteja! :)

Joskus on vain jäänyt sellainen mielikuva, että miehille on pieni järkytys joutua noin suoran puheen kohteeksi.

• miehille,
        jepjepjep kirjoitti:

Jep.

vaikka minkälaiset läskiperseet jotka kohtelee miehiä kuin paskaa, mutta kun minä kerrankin voitan ujouteni ja tunnustan tunteeni nöyrästi, tulee vaan paskaa niskaan. Painukaa vittuun kaikki, tulipa vaan vahvistusta taas ettei musta mihinkään ole. Sekopää huora.

• MMies
        Lyyli kirjoitti:

Minä olen tehnyt, ja tekisin toistekin, jos olisi tarvetta. En jaksa pelailla pelejä. Jos haluan jotakin, mieluummin pyydän sitä suoraan (ja kauniisti) kuin jään odottelemaan että toinen ymmärtäisi kiinnostukseni kainojen silmäysteni perusteella. Kun ei osaa flirttailla, on pakko käyttää muita konsteja! :)

Joskus on vain jäänyt sellainen mielikuva, että miehille on pieni järkytys joutua noin suoran puheen kohteeksi.

Taitaa olla sen verran harvinaista tuollainen, että ei ihme, jos mies menee aluksi hieman hämilleen. Mutta jos toisen tuntee jo jotenkuten ei tuollaisessa pitäisi olla mitään ihmeellistä- miehen logiikan mukaan siis.

• miehille, kirjoitti:

vaikka minkälaiset läskiperseet jotka kohtelee miehiä kuin paskaa, mutta kun minä kerrankin voitan ujouteni ja tunnustan tunteeni nöyrästi, tulee vaan paskaa niskaan. Painukaa vittuun kaikki, tulipa vaan vahvistusta taas ettei musta mihinkään ole. Sekopää huora.

Joo, katos kun me ollaan poikien kanssa sovittu, että me ei leikitä sun kans.....niin kerta.

• Lyyli kirjoitti:

Mikä ettei kahville voisi lähteäkin... Kasvotusten tuo toimisi ainakin minuun paremmin.

• josjokukysyis...
        Lyyli kirjoitti:

tottakai lähden kahville, miksi ei?

• Lyyli
        miehille, kirjoitti:

"Joo eli kaikki muut naiset edelleenkin kelpaa
        miehille, vaikka minkälaiset läskiperseet jotka kohtelee miehiä kuin paskaa, ---"

Kyse oli asiallisia aloitteita tekevistä naisista. Oletuksena, että käyttäytyvät muutenkin toisia kohtaan asiallisesti. :)

• kundi32v

ei siinä mitään. ei kahvilla käynnissä mitään pahaa ole.

sopisin varmaan päivän samantien. tai kysyisin, et mennäänkö nyt vai heti ;)

• CharlieChaplin

ihan hyvältä! jos Nainen ei vaan ole liian paha suustaan, siis ei kiroile koko ajan, niin kahville lähdetään heti!

• Lyyli

Ei suorapuheisuus välttämättä tarkoita, että nainen kiroilisi kuin merimies :)

• kyllä!

Ilman muuta lähtisin vaikka heti jos olisi aikaa!

• Muikku.

Minä en ainakaan uskalla pyytää miestä kahville kun ne ymmärtävät sen kuitenkin aina niin, että "kelpaisiko päiväkahviseura"? (=

• kundi32v

jaa.. no niinpä kai sitten ;)

mutta enpä allekirjoita ihan varauksetta tuota.

• CharlieChaplin

mä olen pyytänyt pari kertaa Naista kahville semmoisessa paikassa ja tilanteessa, joka on ehkä harvinaista! jos ei pyydä niin ei mitään saa! ei mua haittaa vaikka monesti olen saanut pakitkin kun Naisella ei ole sormusta ja mä olen kysynnä treffeille! mutta hymyä huuleen ja hattu uudestaan päähän!

• Lyyli

Riippuu varmaankin siitä missä tilanteessa ja miten asiansa esittää. Kesällähän voi pyytää vaikka terassille yhdelle tai jäätelölle... Silloin ei synny (ainakaan yhtä helposti) noita kahvi=päiväkahvi mielleyhtymiä :)

• Muikku.
        Lyyli kirjoitti:

Riippuu varmaankin siitä missä tilanteessa ja miten asiansa esittää. Kesällähän voi pyytää vaikka terassille yhdelle tai jäätelölle... Silloin ei synny (ainakaan yhtä helposti) noita kahvi=päiväkahvi mielleyhtymiä :)

En tosiaan tiedä mistä ne miesten päiväkahviseura mielleyhtymät tulevat, koska yleensä olen asian esittänyt ihan asiallisesti...ehkä siinä kahvissa vain on jotain sellaista....

• ei enää aloitteellinen

Sellainen kokemus aloitteellisuudesta on, että tyyppi piti mua niin epätoivoisena, että ajatteli mun suostuvan kakkosnaiseksi. Jossain vaiheessa nimittäin tuli ilmi, että sillä oli jo ennestään tyttöystävä... Se homma jäi sitten siihen. Tehköön miehet vaan ne aloitteet, minä keskityn tarkistamaan taustat...

• Jamppa

sillä harvemmin tuollaista sattuu tosielämässä, mutta vastaisin että lähtisin mielelläni kahville.

• SiLjA

mä kyllä käyn miesten kanssa kahvilla joka päivä,
        mutta ne onkin Vain työkavereita ja pysyvätkin sellaisina. Ei kai kahvilla käynti näin "varatultakaan" ole sentään mikään rikos?!

• ...

olevani piilokamerassa

• Miezzz

No jos itse myös jossain määrin pidän myös naisesta. toki voisin lähteä kahvikupposelle ja juttelemaan niitä näitä.

• vilperi

kohteliaasti ja otan kutsun vastaan. aloitteellisuus on aina plussaa.

• Niljakas22

Kysyppä joltain ja kokeile miten reagoi. se on paljo mielenkiintosempaa ku täältä lueskella vastauksia.

• Lyyli

Ei ole tarvetta kysellä enää. Vastausten lukeminen on siis riittävän mielenkiintoista minulle.

• Yks sinkkumies

Ensihämmennyksestä toivuttuani kiittäisin kohteliaisuudesta. Se, että miten luontevasti ja kohteliaan tahdikkaasti onnistuisin häivyttämään itseni pois tuosta tilanteesta, vaatisikin jo enemmän miettimistä :)

• Muikku.

Oletko kenties homoseksuaali? Tai varattu? Mitäs jos kysyjä olisi nuori nätti nainen? Ja sinä senkun pakenet paikalta...kyllä jotkut ovat sitten raukkoja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5626
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4277
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      170
      2237
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1936
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1792
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1164
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      998
    Aihe