erittäin mustaa U.S.A/U.S.A musikaali satiiria.
Troma.inc ja South Park tyyli yhdistyy aika hyvin tässä.Eihän tästä ole yritetty tehdä mitään mestariteosta mutta? mitään ei kyllä säästellä,kun kyseessä on kuitenkin noinkin pieni budjetti.Katsokaa mutta? älkää odottako liikoja,jos aikasempi troma tuotanto puree niin eiköhän tämäkin,mutta? tuo mitä tulee South Parkiin niin tästä kyllä oikeastaan puuttuu se kaikki mitä odottaa.Paitsi nuo musiikkikohtaukset ovat täyttä South Park menoa...varmaa sellaista.Mitä mieltä ootte?.
cannibal the musical Trey Parker ja Matts Stone + Troma.inc
3
363
Vastaukset
- jonka olen nähnyt
Veljen kanssa erehdyttiin lainamaan ja eipä tullut katsottua loppuun saakka.
- Dead man walking.
Oletko katsonut niitä aikasempia Troma pätkiä?....voisi tämä tuntua paremmalta jos tykkää niistä.Onhan tuo kyllä hiukka erillainen kuin mitä odotin,ajattelin että olisi aivan täynnä Splattausta ja enemmän sellaista Troma meininkiä mutta kyllähän tuo tuossa muodossa hyvin alas putoaa.yllättävän selvästi tuo juoni kerrotaan ja south Park poikien huumoria on yllättävän paljon.Eihän tuo kyllä mikään porukka kalja leffa oikein ole.Satiiri enemmän kuin Splatteri.
- Toxic
Dead man walking. kirjoitti:
Oletko katsonut niitä aikasempia Troma pätkiä?....voisi tämä tuntua paremmalta jos tykkää niistä.Onhan tuo kyllä hiukka erillainen kuin mitä odotin,ajattelin että olisi aivan täynnä Splattausta ja enemmän sellaista Troma meininkiä mutta kyllähän tuo tuossa muodossa hyvin alas putoaa.yllättävän selvästi tuo juoni kerrotaan ja south Park poikien huumoria on yllättävän paljon.Eihän tuo kyllä mikään porukka kalja leffa oikein ole.Satiiri enemmän kuin Splatteri.
Toxic I ja II on tullut katsottua, sekä Tromeo & Juliet.
Varsinkin Toxic Avengerit ovat huippupätkiä.
South parkit kolahtavat myös ;o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792806Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731451Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291345
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581210Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j911108- 741107