löysin kyseisen pelaajan united hockey liigasta ja oli tehnyt ihan hyvät tehot pelit 66 15 66=80 pojoa ja jos joku ei tiedä niin brent gretzky on wayne gretzkyn veli.ja kyseisen liigan pistepörssin voitti 1.Robin Bouchard pelit74 59 57=116 ja (1)jeff nelson oli jaetulla ykkössijalla pelejä 71 33 83=116 3.mike oliveira pelejä 76 61 44=105 pojoa en tiedä kylläkään mikä taso umited hockey liigassa on mutta mitäs veikkaisitte pärjäiskö nää smliigassa??
kuka muistaa brent gretzkyn??
8
718
Vastaukset
- :::::::::::::::
Brent pääs reilu kymmenen vuotta sitten kokeilee vähän toistakymmenen peliä Tambassa NHL:ää.
Mutta enpä usko, että sille löytyis mitään käyttöö sm-liigassa.- pablo83
pärjäiskö noi muut pelaajat smliigassa??
- ::::::::::::::::::::::
pablo83 kirjoitti:
pärjäiskö noi muut pelaajat smliigassa??
sanoa, kun ei oo nähnyt kavereiden pelaavan.
Mutta yleisesti tuota sarjaa pidetään aika heikkotasoisena. - pablo83
:::::::::::::::::::::: kirjoitti:
sanoa, kun ei oo nähnyt kavereiden pelaavan.
Mutta yleisesti tuota sarjaa pidetään aika heikkotasoisena.juu ei taida olla ihan kovempia sarjoja
- semmosta ookkaa
joo jokkainen keksii jotaki velijiä pellaajille!ou shit
Kuka muistaa Michael Sakicin??
Kuka muistaa Owen Thorntonin??
Kuka muistaa Lubomir Hossan??
Kuka muistaa Pablo83?? semmonen kunno muilu- pablo83
ne on kylläkin marcel hossa ja scott Thornton..että näin http://www.theuhl.com/motorcitymechanics.aspx katopa toi brent gretzky joka on wayne gretzkyn veli pelaa united hockey liigassa motor city mechanics juokkueessa
- suomessa
pablo83 kirjoitti:
ne on kylläkin marcel hossa ja scott Thornton..että näin http://www.theuhl.com/motorcitymechanics.aspx katopa toi brent gretzky joka on wayne gretzkyn veli pelaa united hockey liigassa motor city mechanics juokkueessa
suomessa pelasi ainakin ketterässä imatralla..
On tossa Brentissä vähän Waynen näköäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197